Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Platinum Radical Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Platinum Radical Box

    Artikelnummer: 8917
    Artikelnaam: Platinum Radical Box
    Bruto Gewicht: 3.5kg
    Netto kruitgewicht: 1105 gram
    Aantal schoten: 100 schoten
    Effectomschrijving: Nieuw in Nederland: Compound Fireworks! In deze 100 shots showbox zijn de cakes met elkaar doorverbonden en voorzien van één hoofdaansteeklont.
    De Redical Box is een echte sensatieknaller! Rappe tempo’s en effecten zorgen voor een totale gekte

    Max. tube diameter:
    Kartoneenheid:
    Adviesprijs: €69
    O.a. te koop bij: Vuurwerkdiscount.nl





    Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Productieversie van de Red Maroon?;-)
    Nee flauw.. ziet er wel uit als een leuke lijn, rechtstreeks bij Rubro vandaan.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
      Productieversie van de Red Maroon?;-)
      Nee flauw.. ziet er wel uit als een leuke lijn, rechtstreeks bij Rubro vandaan.
      Nou.. Nu je het zegt. Het kruitgewicht is hetzelfde als de R maroon. Beide producten zijn compound. Het aantal schoten is hetzelfde. De box duurt even lang op 1 seconde na (53 sec en 52 sec).De kartoninhoud is hetzelfde. Het effect komt redelijk overeen en Rubro en Mania producten komen dacht ik uit dezelfde fabriek.

      Maar ik hoop voor iedereen dat de Red Maroon anders is dan deze!

      Comment


        #4
        Zou wat zijn. Iedereen straks een simpele rode sterren bak. Die sample van de Red Maroon was echt anders dan normale sterren. Meer Dahlia achtig. En ze werden feller halverwege de ontbranding.

        Comment


          #5
          En de Platinum Intense Box is dezelfde als de Color Explosions van Vuurwerkmania uit dezelfde lijn van de Red Maroon(UV Compound).

          Comment


            #6
            Ik zeg het zelden, maar dit vind ik totaal geen boeiende box
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #7
              3,5kg totaalgewicht? Dan is die net zo klein (of groot) als een goede 25sh 1,2" cake.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                Ik zeg het zelden, maar dit vind ik totaal geen boeiende box
                Ik zeg het zelden, maar ik ben het met je eens.
                www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

                Comment


                  #9
                  Het tempo is geweldig, maar het effect is eentonig!!

                  Comment


                    #10
                    Staat ook al in het red maroon topic....maar dit is dus geen omlabeling hiervan.

                    Comment


                      #11
                      Ze hadden op zn minst kleuren kunnen afwisselen
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        #12
                        Ik vind het wel een mooie box en ga deze zeker erbij nemen voor 69 euro! Mooie kleur, goed tempo en is een keer wat anders dan goud. Als ze verschillende kleuren peony,s er in hadden gestopt was ie nog beter geweest. Zal deze wel willen schieten met een Red Maroon of Transbomber erachteraan!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                          Ik vind het wel een mooie box en ga deze zeker erbij nemen voor 69 euro! Mooie kleur, goed tempo en is een keer wat anders dan goud. Als ze verschillende kleuren peony,s er in hadden gestopt was ie nog beter geweest. Zal deze wel willen schieten met een Red Maroon of Transbomber erachteraan!
                          Hij is 25% goekoper he met vwd 25
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            #14
                            Deze en die andere radical box zijn echt klein joh. Zegt niks over de uitwerking natuurlijk, maar viel me wel op in de winkel

                            Comment


                              #15
                              Dit vond ik een lekkere rambak. Viel me niets tegen

                              Comment

                              Working...
                              X