Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste pakket voor in de voor-avond?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ok jammer, bedankt voor de reacties!
    En iets vergelijkbaars zoals 'de volle meter' van China red of de yellow devil box van VWT of is dat allemaal één pot nat?
    Of zoals Sirens al zegt een cat 1 pakket, hoewel zo'n goedkoop pakket al weinig voorstelt laat staan cat 1. Dus daar zou ik zelf niet zo happig op zijn.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk bericht
      Iemand nog tips voor een leuk 'meterpakket' of iets dat hier op lijkt voor max 20€?
      506 - Meter Pakket van de Old School vuurwerk collectie van importeur Wolff Vuurwerk op vuurwerkbieb.nl


      zijn in de meeste winkels wel te vinden voor max 15,- (alhoewel twijfel ik een beetje of je precies dit pakketje krijgt )

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Giygas Bekijk bericht
        https://www.vuurwerkbieb.nl/wolff-vu...-meter-pakket/

        zijn in de meeste winkels wel te vinden voor max 15,- (alhoewel twijfel ik een beetje of je precies dit pakketje krijgt )
        Nee helaas krijg je nieuwe labels en enkel wat fonteinen...

        Comment


          #19
          [ATTACH=CONFIG]41249[/ATTACH
          Dit pakket
          Attached Files

          Comment


            #20
            Bedankt voor de foto, dat ziet er erg leuk uit!

            Comment


              #21
              Helaas zijn die niet in NL te verkrijgen met die labels..

              Comment


                #22
                Ok, dit telt niet echt als meter- of familiepakket maar toen ik de topic titel las moest ik meteen denken aan:
                Evolution Fireworks: Imagenary - Small [Ass.]



                Is een heerlijke 'box' van 6x 16sh welke in de freakacties vaak voor 30euro te krijgen is.
                Voor 5euro per cakje, met prima effecten, vind ik dit heerlijk voor in de vooravond!
                Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                Comment


                  #23
                  Kwalitatief gezien zoveel beter dan de Heavy 3/4/5 series die wij tien jaar geleden onwijs veel afstaken. Kostte met een beetje geluk ongeveer even veel als de bovenstaande. Prima keuze inderdaad. Voor de doorsnee consument trouwens ook aan te raden voor plusminus 40 tot 50 euro tijdens de losse verkoop; leuke effecten, kwalitatief goed vuurwerk, veel cakes voor een relatief lage prijs. Je kan er ook 1 grote losse cake van kopen maar hier ga je naar mijn mening meer plezier aan beleven.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                    Kwalitatief gezien zoveel beter dan de Heavy 3/4/5 series die wij tien jaar geleden onwijs veel afstaken. Kostte met een beetje geluk ongeveer even veel als de bovenstaande. Prima keuze inderdaad. Voor de doorsnee consument trouwens ook aan te raden voor plusminus 40 tot 50 euro tijdens de losse verkoop; leuke effecten, kwalitatief goed vuurwerk, veel cakes voor een relatief lage prijs. Je kan er ook 1 grote losse cake van kopen maar hier ga je naar mijn mening meer plezier aan beleven.
                    Lootsvuurwerk uit Belgie heeft de heavy serie nog een tijd verkocht volgens mij, maar nu niet meer zo te zien. Waren inderdaad gewilde producten. Volgens mij heeft Valk Vuurwerk ook een eigen-import 16sh serie, die dacht ik nog goedkoper is als de Imagenary-Small.

                    Ah, de [Valk Vuurwerk] VALK SUPER 9-16 [Ass.]

                    Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee helaas.
                    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
                      Lootsvuurwerk uit Belgie heeft de heavy serie nog een tijd verkocht volgens mij, maar nu niet meer zo te zien. Waren inderdaad gewilde producten. Volgens mij heeft Valk Vuurwerk ook een eigen-import 16sh serie, die dacht ik nog goedkoper is als de Imagenary-Small.

                      Ah, de [Valk Vuurwerk] VALK SUPER 9-16 [Ass.]

                      Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee helaas.
                      Is 'wel aardig'. Verwacht ongeveer zoveel als dat je ervoor betaalt: het is niet geweldig, maar zeker leuk voor de voorpret van het stoken.

                      Comment


                        #26
                        Een paar jaar terug dit pakket aangeschaft: Super Pack van Broekhoff voor ongeveer 15 euro. Aardige kruit/euro ratio en vooral vanalles en nogwat. Pijlen, kaarsen, fonteinen, rotjes, crackling ballen en tolletjes. En het viel voor de prijs niets tegen. Helaas wordt deze niet meer verkocht vanwege de kaarsen.

                        Het slechtste vooravond pakket dat ik ooit heb gehad is het Fantastic Candle Assortment van Schuurmans/Vulcan. Uitwaaiende lontjes waar amper kruit in verwerkt zat en effecten uit de kaarsen die niet hoger kwamen dan een halve meter. De pijltjes waren van het niveau 'knisperen', de stijglading was eigenlijk het enige noemenswaardige effect.

                        Ik mis toch wel de romeinse kaars in de pakketten, een pearl/parade cakeje zou welkom zijn in de pakketjes.

                        Comment


                          #27
                          Ik ga in de vooravond beginnen met de pijlen. Heb de Space invasion pijlen, nog wat Mean sirene rockets, extreme bang rockets en dragstar rockets. Geen afleiding. Gewoon ff genieten van opstijgende pijlen en wat kleinere cakes
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            #28
                            De serie Valk-19 en Valk-16 zijn relatief goedkoop en mooi. Zeer goed voor in de vooravond.
                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              #29
                              Rubro heeft al een paar jaar van die leuke acties. zoals Power pack & Super 3. Daarmee kun je de vooravond wel mee vullen.
                              https://store.steampowered.com/curator/43922535

                              Comment

                              Working...
                              X