Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie is de beste vuurwerkimporteur van 2017?

Aantal stemmers
825. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Broekhoff Vuurwerk

    10 1,21%
  • Cafferata Vuurwerk

    13 1,58%
  • China Red

    32 3,88%
  • Eurostar Fireworks

    0 0%
  • Evolution Fireworks

    282 34,18%
  • Fireworks for All

    9 1,09%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    20 2,42%
  • Haokan Vuurwerk

    3 0,36%
  • Katan Vuurwerk

    11 1,33%
  • Lesli Vuurwerk

    28 3,39%
  • Meester Vuurwerk

    2 0,24%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pangu Fireworks

    194 23,52%
  • Pronk Vuurwerk

    6 0,73%
  • Royal Fireworks

    8 0,97%
  • Rubro Vuurwerk

    249 30,18%
  • Vulcan Europe

    42 5,09%
  • Vuurwerkmania

    111 13,45%
  • Vuurwerktotaal

    298 36,12%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,12%
  • Witte Vuurwerk

    10 1,21%
  • Wolff Vuurwerk

    134 16,24%
  • Zena Vuurwerk NL

    80 9,70%
  • Heron Fireworks

    8 0,97%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 262
  1. #16
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Absoluut Evolution, wat een top kwaliteit!

  2. #17
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Ik heb evo gestemd.
    Vernieuwend, prachtig uitgewerkte cakes, de sunbeam lijn is fantastisch en de communicatie is top!

    Op nummer 2:
    Wolff: ze hebben zo veel juweeltjes ertussen zitten en ze zijn heel constant in hun kwaliteit

    Op nummer 3:
    Pangu: zo veel moois heeft deze importeur. Gebrek aan duidelijke communicatie, nieuwe producten en een demo houden deze weg van een hogere plaats. Maar wel echt kwaliteitsvuurwerk!

    Op nummer 4:
    Vuurwerkmania toffe producten, goede acties. Jammer van leveringsproblemen.

    Op nummer 5:
    Rubro: zitten veel toppers tussen, dit jaar iets minder sterk.

    Op nummer 6:
    vuurwerktotaal: goede marketing, vette labels. Helaas veel boeketten die maar half open klappen en boeketgrootte die niet op kan tegen bovengenoemde. Dat weten ze wel goed te maken met tempo.

    Nummer 7:
    Lesi: zoek de goede producten eruit en je kunt genieten!

    Nummer 8:
    Cafferata, de showtime line is grandioos! Jammer van de prijzen

  3. #18
    VWC-Lid Noppes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Berichten
    713
    Thanks
    183
    236 waarderingen in 146 posts
    Ik heb gestemd op Evolution en Vuurwerktotaal.
    Evolution omdat ik vind dat deze importeur echt hoge kwaliteit levert en het lef heeft om vernieuwende producten te introduceren. Tevens waardeer ik de aanwezigheid hier op het forum.

    Vuurwerktotaal vanwege de goede producten, maar ook de marketing er omheen. Ik vind dat zij een online een sterke marketing hebben, die zij ook weten door te vertalen naar de winkels en de producten. Een vuurwerktotaal-concept dus

  4. #19
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Voor mij zijn er 2 importeurs die er echt even bovenuit kwamen dit jaar en dat zijn Vuurwerktotaal (stem 1) en Vulcan Europe (stem 2).

    Ik heb veel producten van Vuurwerktotaal gekocht en de ene was nog mooier dan de ander, gewoon geen tegenvallende artikelen voor die prijzen en veelal minstens zo mooi als op de demo in september. Paar unieke producten erbij, boxen goed uitgevoerd, prachtige heldere kleuren en die blinkers vulden de gehele lucht. Meeste positieve reacties in de straat kwamen hier ook bij.
    Daarnaast ziet alles er supertof uit, oog wil ook wat, goed betaalbare boxen en ik neem mijn petje af voor de marketing, want (buiten de radio) heb ik voornamelijk Vuurwerktotaal gezien; borden langs de A-wegen, nieuwsbrieven, opvallende banners (na)bij verkooppunten, het valt op.

    Daarnaast dus Vulcan, want die heeft al lang aangegeven dat ze nog met de oude voorraad zaten en dit jaar konden ze eindelijk nieuwe producten toevoegen en veel veranderingen doorvoeren. Consumentenvuurwerk gebaseerd op Vulcan professioneel vuurwerk. Hoge verwachtingen, maar compleet waargemaakt, nog beter dan verwacht en als ik daarnaast zie hoeveel aanvragen er van verkooppunten zijn gekomen dit jaar, dan hebben zij mijn stem dik verdiend.
    Montreal, No Mercy, Intensity, Seal, stuk voor stuk ongelooflijk goed!

    Vond meerdere importeurs goed vuurwerk hebben, maar bovenstaande importeurs hebben mij echt versteld doen staan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #20
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Dit jaar diverse toppers van vwt geschoten waaronder wicked whistle, spinner 2 Colorz, flow motion. Stuk voor stuk top producten met een goede beschikbaarheid en dikke marketing.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Mijn stem heb Pangu dit jaar gekregen gewoon omdat mooie produchten hebben vooral de cakeboxen zijn super van hun!!

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Absoluut Vuurwerktotaal.. verschillende producten gehad en bij allemaal was de kwaliteit constant en gewoon top.

    White Red Rebel, Final Colorz, Titanium Brocade 2 Blue, Spinners 2 Colorz, Wicked Whistle.. stuk voor stuk prachtige producten!

  8. #23
    VWC-Lid Mustang68's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2009
    Berichten
    864
    Thanks
    662
    883 waarderingen in 227 posts
    Toch wel moeilijk om mijn keuze hierin te maken. Ik had producten van verschillende importeurs met ieder haar eigen pareltjes in de collectie.

    Wolff vuurwerk:

    - grand crown
    - jackhammer

    Evolution fireworks:

    - snowstorm
    - serenity box

    Pangu:

    - colorful city
    - yellow river

    Fireworks for all:

    - Sky princess

    Op basis van producten kan ik hier dan geen keuze in maken. Ik kijk dan naar de importeur met echt hart voor vuurwerk en persoonlijk contact met ons als liefhebbers zoals het aan nemen van ideeën en klachten en persoonlijke wensen oa via vuurwerkcrew dan zeg ik, voor mij is Evolution fireworks nummer 1.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Mijn eerste stem gaat naar Pangu. Dit jaar vanwege de goede verhalen en filmpjes heel wat Pangu boxen. Ze zijn mij zeer goed bevallen! Kwaliteit was subliem! Het vuurwerk steekt echt met kop en schouders boven de boxen van andere importeurs uit. Goed gevulde boeketten, prachtige felle kleuren, geweldig tempo. De verkrijgbaarheid is qua dealerpunten ietwat minder maar het voordeel daarvan is dat je iets unieks in de straat heb staan.

    Wolff krijgt mijn tweede stem. De Cruel Traction en ROTP waren weer perfect! Ik had meer verwacht van de compoundboxen maar wellicht komen ze komend jaar met compounds die wel bij mij in de smaak vallen.

    Rubro krijgt mijn derde stem. Vorig jaar geen Transbomber gekocht, crackling is niet echt mijn ding, maar na alle positieve reacties heb ik 2 2016 versies gekocht. Hij viel mij echt niet tegen! Vooral de finalecake is geniaal De Event Z-3, Event 4 Seasons en Event Immortal Gold waren erg geliefd bij het publiek.
    Wie zoekt zal vinden

  10. #25
    VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Landsmeer
    Berichten
    2.510
    Thanks
    201
    701 waarderingen in 330 posts
    Heb gestemd op Rubro, Royal en VWT.

    Rubro: Geweldige bak als de Transbomber, maar ben ook nog steeds zeer te spreken over de heavy legend serie.

    Royal: Misschien een opvallende in het lijstje, maar vind dat ze nog steeds erg mooie producten hebben. Vond de legendary 112's echt een topper! Ook vond ik verschillende cakes uit de red factory collection het erg goed doen. Is toch een mooi budget lijntje waarvan sommige cakes (velocity en curious bijvoorbeeld.) zeker wat aandacht verdienen.

    VWT: stem ik eigenlijk ieder jaar op. Elk jaar weer zeer vernieuwend met mooie producten in iedere categorie. Een cake als de White Red Rebel is een geweldige aanvulling op de markt, maar ook producten als de Capital en Halucinator presteren steeds weer uitstekend.

    Edit: de volgorde is niet van goed naar slecht o.i.d., maar gewoon willekeurig. Als ik ze zou rangschikken zou het zijn:
    1. VWT
    2. Rubro
    3. Royal

  11. #26
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Ik heb gestemd op Wolff en Evolution.
    Puur vanwege de goede kwaliteit die ze leveren.

    Ook een stem voor Witte tenten en Pronk vuurwerk.
    Kleine importeurs die bijzondere en leuke vuurwerk artikelen hebben.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  12. #27
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Evolution staat wat mij betreft op nummer 1, mooie producten en ik vind de nieuwe boxen er erg mooi uitzien. Daarnaast is communicatie op het forum goed, ik kan me voorstellen dat de dag na oud & nieuw het wel even lastig is aangezien er ook wordt geschreven wat er fout ging.

    Tweede plek voor VWT, zeer uitgebreide collectie en een paar hele mooie Volt! producten op de markt gebracht. Kijk wel voornamelijk naar de cakes van VWT heb me niet gefocust op de boxen terwijl bij EVO beide categorieën sterk vind.

  13. #28
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Vanwege de communicatie en kwaliteit heb ik gestemd op Evolution. Qua kwaliteit kan ook Pangu zich daaraan meten, maar de duidelijkheid en communicatie is hiervan dan weer niet zo sterk.

    Dit jaar ook veel van Mania gehad. Ook prachtig spul. Jammer van de leveringsproblemen. Maar goed qua uitstraling, kortingen en kwaliteit.

    Dit jaar wat minder gehad van VWT, maar ook dat verbaasde me weer positief. Leuk afwisseld assortiment.

  14. #29
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Evolution voor mij.

    Vernieuwende effecten in consu. Veel gebruik gemaakt van verschillende shapes in een aantal producten. De 30mm boxen zijn om je vingers bij af te likken zo mooi Goede verkrijgbaarheid (ook in de acties, wel zo fijn). Ook de kleine 20mm cakes presteren in hun klasse buitengewoon goed.
    Ja Evolution heeft het helemaal waargemaakt voor mij
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2017
    Berichten
    32
    Thanks
    11
    18 waarderingen in 13 posts
    Gekozen voor Evolution en Pangu, wat een kwaliteit.
    Everybody loves Pangu

Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •