Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Vorig jaar ook aangemeld, was toen helaas te laat.
    Dit jaar moet het goed komen. :-)

    Comment


      #17
      ook ff aangemeld

      Comment


        #18
        Logisch dat ik hier al jaren lid van ben. Kom op mensen, dit is je kans om je stem te laten horen in een zeeeer belangrijk onderzoek.

        Comment


          #19
          ook ff aangemeld
          snap allen even niet wat ik der mee moet maar dat ziet ik dan wel
          ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

          Comment


            #20
            ik meld mij zo even aan
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #21
              Ook maar even aanmelden dan!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                ik meld mij zo even aan
                Als ik op de lonk druk dan krijg ik een leeg scherm en in mijn browserbalk staat een slotje ?

                Kan dat omdat ik nu via de iPad zit. ik gebruik Mercury als browser, maar ik zal het zo even proberen op Google of IE via de pc.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Als ik op de lonk druk dan krijg ik een leeg scherm en in mijn browserbalk staat een slotje ?

                  Kan dat omdat ik nu via de iPad zit. ik gebruik Mercury als browser, maar ik zal het zo even proberen op Google of IE via de pc.
                  Als ik de link aanklik, zie ik Deze site is niet bereikbaar Als ik https://eenvandaag punt avrotros punt nl/panels/opiniepanel/ gebruik, kom ik wel op de site van 1Vandaag. Vreemd.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                    Als ik de link aanklik, zie ik Deze site is niet bereikbaar Als ik https://eenvandaag punt avrotros punt nl/panels/opiniepanel/ gebruik, kom ik wel op de site van 1Vandaag. Vreemd.
                    Lukt ook niet, ik duik straks wel achter de pc.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      Check, ook aangemeld!
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                        Check, ook aangemeld!
                        Direct link uit startpost gebruikt?

                        Comment


                          #27
                          Aangemeld

                          Comment


                            #28
                            Dit is de uitslag van het 1Vandaag-onderzoek van eind vorig jaar: https://eenvandaag.avrotros.nl/panel...-van-gemeente/

                            Zes op de tien ondervraagden (60%) zouden het liefst zien dat vuurwerk in hun eigen gemeente wordt verboden en dat daarvoor in de plaats een door de gemeente georganiseerde vuurwerkshow komt. Hier peilt EenVandaag al jaren draagvlak voor.

                            Dit kunnen we toch niet over onze kant laten gaan?

                            Comment


                              #29
                              Heb mij aangemeld als lid. Er is momenteel nog geen poll/onderzoek w.b.t. vuurwerk toch? Zo nee, wanneer deze online komt, zet het dan maar in dit topic.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                                Dit is de uitslag van het 1Vandaag-onderzoek van eind vorig jaar: https://eenvandaag.avrotros.nl/panel...-van-gemeente/

                                Zes op de tien ondervraagden (60%) zouden het liefst zien dat vuurwerk in hun eigen gemeente wordt verboden en dat daarvoor in de plaats een door de gemeente georganiseerde vuurwerkshow komt. Hier peilt EenVandaag al jaren draagvlak voor.

                                Dit kunnen we toch niet over onze kant laten gaan?
                                Zeker niet daarom moeten we keihard tegengas geven een ieder die het vuurwerk een warm hart toedraagt...

                                Comment

                                Working...
                                X