Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Dit is niet de correcte adviesprijs!

    Deze box is echt een mystery! Er is nog geen filmpje van bekend! We weten pas na 31 december wat deze box doet
    Leek me ook al te goedkoop,gezien de lijn waar ie in zit...

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
      Dit is niet de correcte adviesprijs!

      Deze box is echt een mystery! Er is nog geen filmpje van bekend! We weten pas na 31 december wat deze box doet
      Klopt! Ik zie bij andere winkels ook adviesprijs van € 250 euro.

      Dan houden we het als verrassing en zien we het 31 december wel. Ben benieuwd!

      Ook nu weer bedankt voor de actie

      Comment


        Ik wou dit jaar eigenlijk een box kopen, waarvan ik de effecten nog niet gezien had. Dat is nu gelijk opgelost

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door fireworks94 Bekijk bericht
          Ik wou dit jaar eigenlijk een box kopen, waarvan ik de effecten nog niet gezien had. Dat is nu gelijk opgelost
          Is inderdaad wel leuk en spannend om er een box oid bij te hebben wat een verrassing is.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
            20mm en 25mm waarschijnlijk zelfde aantal schoten als de primal instinct per compound.
            Met 111 schoten per compound en verdeeld over 6 cakes met 25 en twee met 36 schoten? Dan lijkt 20mm mij wel erg klein.

            Ik ben dan ook erg benieuwd hoeveel kruit er in deze compounds zitten!
            Laatst aangepast door Fireworksfamily123; 18 November 2018, 00:42.

            Comment


              2x 36 shots en 6x 25 shots... denk 20 + 25mm?

              Comment


                36 schots is vaak 1" inderdaad, 25 shots 1,2", maar gezien het een budget iets is zou het zomaar een formaatje kleiner kunnen uitpakken.

                Comment


                  Zeer benieuwd wat deze box gaat doen hoor. Hopelijk krijgen jullie allemaal een dikke box in de straat.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Ondanks mijn ruggengraat van een inktvis heb ik deze verleiding kunnen weerstaan. Was heerlijk om die spanning bij iedereen mee te lezen. Nu op naar maandag of dinsdag en dan vrijdag naar de freakavond

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                      Met 111 schoten per compound en verdeeld over 6 cakes met 25 en twee met 36 schoten? Dan lijkt 20mm mij wel erg klein.

                      Ik ben dan ook erg benieuwd hoeveel kruit er in deze compounds zitten!
                      Die 2x 36 shots zullen wel salute cakes zijn vandaar de naam thunder en ik verwacht zo rond de 2,3 kilo nem totaal.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        Is deze box net nieuw? Welke winkels gaan deze aanbieden?

                        Comment


                          Staat als nieuw bij Meester, Dumpshop Feenstra en Tuincentrum Vechtweelde, voor zover ik zo snel kan vinden, overal voor €125
                          Laatst aangepast door Richardus; 18 November 2018, 12:47.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                            Die 2x 36 shots zullen wel salute cakes zijn vandaar de naam thunder en ik verwacht zo rond de 2,3 kilo nem totaal.
                            Ik denk dat er wel iets meer kruid in zit

                            Comment


                              Mijn gevoel zegt 2x 20mm en 6x 25mm... groter kan gewoon echt niet voor dit geld. En dan 6x 375 gram en 2x 200 gram. Totaal 2650 gram.
                              Mooi dat speculeren

                              Comment


                                Ik wil het eigenlijk wel gewoon weten van de winkel Lars heb je meer info voor me?

                                Comment

                                Working...
                                X