Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsvraag Pronk Vuurwerk [WINNAAR BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Broodje smos Bekijk bericht
    De broodjebrothers doen mee
    Spot ik hier een Vlissinger?

    Prijsvraag ingediend! Volgens mij zit er een addertje onder het gras..

    Comment


      #17
      hierbij ook bij deze prijsvraag de uitslag:


      1e prijs: Exit / compound box t.w.v. € 79,95 gaat naar: Broodjekaas

      Van harte gefeliciteerd met je prijs! Er zal contact met je worden opgenomen voor verdere afhandeling.


      Voor de volledigheid nog de antwoorden:

      Antwoorden:
      1. De compound is in lijn met de overige Pronk cakes vernoemd naar een festival. In dit geval het Exit festival in Servie. Dit 3 daagse festival (vandaar 3 cakes) vindt plaats bij het kasteel dat op het label is afgebeeld.

      2. Zoals een aantal van jullie terecht opmerkten waren er meerdere antwoorden mogelijk omdat er een verschil zat tussen de afbeelding en het lijstje cakes dat er onder stond. Daarnaast kwam op de pagina van Pronk het aantal schoten in de omschrijving van de Extreme Eventbox 8 niet overeen met het aantal tubes op de afbeelding. Iedereen die vraag 1 correct wist te beantwoorden had een van de mogelijke varianten op vraag 2. Deze zijn dus allen goed gerekend.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Gefeliciteerd man, mooie box erbij! BAM

        Comment


          #19
          Gefeliciteerd!

          Verrassend genoeg had ik vraag 1 goed!

          Comment


            #20
            Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoeveel inzendingen er waren en hoeveel daarvan goed waren? gr

            Comment


              #21
              Hell yeah!!! Super blij mee! Ik kom er morgen meteen om als dat kan

              Edit: inmiddels opgehaald, verkopers waren erg aardig en duidelijk gepassioneerd, wat ik altijd leuk vind
              Laatst aangepast door broodjekaas; 28 December 2017, 13:11.
              Keep it legal!

              Comment

              Working...
              X