Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
    Bovenstaande items komen waarschijnlijk wel terug in ons assortiment.
    Vanavond gaan wij naar de demo van Wolff toe,aan de hand van onze bevindingen daar gaan wij maandag avond ons assortiment bespreken en rond maken.

    Van Rubro komen er geen artikelen in het assortiment helaas Lars.
    Geen probleem Patrick. Er zal zoals altijd weer genoeg keuze zijn!!

    Comment


      Gaan jullie nog een freak/kortings actie houden als de nieuwe producten (wolff, mania) op de site staan?

      Comment


        Jazeker, maandag gaan we om de tafel om het nieuwe assortiment te bepalen.
        Daarna ga ik proberen om de site zsm te vullen met alle artikelen en de nieuwe freakactie.

        Natuurlijk kunnen wij niet alles opnemen in ons assortiment, maar vele andere artikelen van onze leveranciers kunnen we natuurlijk wel voor jullie bestellen waar ik dan ook freakprijzen of kartonprijzen voor maak
        Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

        Comment


          En uiteraard zijn wij ook als pickup-point te selecteren voor Vuurwerk Mania, zodat jullie van de openings actie van Mania gebruik kunnen maken en het bij ons afhalen
          www.vuurwerkhuizen.nl

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
            Jazeker, maandag gaan we om de tafel om het nieuwe assortiment te bepalen.
            Daarna ga ik proberen om de site zsm te vullen met alle artikelen en de nieuwe freakactie.

            Natuurlijk kunnen wij niet alles opnemen in ons assortiment, maar vele andere artikelen van onze leveranciers kunnen we natuurlijk wel voor jullie bestellen waar ik dan ook freakprijzen of kartonprijzen voor maak
            Is het nieuwe assortiment bekend?

            Comment


              In grote lijnen wel ja, moet het alleen nog ff fine tunen.

              Probeer hier deze week verder mee aan de slag te gaan en zsm de site te kunnen vullen.
              Kan je niet wachten en heb je bepaalde wensen, of wil je weten of iets in assorti komt strl ze gerust per mail, pm of hier
              Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
                In grote lijnen wel ja, moet het alleen nog ff fine tunen.

                Probeer hier deze week verder mee aan de slag te gaan en zsm de site te kunnen vullen.
                Kan je niet wachten en heb je bepaalde wensen, of wil je weten of iets in assorti komt strl ze gerust per mail, pm of hier
                Komen Return of the Phoenix, Joy Ride & Viking terug voor een mooi prijs?

                Comment


                  Viking en rol sowieso, joy ride weet ik nog niet.
                  Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                  Comment


                    Van mania zie ik graag: Pounding Napalm en de nieuwe Redneck Revolt

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                      Van mania zie ik graag: Pounding Napalm en de nieuwe Redneck Revolt
                      Die komen beide terug in ons assortiment, maar wellicht handiger om ze nu in de mania actie te bestellen.
                      Kom je denk ik voordeiger mee weg
                      Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                      Comment


                        Komen de Eccentric Shots van Evo ook in de collectie Patrick?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door booomy Bekijk bericht
                          Komen de Eccentric Shots van Evo ook in de collectie Patrick?
                          Ja die nemen we zeer zeker op in ons assortiment
                          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
                            Die komen beide terug in ons assortiment, maar wellicht handiger om ze nu in de mania actie te bestellen.
                            Kom je denk ik voordeiger mee weg
                            Deze openheid van zaken c.q. meedenken, naast de super service die ik ervaar, maakt waarom ik met plezier bestellingen bij Patrick plaats.

                            Comment


                              komen dezen ook terug in assortiment ?
                              Pangu - Garden party 1
                              Pangu - Brasilian Box
                              Pangu - Colorful City
                              :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door eboyvuurwerk Bekijk bericht
                                komen dezen ook terug in assortiment ?
                                Pangu - Garden party 1
                                Pangu - Brasilian Box
                                Pangu - Colorful City
                                Ik ben nog bezig om te kijken welke boxen wij naast ons folder assortiment opnemen, dus daar kan ik nog niet een goed antwoord op geven.
                                Maar ik kan ze natuurlijk (mits voorradig nog bij Pangu ) wel altijd voor je bestellen!
                                www.vuurwerkhuizen.nl

                                Comment

                                Working...
                                X