Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

White Horse 100.000 klapper

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    White Horse 100.000 klapper

    Even een vraag mbt een 100.000 klapper welke online in Nederland te koop is en ik hierover geen topic kan vinden.



    Heeft iemand ervaring met deze 100.000 klapper? Er staat dat dit een White Horse is van categorie 3. Maar dit lijkt mij niet juist dus ik zou graag horen of iemand dit wat zegt.

    #2


    was er al maar flashkruit zal er niet inzitten, en anders heeft v'd Veen net hun nieuwe inhoud verklapt

    Comment


      #3
      Ik wist idd dat deze rollen er al een tijdje zijn. Maar omdat er vermeld staat dat deze rol cat3 is vroeg ik me af of dit wel juist is.
      Zal denk ik gewoon wel buskruit zijn cat2 zijn

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door PyroGed Bekijk bericht
        Ik wist idd dat deze rollen er al een tijdje zijn. Maar omdat er vermeld staat dat deze rol cat3 is vroeg ik me af of dit wel juist is.
        Zal denk ik gewoon wel buskruit zijn cat2 zijn
        Waarschijnlijk is dit wel cat 3 doordat het kruitgewicht boven de 25 gram zit. Er zit wel gewoon buskruit in, want flash mag uiteraard niet.
        Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

        Comment


          #5
          10 x White Horse 100.000 Klapper

          Comment


            #6
            En echte ploprol

            Comment


              #7
              Straatfilmpje 2019

              Comment


                #8
                Een weerspiegeling van hoe triest ons land is omtrent vuurwerk. Belachelijk gewoon.

                Comment


                  #9
                  Waarom staat deze bij Buitenlands?
                  Vuurwerk is een passie!

                  Comment

                  Working...
                  X