Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking BULK

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    2017batch was hier qua knal (incl TI boeketje), vrijwel gelijk aan de 2016 batch. Ben blij dat ik nog n volle doos heb ervan voor volgend jaar! Echte toppers!
    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      #17
      Lekker harde mét ti-boeket, en spotgoedkoop dus een blijvertje (heb toch nog 3/4e doos haha).

      Comment


        #18
        Dit waren inderdaad super goeie single shots. Mooie zilveren staart met een harde TI knal. Zeker een aanrader en ook nog eens goedkoop. Nu hopen dat ze blijven

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
          Snoeihard! Prachtig spul hoor. Beetje rommelig qua afwerking maar wie maalt daar nog om als het gewoon goed knalt.
          Inderdaad, had er 60 nog een paar over maar ze gingen allemaal netjes (hoog genoeg) de lucht in en geen weigeraars. Knal was lekker hard idd en een mooi Ti-boeket

          Comment


            #20
            Dit was de beste thunderking die wij zelf hadden. Alleen de mad dogs van het buurjongetje knalde deze er keihard uit.
            Well, that depends...

            Comment


              #21
              Potver wat een heerlijke beukertjes.
              Deet me denken aan de oude badge van Supreme! Hele fijne deze!
              Laatst aangepast door 3xh; 7 January 2018, 21:08.

              Comment


                #22
                Super goede single shots. Beste die ik had

                (ik had sterling thunder, mad dog, sick 6, rubro bullpack, rubro thunderking, fireworks for all bullpack, thunder queen van pangu)

                Comment


                  #23
                  dit jaar zo veel mogelijk verschillende thunderkings/shocks ingeslagen.
                  epic shock/red bastards/coolbastard/thunderking lesli/extreme shocking /sick6/thunderking fireworks rubro/afterschock+xl/blach thunder shock/asianthunder/singleshot vw visie/decibull shock/en thunderking wolff.

                  de winnaar was luid en duidelijk de thunderking van katan!
                  nu maar hopen dat ze weer terugkomen dit jaar.er gaan er een hoop verloren DANKZIJ LESLI ..klootz@kken daar.. ze verzieken de hele nederlandse vuurwerkmarkt

                  Comment


                    #24
                    Gaan ze harder dan de valk asian thunder?
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #25
                      Ik ben heel benieuwd naar deze!
                      The 31st of December..

                      Comment


                        #26
                        Ik heb de 2017 en de 2018 versie, zag ik het nou goed of heeft de 2018 versie geen Ti boeketje? Leek mij gewoon een flash salute te zijn. Ze gingen wel harder dan de 2017 versie had ik het idee.

                        Al met al beide versies zijn heerlijke knallers
                        Vuurwerk doet boemmm.

                        Comment


                          #27
                          De afwerking laat wel te wensen over en alle pootjes zitten bijna onderin de doos(2018 batch). Agja als de knal maar goed is ik ben benieuwd na alle verhalen hier.

                          Comment


                            #28
                            Uiteindelijk was de 2017 versie harder, mooi Ti boeketje en knallen vrij laag wat de klap ten goede komt

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	8DBD1DA5-79FA-4C20-8991-F92CD8B20850.jpg
Vertoningen:1
Grootte:203,1 KB
ID:	1571193

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	9D02D0FF-0544-4E27-917B-C67632C4308C.jpg
Vertoningen:1
Grootte:193,3 KB
ID:	1571194

                            De 2018 versie kan nog lekker een jaartje drogen! Al met al was de 2018 versie ook wel goed, gingen wel wat hoger dan de 2017 versie.
                            Vuurwerk doet boemmm.

                            Comment


                              #29
                              De 2018-versie viel mij erg tegen. Kon bijvoorbeeld niet tippen aan de Valk Thunderking.

                              Comment


                                #30
                                ik heb 50 km gereden om deze te kunnen kopen.
                                tot mij verbazing de bath van dit jaar(of toevallig mijn doosje) zat geen TI boeket bij.
                                zeer jammer ,daar ging het mij juist om..
                                heb nog 2 dozen van 2017,die waren wel goed!

                                Comment

                                Working...
                                X