Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 34

Discussie: Cloud Connected

  1. #16
    VWC-Lid funkeliefhebber's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2019
    Berichten
    486
    Thanks
    762
    497 waarderingen in 180 posts
    De salutes komen erg goed over bij deze bak, komt door andere toppers niet op mijn lijst.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Deze komt op dat nieuwe filmpje wel heel erg goed over, maar twijfel wel of die zo in de straat gaat presteren want wanneer ik naar een straatfilmpje van batch 2018 kijk vind ik de effecten wel heel erg slordig en verwaaid overkomen. Aan de hand van dat straatfilmpje zou ik 'm niet zo gauw kopen.

  3. #18
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Zo blij dat ik deze besteld heb.

    Wat een topper!
    Zo in mijn sas met sas..

  4. #19
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Nieuwe batch ziet er echt top uit!
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  5. #20
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Het viel me op dat de oude batch alleen bij de laatste cake een reserve lont heeft en de nieuwe batch heeft er één bij alle cakes. Na wat verder zoeken de volgende informatie gevonden bij het nieuwe 2020 YouTube filmpje:

    Nachdem in 2017 das bisher erste und letzte Mal die Cloud Connected in F2 hergestellt wurde, ist es uns dieses Jahr endlich wieder gelungen, diese zu produzieren und anbieten zu können.
    Eigentlich Batch 2018 (die Kartons wurden bereits 2018 gedruckt und sind auch entsprechend beschriftet), wurden diese jedoch erst Anfang 2020 angefangen zu produzieren. Die Fabrik in 2018 hat festgestellt, dass ihnen die Batterie zu kompliziert war, und lieber Jugendfeuerwerk verpackt, bis ihre Lizenz abgelaufen ist - daraufhin mussten wir 2019 eine neue Fabrik finden, welche wiederum nicht angefangen hat zu produzieren, bis die Lizenz abgelaufen war im Sommer. Also diesmal, im dritten Anlauf, hat es geklappt.
    Ich denke, dass das Ergebnis ganz gut geworden ist. Jedoch sind die Fächerungen zu klein, was ein Problem ist, das am Aufbau / der CE liegt. Für zukünftige Chargen beantragen wir aktuell bereits eine neue CE, mit Platzhaltern in der Mitte der Reihen mit geradem Abschuss, damit die Fächer breiter werden können. Zudem würde ich gerne die 30mm Abschüsse etwas langsamer haben, da dort die verschiedenen Effekte sich öfters überschneiden. So oder so denke ich aber, dass die Qualität der meisten Effekte bereits besser ist als 2017.

    Achtung, die Batterien müssen für den Abbrand aller Batterien nacheinander wie im Video zu sehen (sofern durch nationales Recht erlaubt) untereinander verleitet werden! Hierbei sicherstellen, dass die Zündschnüre doppelt verknotet werden, nicht oben auf der Batterie liegen (da sonst die herausschießenden Bombetten die Zündschnüre abreissen), und seitlich an der Batterie mit den beiliegenden feuerfesten Zündschnurabdeckungen abgeklebt sind.


    Nu is mijn duits niet geweldig dus hierbij de Google translate:

    Na de eerste en laatste keer dat de Cloud Connected in 2017 in F2 werd geproduceerd, zijn we er dit jaar eindelijk in geslaagd om hem te produceren en weer aan te bieden.
    Eigenlijk Batch 2018 (de dozen waren al bedrukt in 2018 en zijn dienovereenkomstig gelabeld), maar de productie is pas begin 2020 gestart. De fabriek in 2018 ontdekte dat de batterij te ingewikkeld voor hen was en gaf er de voorkeur aan jeugdig vuurwerk in te pakken totdat hun licentie afliep - dus moesten we in 2019 een nieuwe fabriek zoeken, die opnieuw pas in productie ging toen de licentie in de zomer afliep. . Dus deze keer, bij de derde poging, werkte het.
    Ik denk dat het resultaat best goed is uitgekomen. De ventilatoren zijn echter te klein, wat een probleem is met betrekking tot de structuur / CE. Voor toekomstige batches vragen we momenteel een nieuwe CE aan, met tijdelijke aanduidingen in het midden van de rijen met een rechte doorsnede zodat de compartimenten breder kunnen worden. Ik zou de 30mm-opnames ook wat langzamer willen hebben, omdat de verschillende effecten daar vaak overlappen. Hoe dan ook, ik denk dat de kwaliteit van de meeste effecten al beter is dan in 2017.

    Let op, de batterijen moeten worden verleid om alle batterijen na elkaar te verbranden, zoals te zien is in de video (indien toegestaan ​​door de nationale wetgeving)! Zorg ervoor dat de zekeringen dubbel geknoopt zijn, ga niet op de batterij liggen (anders scheuren de bombedden die eruit schieten de zekeringen af) en worden de zijkanten van de batterij afgeplakt met de meegeleverde brandwerende zekeringdeksels.


    De nieuwe versie moet dus weer zelf door gelust worden.
    Laatst gewijzigd door HardBeat; 24 november 2020 om 08:32

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Berichten
    435
    Thanks
    21
    148 waarderingen in 93 posts
    Dankjewel voor bovenstaande. Op het laatste moment de batterijen nog maar verleid om na elkaar te verbranden.
    Verder viel deze box me toch een klein beetje tegen. Niet slecht maar niks speciaals en ook de salutes kwamen niet goed uit de verf.

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.407 waarderingen in 558 posts
    De 30mm is top met een super spreiding, de 20mm blijft 20mm en haalt de beleving toch iets naar beneden. Ik denk dat je bij Funke het beste gewoon de 30mm bakken moet pakken. Ik vond de Triple X indrukwekkender dan deze.


  8. Deze 3 gebruikers waarderen Rico voor het bericht:


  9. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Berichten
    339
    Thanks
    25
    131 waarderingen in 88 posts
    Ik vond het toch een hele mooie doos
    Salutez vielen wel heel erg tegen
    De vorige versie was beter

    Al met al een mooi 8
    Voor mij

  10. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2019
    Berichten
    189
    Thanks
    19
    134 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
    De 30mm is top met een super spreiding, de 20mm blijft 20mm en haalt de beleving toch iets naar beneden. Ik denk dat je bij Funke het beste gewoon de 30mm bakken moet pakken. Ik vond de Triple X indrukwekkender dan deze.

    Was bij die vonkenregen wel echt ff bang voor de autos joh��

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2007
    Locatie
    Z. O. Drenthe
    Berichten
    112
    Thanks
    32
    127 waarderingen in 29 posts
    Eens. De mines bij de waaiers waren wel indrukwekkend en die 30mm schoten manmanman

  12. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Het is op zich een leuke box maar gezien de vele 20mm boeketjes is de prijs gewoon te hoog. Kan je beter kiezen voor iets als de fireball of gewoon losse 100sh 30mm.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  13. #27
    VWC-Lid funkeliefhebber's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2019
    Berichten
    486
    Thanks
    762
    497 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Het is op zich een leuke box maar gezien de vele 20mm boeketjes is de prijs gewoon te hoog. Kan je beter kiezen voor iets als de fireball of gewoon losse 100sh 30mm.
    In de aanbieding voor 150 euro is dit een top box. Erg van genoten en mij niet gestoord aan de 20MM. Vind de 20MM bij de Tears from heaven en de Supernaut 2 wel mager overkomen.

  14. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 mei 2020
    Locatie
    Down South
    Berichten
    562
    Thanks
    850
    531 waarderingen in 212 posts
    Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik vond de Cloud de winnaar van de avond, boven de Tears en de Supernaut 2.

  15. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    301
    Thanks
    115
    227 waarderingen in 99 posts
    ik vond hem echt een topper hoor. ok, de salutes waren niet extreem hard, maar mezelf totaal niet gestoord aan de 20mm effecten... klonk gewoon enorm hard in de straat...

    en wat anderen ook aangaven, voor 150-180 euro kan je eigenlijk geen betere kopen voor die prijs, op wat andere funke boxen na dan..

    echter, na deze de supernaut afgestoken en die vond ik persoonlijk een heel stuk beter en spectaculairder...

  16. #30
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts


    Blijf het eindsalvo een anticlimax vinden, verder die fanshapes lekker gas d'r op

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •