Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stormbird

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Doet me heel erg denken aan de nieuwe actiecake Leider Spielerei. Zou best een een revised versie kunnen zijn! Ook 20 shots, en soortgelijke effecten

    Comment


      #32
      Getwijfeld om voor deze nog een ritje te maken vorig jaar, uiteindelijk niet gedaan. Wel beetje spijt nu ik de straatfilmpjes terug zie. Wat een goeie cake is dit qua prijs en vooral qua uitwerkingen. Grote kans dat ik ze dit jaar wel bestel als ik die winkel ze nog op voorraad heeft.


      Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
      Doet me heel erg denken aan de nieuwe actiecake Leider Spielerei. Zou best een een revised versie kunnen zijn! Ook 20 shots, en soortgelijke effecten
      Dat moet haast wel. Beter!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
        Doet me heel erg denken aan de nieuwe actiecake Leider Spielerei. Zou best een een revised versie kunnen zijn! Ook 20 shots, en soortgelijke effecten
        Ik heb dit van vuurwerklandsteenbergen te horen gekregen dat dit inderdaad dezelfde cakes zijn.

        Comment


          #34
          Mooi dat ze deze landelijk hebben opgenomen, is denk ik wel een budgettopper. In de freakacties zal deze voor een euro of 15 weggaan vermoed ik.
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            #35
            Wat een bizarre cake, gezien de straatfilmpjes eerder in dit topic! Lijkt bijna wel 50mm.
            Laatst aangepast door arviidd; 15 September 2023, 11:19.
            The 31st of December..

            Comment

            Working...
            X