Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts

    [Demo] Kroone Liefting Limmen 15 december 2017

    Stad/dorp: Limmen
    Locatie: Rijksweg 137, parkeerterrein achter winkel
    Datum: 15 december 2017
    Tijdstip: 19:00
    Collecties: Vulcan
    Bijzonderheden: Vrijdag 15 december om 19:00 uur geven wij een vuurwerk demoshow. Op deze avond tonen wij de mooiste en nieuwste vuurwerk producten van onze winkel.

    Er worden vanavond in totaal 26 artikelen afgestoken. Deze artikelen zijn niet speciaal geprepareerd, u krijgt wat u ziet, u ziet wat u krijgt!

    De show is achter onze winkel op het parkeerterrein. Wij wensen u een plezierige avond toe vol kijkgenot!

    Bron: http://krooneliefting.nl/vuurwerk-demoshow
    Wie zoekt zal vinden

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Vorig jaar waren er wat "schoonheidsfoutjes". Ik ben benieuwd hoe ze het dit jaar doen, ze zullene er vast wel van geleerd hebben. Al weet ik niet of ik er zelf bij ben, ik zie de dag zelf wel of ik zin heb. Een half uur rijden voor Vulcan vind ik wat veel maar wie weet heb ik deze avond trek in kruitsnuiven.
    Wie zoekt zal vinden

  3. #3
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Vorig jaar ook geweest. Was inderdaad een avond met veel foutjes doordat de twee werknemers tijdens de demo niet op dezelfde lijn zaten. Verder is het wel goed verzorgd daar. Leuk muziekje erbij, mensen lopen rond met gratis oliebollen. Veel kinderen met papa en mama. Voor de liefhebber is er weinig te doen verder. Ze schieten eigenlijk nooit de interessante producten uit hun assortiment. Vulcan kennende uit de afgelopen jaren zullen ze hier ook geen toppers laten zien maar de wat goedkopere cakes.

  4. #4
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    Hahah ik ben in ieder geval wel blij dat er dit jaar weer een demo is ondanks de psychovrouwtjes die op facebook zo enorm aan het klagen waren over de vorige editie

    "We moesten dat de volgende keer maar op oud&nieuw doen"

    Zou lekker efficiënt zijn om op de 31ste een demo te schieten als er dan al niet eens meer verkocht mag worden
    Laatst gewijzigd door -Ghost-; 15 december 2017 om 23:44
    When you stand for nothing, you fall for anything.

  5. #5
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
    Hahah ik ben in ieder geval wel blij dat er dit jaar weer een demo is ondanks de psychovrouwtjes die op facebook zo enorm aan het klagen waren over de vorige editie

    "We moesten dat de volgende keer maar op oud&nieuw doen"

    Zou letter efficiënt zijn om op de 31ste een demo te schieten als er dan al niet eens meer verkocht mag worden
    Sommige mensen snappen er helemaal niets van. En met oud en nieuw hoop ik wel mooier vuurwerk te zien dan wat ik vorig jaar op de demo heb gezien...

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Berichten
    236
    Thanks
    22
    37 waarderingen in 24 posts
    Ook maar even kijken zo

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Berichten
    236
    Thanks
    22
    37 waarderingen in 24 posts
    Paar foutjes, niet heel spectaculair maar wel lekker dichtbij

  8. #8
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Paar? Man, het zat weer vol met fouten. Veel slechte producten, slechts een paar goede producten gezien waarvan de No Mercy, Predator en Montreal de echte toppers waren. Toegift bestond uit 4 No Mercy trouwens, vorig jaar was dat een showtje van een paar minuten. Eigenlijk was alles minder; de opkomst, de oliebollen, het vuurwerk. O nee, er was 1 ding misschien meer; fouten van de schieters.

  9. #9
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Paar? Man, het zat weer vol met fouten. Veel slechte producten, slechts een paar goede producten gezien waarvan de No Mercy, Predator en Montreal de echte toppers waren. Toegift bestond uit 4 No Mercy trouwens, vorig jaar was dat een showtje van een paar minuten. Eigenlijk was alles minder; de opkomst, de oliebollen, het vuurwerk. O nee, er was 1 ding misschien meer; fouten van de schieters.
    Ja wtf deden ze... een aantal keer stak die linker dude een cake aan en bleef de rechter dude met z'n fakkel in de lucht

    Verder vond ik het wel leuk om even wat cakes te kijken, alleen jammer dat deze winkel schuurmans vuurwerk verkoopt. Ik denk dat ik maar drie producten heb gezien waarbij de burstknal krachtig genoeg was om als fatsoenlijke cake door te komen. Zet er iets simpels als een ES 2.0 naast en alles valt in het niets, inclusief die bakken van 100+ euro
    When you stand for nothing, you fall for anything.

  10. #10
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ja wat ik zei, er zaten een paar leuke producten tussen die ik nog wel aan zou willen schaffen als ik puur alleen naar de prestaties kijk. De prijs daar buiten gelaten natuurlijk want het is allemaal behoorlijk aan de prijs.

    Tijdens de demonstratie werden er schietlijsten uitgedeeld waarop een kortingscode staat. Deze is welgeteld 5%. Nu moet je een gegeven paard niet in zijn bek kijken maar ik vind 5% wel wat karig aangezien het Vulcan vuurwerk prijzig is. Ik laat het weer links liggen.

    Enkel zal ik hier misschien nog even langs gaan voor wat nostalgische producten zoals de Happiness, Astronauten, Ass. Fountains en Big Tom Thumbs. O en de Titanium Vulcano's niet te vergeten.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •