Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruben's mooie, leuke, ludieke fotoalbum!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dat waren inderdaad geweldige cake´s hoor, goede tijden waren dat.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Comment




        Comment


          heerlijke foto's, gewoon af en toe wat nostalgie. Zo's Marijn pakketje, en die heavy 3 pakketjes van wolff geloof ik. Wat bonfire erbij.
          Blijf maar komen met die foto's.

          greetzzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            Inderdaad, veel nostalgie ook. Boven staande foto stat er vol mee vind ik. Links onder de Panter als ik het goed heb? De goede cake's van bonfire, de goede dominator enz.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Zeker, tweemaal! En wat te denken van de Zware Jongens? Ook zulke geweldige cakes destijds.

              Comment


                Prachtige foto's weer Ruben. Vooral die met dat afval in de sneeuw, mooi sfeervol. Ook je collectiefoto met enkele oude labels. Heel mooi. Kom maar door met meer!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment




                  Een recentere foto dan maar! Oud en nieuw 2017- 2018!

                  Comment


                    Toffe foto weer Ruben. Gebruik gemaakt van de actie tijdens de Zena Trophy 2017 zo te zien? De andere foto's zijn ook sfeervol, vooral die van het afgestoken vuurwerk met op de achtergrond wat sneeuw. Allemaal klein spul als romeinse kaarsen, baby pijltjes, kanonslagen met rood papier etc. prachtige tijd en wat een genot. Ook mooie herinneringen aan de Dominator van B&W, te zien op een collectiefoto. Ben al weer benieuwd naar het volgende beeldmateriaal, ga zo door!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Er is nog genoeg. Helaas wat drukke tijden nu dus heb er niet altijd evenveel tijd voor. Maar zo nu en dan dat album doorspitten werkt erg verslavend kan ik je vertellen!

                      En ja, die actie 2 keer, scheelde toch weer wat centjes. En was blij dat de nieuwe Revolution compound was geworden. Scheelde weer wat lonten aan elkaar knopen.

                      Comment




                        Cadeautje van de buurvrouw op mijn verjaardag. De nacht ervoor had ik het al gevierd voor vrienden... *kuch*. Ruim altijd je bewijsmateriaal op!

                        Comment




                          Eerste jaar VWC, eerste meeting voor mij bij Batavia Stad. Leuke dag gehad toen, meneer agent dacht dat we met vuurwerk rondliepen daar. Bleken dummies te zijn voor de prijsvraag!

                          Comment


                            Haha mooie tijden waren dat ja. Weet jij nog welk jaar dat was Ruben ?
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht


                              Van die hypnotiserende heb ik nog een dummy van!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                                Haha mooie tijden waren dat ja. Weet jij nog welk jaar dat was Ruben ?
                                2008 alweer! Ruim 10 jaar geleden.

                                Comment

                                Working...
                                X