Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Orthen] Rambam 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    hoi, ik heb deze dit jaar ook gekocht, want vond deze echt heel gaaf er uit te zien ! maar een vraagje: ik zie dat bij iedere filmpje als ze deze box afsteken, gelijk alles in een keer afgaat... is dat omdat jullie deze box aan elkaar gelont hebben of is dit niet meer nodig en doet deze zelf z'n eigen gangetje ? ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar !
    "I see my best dreams in fireworks"

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door onderhandelaarkoning Bekijk bericht
      hoi, ik heb deze dit jaar ook gekocht, want vond deze echt heel gaaf er uit te zien ! maar een vraagje: ik zie dat bij iedere filmpje als ze deze box afsteken, gelijk alles in een keer afgaat... is dat omdat jullie deze box aan elkaar gelont hebben of is dit niet meer nodig en doet deze zelf z'n eigen gangetje ? ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar !
      Goedenavond,

      Deze box is een combinatie box, helaas zal deze box net zoals de rambam 3.0 zelf doorgelont moeten worden.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
        Goedenavond,

        Deze box is een combinatie box, helaas zal deze box net zoals de rambam 3.0 zelf doorgelont moeten worden.


        hoi super bedankt voor je snelle antwoord !
        "I see my best dreams in fireworks"

        Comment


          Hierbij nog een film van mijn kant afgelopen jaarwisseling

          Comment




            hij is nog te koop!

            Comment


              Deze stond al even op de plank. Eindelijk kunnen schieten.

              Comment

              Working...
              X