Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happiness (zo te zien origineel label)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Happiness (zo te zien origineel label)

    Artikelnummer: 220
    Artikelnaam: Happiness
    Bruto Gewicht: -
    Netto Kruitgewicht: -
    Aantal Schoten: 1
    Caliber: - mm
    Effectomschrijving: 4 stuks in doos
    Tijdsduur: - sec.
    Stijghoogte: -
    Richtprijs: Rond de €2,50,- euro bij enkele Vulcan dealers

    Zo te zien zijn dit de welkbekende fontijntjes met volgens mij het originele Red Lantern label en doos.

    Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl
    Afbeelding afkomstig van Vulcan: https://www.vulcaneurope.eu/consumer...t/21/happiness


    #2
    Leuk deze oldskool producten, ik zag bij mijn dealer ook nog de toverfonteinen liggen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Zoals op de foto ga je ze denk ik niet krijgen. Ze zullen er heel waarschijnlijk anders uitzien.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
        Zoals op de foto ga je ze denk ik niet krijgen. Ze zullen er heel waarschijnlijk anders uitzien.
        Zou zomaar wel kunnen. Ook de Astronauten hebben een origineel label.

        Comment


          #5
          Zou heel leuk zijn. Zo zien ze eruit zoals ik ze vroegah altijd kocht. En als de uitwerking nou ook nog ff net zo is als toen dan zijn t toppers.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
            Leuk deze oldskool producten, ik zag bij mijn dealer ook nog de toverfonteinen liggen.
            Die toverfonteinen zijn nooit echt weggeweest. Er was altijd wel een importeur te vinden die ze had. Meestal Mercurius Vuurwerk of Wolff Vuurwerk. Bij deze laatste waren ze volgens mij te vinden in het assortiment "Assortiment A" of het "Vader en Zoon pakket".

            Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
            Zoals op de foto ga je ze denk ik niet krijgen. Ze zullen er heel waarschijnlijk anders uitzien.
            Ik denk dat dat wel goed zit. Als ze deze fonteinen een hip label hadden gegeven om mee te liften met het hippe gebeuren, hadden ze wel de juiste productafbeelding erbij gezet.

            Ik vraag mij af waar deze fonteinen vandaan komen. Red Lantern, produceren die nog wat of is het logo geleend?

            Comment


              #7
              Ik zie deze nog staan bij vuurwerk Almere haven.
              Kan iemand hierboven uitleg geven, hoe vulcan ze uitgeleverd heeft?

              Comment


                #8
                Ze zijn sws niet van red lantern. Hier is al meermaals navraag over gedaan bij winkeliers en de importeur.

                Comment


                  #9
                  Deze heeft vuurwerkbestelling al een aantal jaren als productfoto op hun sites staan. Je krijgt ze helaas in een heel andere verpakking als dat je gehoopt zou hebben.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #10
                    Dat vind ik persoonlijk heel erg jammer, ik heb de happiness al reeds besteld bij vuurwerk Almere haven

                    Comment


                      #11
                      Snap ook niet dat ook niet één importeur gewoon van het gat in de markt gebruik maakt (ja Katan misschien) die gewoon producten met oldschool labels gaat importeren. Denk dat het de consument niet zoveel uitmaakt.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #12
                        Zo zagen ze er uit:

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230107_141830_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:166,2 KB
ID:	1597520
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment

                        Working...
                        X