Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Rowy Vuurwerk Almere

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    De mobiele versie van de site gaan we dit jaar aan werken, maar sowiezo komt er dit jaar een update van de website, het dit de bedoeling dat bestellingen straks gewoon toegevoegd kunnen worden zonder dat er weer voor het minimum bedrag besteld moet gaan worden, hier word nu aan gewerkt....
    Mocht je hulp nodig hebben, hier een ervaren web developer werkzaam bij een top bureau. Lijkt ons tof de beste vuurwerk shop van Nederland te ontwikkelen.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door royduin Bekijk bericht
      Mocht je hulp nodig hebben, hier een ervaren web developer werkzaam bij een top bureau. Lijkt ons tof de beste vuurwerk shop van Nederland te ontwikkelen.
      Dank voor jou aanbod, maar helaas zijn we al voorzien, maar ik zal dit zeker in mn achterhoofd houden ;)
      www.rowyvuurwerk.nl

      Comment


        #48
        Heerlijk aanbiedingen hoor, tof om hier ook de toppers van Totaal te vinden. Budget is er even niet naar, maar die Partyraiser en vooral de Noisekick zijn mooie kansen nu!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Tof om Vuurwerktotaal ook tussen de vroege vogel voordeel te zien! Nu maar hopen op een voorschot op mijn 13e maand!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
            De bedoeling dat bestellingen straks gewoon toegevoegd kunnen worden zonder dat er weer voor het minimum bedrag besteld moet gaan worden, hier word nu aan gewerkt....
            Dat zou top zijn!

            Dan nog een vraag Rob,
            Op dit moment heb ik 1 box besteld. Een Ecstatic Spectacle Show 100 (SSB-100-B). Deze staat op afhalen op 28 december tussen 0:00 - 1:00 uur.
            Maar ik ben afhankelijk van iemand anders voor het ophalen. En hij moet zelf tussen 0:00 en 1:00 ergens anders zijn om op te halen. Hij moet de 28e 's morgens in Almere zijn. Kan ik mijn bestelling ook ophalen de 28e 's morgens rond 8.30? Het is maar 1 doosje.

            Dank je, Erik

            Comment


              #51
              Super hoor deze prijzen, een van de weinige met VWT in de uitverkoop.
              Ook hier weer de eerste bestelling gedaan:

              Party raiser, Century box, karton extreme salute!

              Ook twijfel ik nog over de Noisekick, op de films is deze wel echt super gaaf.
              075 zaantjee

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                Dat zou top zijn!

                Dan nog een vraag Rob,
                Op dit moment heb ik 1 box besteld. Een Ecstatic Spectacle Show 100 (SSB-100-B). Deze staat op afhalen op 28 december tussen 0:00 - 1:00 uur.
                Maar ik ben afhankelijk van iemand anders voor het ophalen. En hij moet zelf tussen 0:00 en 1:00 ergens anders zijn om op te halen. Hij moet de 28e 's morgens in Almere zijn. Kan ik mijn bestelling ook ophalen de 28e 's morgens rond 8.30? Het is maar 1 doosje.

                Dank je, Erik
                Hoi Erik,
                Geen probleem, deze is aangepast.
                In jou account bij orders kan je bij order jou nieuwe afhaaltijd zien.
                www.rowyvuurwerk.nl

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                  Hoi Erik,
                  Geen probleem, deze is aangepast.
                  In jou account bij orders kan je bij order jou nieuwe afhaaltijd zien.
                  Top Rob, Dank je wel!

                  Er staat tussen 7 en 8, maar 8.30 is ook geen probleem dus?

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                    Top Rob, Dank je wel!

                    Er staat tussen 7 en 8, maar 8.30 is ook geen probleem dus?
                    Klopt, de rest van de afhaaldagen/tijden staan nog uit ivm de reguliere verkoop
                    www.rowyvuurwerk.nl

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                      Klopt, de rest van de afhaaldagen/tijden staan nog uit ivm de reguliere verkoop
                      Top, dank je wel!

                      Comment


                        #56
                        Erg fijne actie's en heel gaaf om te zien dat Vuurwerktotaal voor een scherpe prijs te koop is.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                          Klopt, de rest van de afhaaldagen/tijden staan nog uit ivm de reguliere verkoop
                          Heb er alweer zin in
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Heb er alweer zin in
                            ik denk dat 99% die hier op het forum zitten nog zin in hebben
                            www.rowyvuurwerk.nl

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                              ik denk dat 99% die hier op het forum zitten nog zin in hebben
                              Wie is diegene die er geen zin in heeft?

                              Comment


                                #60
                                de vrouw
                                www.rowyvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X