Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wie zitten er eigenlijk in het VWC team?!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
      Vorig jaar stonden daar wel eettentjes toch?
      Volgens mij alleen die je nu ook op de video ziet staan. De rest stond allemaal bij de gebouwen van Wunderland en dus niet op het grasveld. Achterop het veld was toen nog een VIP-tent met wat eten en drinken maar die reken ik even niet mee.
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
        Wie zitten er eigenlijk in het VWC team?!
        Zie hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...l=1#post959313

        Team Vuurwerkcrew voor de Zena Trophy 2018 bestaat uit:

        1. Jordi (Pyrofan#1) Teamcaptain
        2. Mark (EHVuurwerk)
        3. Jeffrey (Fenix96)
        4. Dennis (Mind Controller)
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
          Wederom 1 eettent? Er waren er vorig jaar veel meer dan 1 hoor... En geloof mij, ze moeten het juist verdienen met eten en drinken dus er zullen zeker meer eet- en drinktenten zijn dan vorig jaar!! Op het filmpje zie je alleen het terrein waar de feesttent staat, de meeste eet- en drinktentjes staan daar juist niet!!
          Ik heb alleen maar klachten gelezen aangaande eten en toiletten. Zoals gezegd ben ik er vorig jaar niet geweest maar schrok ik wel toen ik zag dat er 1 eettent was, vandaar dus ook mijn opmerking in de hoop dat er hier een reactie op kwam. Ik heb geen zin om een uur of langer in de rij te moeten staan en dan ook nog halfgaar eten te krijgen.

          Hopelijk heeft men geleerd van vorig jaar, we zullen het zien morgen.
          I love Mines

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
            Hopelijk heeft men geleerd van vorig jaar, we zullen het zien morgen.
            Als je dat gelezen hebt, dan heb je als het goed is ook gezien waarom dat gebeurd is. Hopelijk heeft Wunderland, want die verzorgen het eten en drinken, er nu meer rekening mee gehouden maar dat hebben ze vorig jaar al beloofd... We gaan het inderdaad zien!
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
              Zie hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...l=1#post959313

              Team Vuurwerkcrew voor de Zena Trophy 2018 bestaat uit:

              1. Jordi (Pyrofan#1) Teamcaptain
              2. Mark (EHVuurwerk)
              3. Jeffrey (Fenix96)
              4. Dennis (Mind Controller)
              Dank voor de link met benodigde info! Met dit team moet het weer goed komen! Ik heb mijn geld er weer ingezet!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door crowncollection Bekijk bericht
                Ik heb er zin in! Ik trek wel baggerdichte schoenen aan zie ik al, en een paar zakken chips in de kofferbak. Mag je dat gewoon mee het terrein opnemen?
                volgens mij is dat dor gras/kale grond en geen water hoor
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  Ik maak me meer druk om het parkeerterrein morgen, dat zal een groot drassig/modderig weiland zijn. Vorig jaar bij het wegrijden was het al een zooitje. Heb verschillende ruzies gezien en mensen die zelf een route kiezen. Hoop dat dit beter geregeld is nu

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                    Als je dat gelezen hebt, dan heb je als het goed is ook gezien waarom dat gebeurd is. Hopelijk heeft Wunderland, want die verzorgen het eten en drinken, er nu meer rekening mee gehouden maar dat hebben ze vorig jaar al beloofd... We gaan het inderdaad zien!
                    Als je voorgaande edities ook bent geweest weet je dat daar ook altijd veel te weinig food stands waren. Heeft afgelopen editie helaas wel me avond verknalt, heb minimaal 1.5 uur in de rij gestaan voor wat friet.

                    Ik vind het evenement oh zo gaaf, net als vele anderen, maar als het iedere keer zo gaat dan houdt het een keer op. Prima dat je een zero tolerance hebt op eigen consumpties, maar dan moet er wel voldoende zijn natuurlijk ;).

                    En ja ik weet dat zij het hebben aangegeven etc.


                    Tot morgen iedereen!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                      Ik maak me meer druk om het parkeerterrein morgen, dat zal een groot drassig/modderig weiland zijn. Vorig jaar bij het wegrijden was het al een zooitje. Heb verschillende ruzies gezien en mensen die zelf een route kiezen. Hoop dat dit beter geregeld is nu
                      Dit zit mij ook niet helemaal lekker.. Een aantal jaar geleden op eenzelfde soort weiland bij Emmerich bijna 2 uur vastgestaan omdat de helft niet meer wegkwam.

                      Comment


                        Iedereen die morgen naar de Trophy gaat trek oude schoenen aan. Het regent hier al de hele avond dus dat wordt blubber morgen. Het is ook goed fris dus denk aan warme kleding.
                        We zitten hier al in een hotel voor te genieten, maar hou zeker rekening met het weer...
                        Ik heb er sowieso zin in!
                        Ik zei nog zo, geen bommetje!

                        Comment


                          Kan iemand mij vertellen hoe het terrein er nu bij ligt? Dit ivm het schoeisel wat ik wil aantrekken.

                          Comment


                            Hoge waterdichte schoenen...

                            Comment


                              Veel plezier allemaal!

                              Comment


                                Terrein is goed. Eet tenten is niet veel. Loempia tent en friet tent

                                Comment

                                Working...
                                X