Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkwinkel beginnen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    in almere staat nog 1 te koop, 10ton opslag, weet alleen niet of hij de prijs gaat krijgen wat hij ervoor vraagt. anders gaat die bunker op de schop ( niet dat ik dat erg vind )
    De knallende ketel ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      De knallende ketel ?
      nee, die fietsenwinkel
      www.rowyvuurwerk.nl

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
        in almere staat nog 1 te koop, 10ton opslag, weet alleen niet of hij de prijs gaat krijgen wat hij ervoor vraagt. anders gaat die bunker op de schop ( niet dat ik dat erg vind )
        Heb je een link?

        Comment


          #19
          Is wel iets te ver...

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
            nee, die fietsenwinkel
            Tering, wist niet dat die 10 ton mocht opslaan.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door SVENiX Bekijk bericht
              Ooit was hier al een topic over, kan hem alleen niet zo één twee drie weer vinden...
              Bedoel je niet t topic waar iemand alleen een bunker/opslag wou kopen?
              Meende dat ik dat topic in october/november 2017 voorbij zag komen.
              我也喜欢年纪较大的烟花

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                in almere staat nog 1 te koop, 10ton opslag, weet alleen niet of hij de prijs gaat krijgen wat hij ervoor vraagt. anders gaat die bunker op de schop ( niet dat ik dat erg vind )
                Toch niet die bunker die 3 jaar geleden ofzo in de fik heeft gestaan ? ;). Daar hebben er al meer het geprobeerd en verloren .
                Gerwin

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                  Toch niet die bunker die 3 jaar geleden ofzo in de fik heeft gestaan ? ;). Daar hebben er al meer het geprobeerd en verloren .
                  nee, ook niet die Ger
                  dat punt is dood nu
                  www.rowyvuurwerk.nl

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                    nee, ook niet die Ger
                    dat punt is dood nu
                    Is er na die brand überhaupt nog leven geweest daar dan ? Hun hadden het ook maar 1 jaar volgehouden volgensmij ?.
                    Gerwin

                    Comment


                      #25
                      Ik wil je niet ontmoedigen maar zaken als:

                      "Voor de site, voorraad en kassa had ik al wat bedacht." zijn wel de laatste dingen waar je je zorgen om moet maken. Zorg eerst voor de financiën, ruimte, vergunningen en in dit geval is een ondernemersplan ook niet misplaatst.

                      De meeste ondernemers redden het ook niet met alleen vuurwerk. Als je een duur pand hebt en het enkel gebruikt om eens per jaar vuurwerk te verkopen moet je wel van hele goede huizen komen.

                      Comment


                        #26
                        Klopt ��. Ben snel met de kleine dingen bezig. Ik was van plan om ruimte te verhuren voor opslag.

                        Comment


                          #27
                          Ik las iets op het forum van een mobiele bunker. Ik zit er over na te denken om een paar van die te nemen om de kosten laag te houden om te beginnen.

                          Weet een van jullie welke bedrijven die maken?

                          Groet,

                          Comment


                            #28


                            Maar misschien dat een importeur je beter kan helpen

                            Comment


                              #29
                              En hoe zit het met dealers in een huurpand? Ik neem aan dat je die bunker niet sloopt als je huurcontract is afgelopen.

                              Comment


                                #30
                                Hey lars, je gaf in een eerder topic dat je dit jaar opende aan dat je 16 jaar oud bent.
                                Misschien alles dus eerst nog een aantal jaar goed uitdenken en wanneer alles duidelijk is een prachtige zaak neerzetten.?!
                                Ik zou er niet zo snel en impulsief aan beginnen.

                                Comment

                                Working...
                                X