Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Licht vuurwerk in opkomst.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Op zich zou ik het niet erg vinden , Cat.1 wordt helaas steeds vaker gebruikt voor overlast dat zie alleen al door de vele youtubers die er mee stunten. En dankzij Cat.1 vuurwerk zijn velen ook anti vuurwerk geworden want ze snappen niet dat dit mag en het licht vuurwerk is.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
      Het is niet zo relevant wat hij roept. Vuurwerk uit categorie door de landen worden beperkt of verboden.
      Nederland heeft vakerlaten zien dat ze schijt hebben aan europa als het ze niet uitkomt(ok op financieel gebied maar ok)ik heb geen vetrouwen dat cat1 onveranderd blijft.

      Comment


        #18
        Ik mag hopen dat bonte geen kinderen heeft of ooit krijgt. Arme kinderen. Wat mogen de kinderen nog wel dan van sommige groepen. Geen zwarte piet. Geen kindervuurwerk. Ademhalen mag nog wel of.....

        Comment


          #19
          Wel met pufje want hartstikke allergisch...

          Comment


            #20
            Waren net wat jongens buiten bezig.Nou als je je hier druk om kan maken ben je wel heel diep gezonken. :')
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
              Ik dacht nog zal ik dat erbij typen, maar niet gedaan. Ik bedoel dat kinderen die een pakje of 3 kopen niet kunnen slopen. Al die Massacrematies van cat 1 door yt"ers is mibruik maken van het feit dat het het hele jaar mag.
              Ja ik snap je punt..

              Comment


                #22
                Ik begrijp het wel, mijn zoon stak een ratellint af en ik was verbaasd over het feit dat dat dingetje echt hard ging. Bijna harder als een gewone ratelband.
                Dus ja, dat geeft overlast.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                  Dus ja, dat geeft overlast.
                  Mensen kunnen er last van hebben maar echt overlast? Zolang iemand niet de hele dag voor je deur staat te ratelen is het leef en laten leven. Zeiksnorren die dat begrip niet kennen krijgen de laatste jaren veel teveel aandacht. Vandaar ook al die vrolijke discussies in de media. Het is een kwestie van tijd voordat de SJW legers zich ook in dit landje gaan organiseren om speciale sneeuwvlokjes te beschermen tegen al het onheil in de grote boze wereld.
                  ..

                  Comment

                  Working...
                  X