Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 66 van 66 EersteEerste ... 1656646566
Weergegeven resultaten: 976 t/m 984 van 984
  1. #976
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Ik ben vrijdagmorgen ook langs de snoepwinkel van Gerrit geweest om hier mijn bestelde spulletjes op te halen. De reis begon donderdagavond naar het Campanile hotel, waarna ik na een korte nacht rond 5:45 de parkeerplaats kwam oprijden. Keurig even de bus weggezet op advies van de verkeersregelaar en naar binnen. Het was een stuk minder druk dan vorig jaar; alles leek gestroomlijnder te verlopen, top. Ik had mijn bonnen ingeleverd bij een medewerker, totdat Gerrit mij zag staan. Die kwam even vertellen waar mijn bestelling te vinden was en binnen 5 minuten stond de bestelling dan ook bij de auto.

    Alles werd samen met LWD-gast ingeladen en gecontroleerd, tussendoor natuurlijk even lekker ouwehoeren zoals altijd, heerlijk! Na het inladen was ik na 20 minuten alweer klaar en voorzien. Toch nog even terug de winkel in, even wat dummy's bekijken, ja, de dummy was ook echt zo groot als de doos die werd ingeladen. Nog even met Gerrit gepraat, de hand geschud en een bak koffie gedronken voor we weer de weg opgingen. Bij het verlaten van het parkeerterrein zag ik Ruben de parkeerplaats opkomen, helaas, dit jaar weer gemist .

    Gerrit en team Megavuurwerk Leeuwarden, chapeau. Wat een winkel. De service is van 1 januari tot en met 31 december, elke dag weer, bij het ophalen word je aan alle kanten geholpen, de vriendelijkheid straalt eraf. Ik wens jullie een prettige jaarwisseling en heel veel succes nog morgen met een dagje doorbeuken. Tot volgend jaar!!!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 6 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  3. #977
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Berichten
    23
    Thanks
    1
    12 waarderingen in 6 posts
    Prachtig om te zien dat mensen zelfs in hotels blijven slapen.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Jopiehuisman voor het bericht:


  5. #978
    VWC-Lid faab1234's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2011
    Berichten
    701
    Thanks
    97
    520 waarderingen in 139 posts
    Geruit, hoelaat gaan jullie weer online, heb weer genoeg gezien wat ik dit jaar moet hebben.

  6. #979
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2012
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    244
    Thanks
    199
    195 waarderingen in 112 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
    Geruit, hoelaat gaan jullie weer online, heb weer genoeg gezien wat ik dit jaar moet hebben.
    Jo ik zit al te f5'en!

  7. Deze gebruiker waardeert alfa-broer voor het bericht:


  8. #980
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2011
    Berichten
    18
    Thanks
    9
    18 waarderingen in 6 posts
    2018 was een vuurwerkloos jaar voor mij. Maar 2019 gaat weer met vuurwerk worden afgesloten. Dus kom maar op.

  9. #981
    VWC-Lid chefke26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 september 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    239
    Thanks
    5
    147 waarderingen in 63 posts
    Gezien de alleen maar positieve reacties hier ga ik hier dit jaar ook maar eens bestellen

  10. #982
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Berichten
    94
    Thanks
    3
    109 waarderingen in 37 posts
    Gerrit ,
    bedankt voor de mooie producten
    En de mooie korting die we kregen.
    Tot volgend jaar

    Vuurwerk Team Dorgelo

  11. #983
    VWC-Lid zepr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2017
    Berichten
    129
    Thanks
    63
    406 waarderingen in 52 posts
    Mega goed bevallen alles 100% geleverd juiste batches.
    Ondanks de "enorme" afstand (half vijf over een verlate donkere afsluitdijk)
    Kan niet wachten tot de freakaktie weer van start gaat.
    Einde jaar kom ik zeker weer en kofferbak vol ophalen, Bedankt voor de prijzen en service

  12. #984
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Gerrit bedankt voor de correcte levering van mijn bestelling van 2018. Tijdens het afhalen heb ik genoten van alle andere bestellingen die voorbij kwamen van andere leden. Hoewel mijn bestelling eigenlijk in het niet viel (een winkelwagen vol) was ik er zeer content mee. Prijzen waren het hele jaar door ongekend laag en de service in Leeuwarden zeer gastvrij en professioneel. Hier ga ik terugkeren.

Pagina 66 van 66 EersteEerste ... 1656646566

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •