Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 97 van 97
  1. #91
    VWC-Lid mania4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2009
    Berichten
    382
    Thanks
    125
    296 waarderingen in 107 posts
    Ik vind dat ik het ook moet delen met jullie,

    2 grondbloemen met de mooiste verpakking ooit.

    En de grondbloemen met "kanl"

    Naam: Screenshot_20210106-195932~2.png
Bekeken: 1058
Grootte: 1.003,9 KB

  2. Deze 12 gebruikers waarderen mania4u voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #92
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    https://www.championfirework.com/gro...fireworks.html

    Deze maakt ze nog blijkbaar, even 50 karton met zijn allen inslaan en we hebben weer voorraad. Niet bekend of het F2 is, maar dat kunnen ze er vast van maken denk ik zo.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  4. #93
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Maar even zonder gein? Het moet toch niet al te moeilijk zijn voor een importeur om gewoon wat items met die oude labels te importeren? Ze zijn toch niet bang dat niemand het wil hebben?
    Kijk maar hoe goed de Funke oldskool items liepen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. #94
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    1.000
    Thanks
    870
    735 waarderingen in 343 posts
    Het verdient te weinig. As simple as that.

  6. #95
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Maar toch worden er nu ook grondbloemen met een nieuw label en doosje geïmporteerd.
    Ben benieuwd of een importeur wel eens serieus heeft overwogen om dit design over te nemen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  7. #96
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 februari 2023
    Berichten
    487
    Thanks
    291
    674 waarderingen in 320 posts

  8. Deze 3 gebruikers waarderen SkoebieVuurwerk voor het bericht:


  9. #97
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Afgelopen oud en nieuw nog het genoegen gehad om een oud pakje Spinning Salvo's mee te maken van BKV. De verpakking vind ik echt geweldig nostalgisch met het draakje. Het label van de grondbloemen zelf ook. Een product wat me aan m'n jeugd doet denken ondanks ik ze toen zelf nooit heb gekocht, maar puur doordat dit bij ons op het dorp werd verkocht en door buurjongens werd afgestoken. Vooral het draakje vind ik het meest nostalgisch Misschien zonde om te stoken maar het stoken van zo'n nostalgisch artikel in combinatie met ouderwets overdag kruitsnuiven was voor mij ook veel waard. Hij draait echt goed hard maar zeer kort en de knal is gewoon een buskruit knal ( vandaar dat ik ze vroeger nooit kocht, van dat geld kon ik een slof rotjes of een pak grondbloemen halen haha ).

    Jammer dat ik niet wat meer van dit soort simpele BKV artikelen heb, misschien niet echt oud maar voor mij wel mijn jeugd vuurwerk(merk) en werd tot 2010 nog verkocht geloof ik. Alleen was ik toen totaal niet bezig met dingen kopen om te bewaren dus helaas geen BKV meer. Maar goed, hier het filmpje!




    Het stomme is grondbloemen met een ouderwets label zoals de klassieke roze en oranje nog volop worden geproduceerd ( ook de grondbloem met knal maar die hebben geen CE F2 categorie helaas ) net als andere artikelen waar wij helemaal warm van worden en die al jaren niet meer te krijgen zijn. Veelal voor de Amerikaanse markt maar het zal vast zo voor de Europese markt geregeld kunnen worden. Ik denk dat het ook wel tijd is om wat meer klein F2 spul te importeren nu er weinig meer overblijft, de markt is niet alleen geinteresseerd in compounds ( al blijft dat wel een groot aandeel natuurlijk ). En dan spreek ik voor alle consumenten, niet alleen voor de freaks.

  10. Deze 9 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •