Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lol zit net die showoff terug te kijken en die was toch echt heel erg hoor haha wat een 5min afwisselende brute finale zeg sjongejonge haha wat een absurditeit die show, samen met nocturna dik hoogtepunten van de dag

    Comment


      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
        Jouw filmpjes van Team Vuurwerkmuseum en Team Vuurwerkcrew zijn hetzelfde....

        Bedankt voor de tip er was wat mis gegaan met bewerken. Inmiddels heb ik ze aangepast.


        Voor de mensen die alle show makkelijk willen terug kijken hier een playlist op volgorde met alle shows: https://www.youtube.com/playlist?lis...z-6COYBnWKkNax

        Comment


          Gisteren nog een aantal foto's gemaakt hierbij een kleine selectie













          Comment


            Mooie foto's recemonster! Insturen voor de fotowedstrijd zou ik zeggen.

            Comment


              Hoeveel gram zijn die mascleta vlinders eigenlijk?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                Hoeveel gram zijn die mascleta vlinders eigenlijk?
                Ik zag op een video dat sommige vlinders 58,2 gram waren.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                  Hoeveel gram zijn die mascleta vlinders eigenlijk?
                  Verschillend. Heb één van de bouwers gesproken en heb vernomen dat de truenos van de finale lijnen circa 60 gram bevatten.

                  Hierbij een foto van een trueno net voor of aan het begin van de finale:
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20180922_174926.jpg
Vertoningen:1
Grootte:277,1 KB
ID:	1567044
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Het is idd professioneel opgezet, dus lijkt me ook dat de omwonenden in kennis zijn gesteld van het festival toch?

                    Maar raar is het wel ja. Bij een muziek festival zullen er ook klachten komen, maar daar hoor je nooit iets over. Laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat er bij muziek festivals 'petities' worden opgesteld om het (betreffende) evenement te behouden

                    Comment


                      58 gram maar?
                      Vond er best wel een behoorlijke druk vanaf komen.

                      Comment


                        Vorig jaar waren er al heel veel klachten binnengekomen. Lijkt me niet gek dat er na deze editie weer/ meer klachten binnenkomen.

                        Ik vraag me alleen af of er überhaupt een locatie is die wel staat te springen om een nieuw vuurwerkfestival in de achtertuin.

                        Comment


                          Iemand een idee wat voor shells die ontiegelijke rotklappen waren in de spektakelshow!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                            Een verzoek op het duitste vuurwerkforum dat ik graag onder de aandacht wil brengen...

                            Laat positieve feedback achter op de pagina van kalkar als tegenwicht tegen de vele klagers.

                            https://m.facebook.com/search/top/?q=stadt+kalkar
                            Ze zullen nu zeker gaan klagen omdat er staat dat na de klachten van vorig jaar geen shows komen met enkel knallen.
                            Vandaar dat er geen shells in de mascleta zaten maar de nocturna

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door richard21 Bekijk bericht
                              Iemand een idee wat voor shells die ontiegelijke rotklappen waren in de spektakelshow!
                              5 inch was max toch wat er geschoten werd? 4 inch klapt zo hard niet tenzij het een 4 inch cilinder is

                              Comment


                                Heb ook enorm genoten van de Show-off. Wel 7 of 8 keer gedacht dat het de finale was, en toch ging het weer door. Geweldig!

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X