Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nachtbrakerstopic 27-28 december.

    Hierbij het nachtbrakerstopic van 27 op 28 december 2017. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe.
    Laatst aangepast door omepje; 27 December 2017, 09:08.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Oooh ik heb hier zo’n zin in

    Edit: in mijn enthousiasme het laatste zinnetje vergeten te lezen. Mijn excuses

    Comment


      #3
      Haha geen probleem, iedereen wordt het de kruitstress te veel en laten we gewoon lekker beginnen. Dus, post maar raak.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        jaja, vannacht is het zo ver merkte afgelopen nacht al dat ik mn slaap moeilijk kon pakken..

        Comment


          #5
          Nachtbraken... om met de woorden van een geniaal man te spreken: Ik heb er zin an!
          Well, that depends...

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jspoel Bekijk bericht
            jaja, vannacht is het zo ver merkte afgelopen nacht al dat ik mn slaap moeilijk kon pakken..
            Ooh hier hetzelfde, heb amper geslapen. De zenuwen stijgen me nu alweer flink boven de kop.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Goeienmorgen, over 24 uur heb ik alles in huis ! Vannacht lekker spammen in dit topic en in de chat

              Comment


                #8
                Kon ik maar slapen! Afgelopen nacht was verschrikkelijk. En puntje bij paaltje ben ik er voor niets heel vroeg uit gegaan. Hopelijk loop ik niet de komende dagen achter de feiten aan!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                  Oooh ik heb hier zo’n zin in

                  Edit: in mijn enthousiasme het laatste zinnetje vergeten te lezen. Mijn excuses
                  Ik was ook al aan het typen, las toen die laatste zin pas
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    #10
                    Hier geen last lekker rustig geslapen wel wat later als anders maar prima m’n rust gepakt morgenochtend lekker op pad... We hebben er zin in! Heerlijk eindelijk is t zo ver..

                    Comment


                      #11
                      Hier begint het ook al gisteravond moeilijk in slaap en erg onrustig geslapen. De kruitstress is aanwezig. Morgen lekker op pad om alles op te halen!

                      Comment


                        #12
                        Zometeen bed uit, auto tanken en de banden oppompen, vervolgens werken tot 10, na me werk me maat ophalen. Om vervolgens lekker richting Brabant te knallen Orthen om daar de freak bestelling op te gaan halen. HET GAAT EINDELIJK BEGINNEN JONGENS!!!
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          #13
                          Was voor mij ook een korte nacht door de kruidstress , sliep pas om 03:00 en was om 07:30 al weer wakker

                          Comment


                            #14
                            Ik loop de heledag al rond met een bigsmile, als ik er al aan denk kriebels in me buik. ben er helemaal klaar voor
                            https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                            Comment


                              #15
                              Net iets van 10 orders uitgeprint. Vanmiddag het vervoer even goed schoonmaken en ruimte maken, tanken en dan moet ik er klaar voor zijn!

                              Comment

                              Working...
                              X