Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artikelen die niet binnen komen in 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vorige week zat ik nog een beetje te balen, omdat ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met bestellen. Maar als ik dit allemaal zo hoor, dan ben ik blij dat ik niet op de nieuwe producten heb gewacht. Voor alle mensen die dat wel hebben gedaan hoop ik dat het goed komt.
    Well, that depends...

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Hier ook niet meer, hele compound sectie is nu zelfs leeg, eerst niet.
      en ook bij mijn dealers in de buurt niet meer
      31/12 Knalle als een malle!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
        niks aan de hand net bericht van vuurwerkmania gehad deze komt gewoon , en komt 15 november gewoon weer online in de verkoop
        Precies ik denk dat ze de site klaar maken voor de 11-11 actie. De compound boxen er even vanaf want die lopen toch al hard en dan na het weekend alles weer terug en misschien wel de showbox 3.0 erbij ?

        Comment


          We zitten er té erg bovenop

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
            Niet de Viper ook al Heb een Karton besteld.

            Maar nog nergens bevestigd?
            Geen paniek. Zojuist wolff gesproken. Deze hadden wij ook besteld enige wat we niet krijgen is de jewel.
            https://www.houtse-bazar.nl

            Comment


              De Red Maroon is uitverkocht, dus als je hem al besteld hebt, komt hij gewoon binnen. Heb Vuurwerkmania net gebeld hier over.

              Comment


                Denk dat we inderdaad wel het onderscheid moeten maken tussen items die uitverkocht zijn maar wel verdeeld worden onder dr dealers en artikelen die daadwerkelijk niet op de markt komen..
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  Sommigen halen hier zaken door elkaar. Er zijn leveringsproblemen in China. Er zijn artikelen die helemaal niet komen en artikelen die in veel mindere aantallen komen. Dat heeft dus niets te maken met importeurs die roepen dat hun laatste container onderweg is. Dat duidt alleen aan dat het in iedere geval niet na de kerst aankomt en dus niet zeiknat is.

                  Komt iets niet dan zal het dus nergens geleverd kunnen worden als het een nieuw artikel is. Is het een oud artikel dan zijn er wellicht rest voorraden bij importeur of dealer. Komt iets in minder aantallen dan kan een dealer minder krijgen en nu dus al uitverkocht zijn. Het weghalen van een site hoeft dus niet te zeggen dat het bij een andere dealer dan niet beschikbaar is.

                  Wij hebben bijvoorbeeld te horen gekregen dat de White Tiger van Pangu niet binnenkomt. We hebben nog een klein voorraadje, maar op=op is dus helaas.
                  Bij Vuurwerkmania zijn er enkele die niet gaan komen (Bonboni, Crazy Three en Hardcore 4 bijv.) en die vervangen ze door wat anders. Andere komen in veel mindere aantallen en krijgt een dealer dus ook maar beperkt. Red Maroon is er bijvoorbeeld van.

                  Het probleem beperkt zich overigens niet alleen tot het siervuurwerk. Volgens geluiden die wij hebben binnen gekregen begrijpen we dat ook knalwerk, zoals rollen en single shots, veel minder binnenkomt.
                  Vuurwerk voor liefhebbers!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                    Geen paniek. Zojuist wolff gesproken. Deze hadden wij ook besteld enige wat we niet krijgen is de jewel.
                    Oké dus de viper komt wel?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      Oké dus de viper komt wel?
                      Zover ik nu te horen heb gekregen wel.
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                        Hopen dat er niks aan de hand is.
                        even terug naar boven lezen heren, heb vanochtend met marcel van vuurwerkmania contact gehad deze word gewoon geleverd en komt 15 november weer terug online

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                          Rowy Assortiment 2.0
                          Waarom eigenlijk niet Rob, ik keer er namelijk heel erg naar uit
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                            Vuurwerkmania: Crazy Three, Superball
                            Crazy Three komt inderdaad niet.
                            Superball wel alleen in een licht gewijzigde versie.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                              want wat niet geproduceerd kan worden zal dus ook niet verscheept kunnen worden.
                              Ja, maar wel alvast verkopen he?

                              Niet persoonlijk bedoeld trouwens. Maar een compensatie zou dan wel op zijn plaats zijn voor de personen die al maanden vooraf hebben besteld. Hun geld wordt immers vastgehouden en wellicht rente van getrokken door de winkel. Als je achteraf dan niet krijgt waar je voor betaald hebt, heb je eigenlijk niets aan alleen geld terug.

                              @ Mark Dalton: Beleggen dan. Als je het goed doet maak je winst.

                              Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                              Ik lees net op FPM dat de Viper van Wolff ook niet binnen komt.
                              Waar kun je dit lezen?

                              Comment


                                Rente dat krijg je nergens meer

                                Comment

                                Working...
                                X