Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Supernaut II

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Supernaut II

    Artikelnummer: FCM288-2
    Artikelnaam: Supernaut II
    Bruto Gewicht: nnb
    Netto Kruitgewicht: 3342 gram
    Aantal schoten: 288
    Effectomschrijving: Mächtiger*288 Schuss Verbund von Funke, bestehend aus 7 fetten Batterien, die es richtig in sich haben. Über 3kg NEM sprechen für sich, einfach nur heftig!
    Effekt: Mixed effects in mixed Shapes.

    Tijdsduur: 100 seconden
    Stijghoogte: nnb
    Kaliber: 20/25/30mm
    Richtprijs: €259,95 [2017]
    Kartoneenheid: 7/1

    Met dank aan Funke Fajerwerki voor de informatie.

    #2
    Best n groot karton dan, met 7 van deze bakken
    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
      Best n groot karton dan, met 7 van deze bakken
      Kartoninhoud 7/1 klopt omdat er 7 cakes in 1 doos zitten. Welliswaar compound dus je kan ze er niet zomaar uit halen.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Kartoninhoud 7/1 klopt omdat er 7 cakes in 1 doos zitten. Welliswaar compound dus je kan ze er niet zomaar uit halen.
        Zo had ik het nog niet bekeken, moet nog steeds wennen aan al die nieuwe regels.. bedankt voor je snelle andwoord in ieder geval!
        我也喜欢年纪较大的烟花

        Comment


          #5
          Nee geen compound, maar strak tegen elkaar met een soort vonkoverslag die er ontstaat wanneer je de cakes laat zitten zoals ze zitten.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Nee geen compound, maar strak tegen elkaar met een soort vonkoverslag die er ontstaat wanneer je de cakes laat zitten zoals ze zitten.
            Check, het 'Rubro'- systeem. Maar volgens mij zitten ze wel vastgelijmd of heel strak tegen elkaar aan.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Check, het 'Rubro'- systeem. Maar volgens mij zitten ze wel vastgelijmd of heel strak tegen elkaar aan.
              Niet aan elkaar vast gelijmd volgens nmij maar gewoon net als rubro aan de onderkant

              Comment


                #8
                Gevonden op youtube: Vorschießen am 1.12.17 in Ducherow von PommernPyro

                ..

                Comment


                  #9
                  Laatste schoten gaan wel heel laag. Sterren koppen. Op zich mooie ram cake. Geef mij toch de prof versie maar van deze
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                    Laatste schoten gaan wel heel laag. Sterren koppen. Op zich mooie ram cake. Geef mij toch de prof versie maar van deze
                    Viel mij ook al op ja. Ik vind de 20mm's zonde bij alle F2 multi kalibers van funke. Maar funke is zo gehypet dat het toch wel verkoopt. Leuke bakken voor de consument maar voor hetzelfde geld kan je zelf wat leukers samenstellen.
                    ..

                    Comment


                      #11
                      Vind ik de supernaut 1 toch wel beter overkomen. Denk dat deze net iets te vochtig was. Ik zou het in ieder geval gewoon lekker een jaartje laten drogen.

                      Comment


                        #12
                        Jammer dat dat vuurwerk vanaf de boot altijd vochtig is.
                        Vorig jaar had ik hier in NL de zena kracherblitz gekocht. Zat om de cakes mooi een plastic zak omheen in de doos, soort van losse mega boterhamzak. Ideaal tegen vocht toch?
                        Spijtig dat ze in china niet alle blokken standaard zo inpakken.

                        Comment


                          #13
                          Laat Funke dat niet doen? Raar voor zo'n kenner en liefhebber. Ziet er wel zo uit want dat lage klappen zal hoogstwaarschijnlijk met voxht te maken hebben.

                          Mooi bakkie hoor. Mn 20mm mening blijft helaas overeind al zal het gros van de meegenietende leken in de straat daar totaal geen last van hebben. Leuk spul.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            Laat Funke dat niet doen? Raar voor zo'n kenner en liefhebber. Ziet er wel zo uit want dat lage klappen zal hoogstwaarschijnlijk met voxht te maken hebben.

                            Mooi bakkie hoor. Mn 20mm mening blijft helaas overeind al zal het gros van de meegenietende leken in de straat daar totaal geen last van hebben. Leuk spul.
                            Bij de prof blokken had ik dat afgelopen jaar wel.

                            Comment


                              #15
                              Wel een mooie bak hoor.. eens kijken wat de prijs wordt.. of mooie aanbieding en hoe snel ze weg zijn

                              Comment

                              Working...
                              X