Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gepakt met vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gepakt met vuurwerk

    ..........
    Laatst aangepast door L@rs; 4 January 2018, 20:10.

    #2
    Voor dit krijg je geen strafblad. Maak je maar niet druk, want hij heeft tenslotte alleen maar je naam genoteerd. Verder helemaal geen proces verbaal o.i.d. Tenminste, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken. Met 16 jaar krijg je hiervoor trouwens hooguit een taakstraf met een aantekening (geen strafblad)

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
      Voor dit krijg je geen strafblad. Maak je maar niet druk, want hij heeft tenslotte alleen maar je naam genoteerd. Verder helemaal geen proces verbaal o.i.d. Tenminste, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken. Met 16 jaar krijg je hiervoor trouwens hooguit een taakstraf met een aantekening (geen strafblad)
      KIjk dat is fijn om te horen. Dan ben ik nog goed weg gekomen met 3 rotjes .
      Wat betekend dit voor een volgende keer.

      Comment


        #4
        Veel plezier met vegen op nieuwjaarsdag

        Heeft oom agent wel om je id kaart gevraagd? Of alleen je naam?


        Volgende keer gewoon binnen de officiële vuurwerktijden afsteken hé!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door L@rs Bekijk bericht
          KIjk dat is fijn om te horen. Dan ben ik nog goed weg gekomen met 3 rotjes .
          Wat betekend dit voor een volgende keer.
          ....2 rotjes afsteken en weer naar een andere plek....

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
            Veel plezier met vegen op nieuwjaarsdag

            Heeft oom agent wel om je id kaart gevraagd? Of alleen je naam?


            Volgende keer gewoon binnen de officiële vuurwerktijden afsteken hé!
            ID, zal het proberen

            Comment


              #7
              2 "rotjes" tja, nog nooit gepakt dus moest ook een keer gebeuren.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door L@rs Bekijk bericht
                ID, zal het proberen
                Aangezien ze dan al je gegevens hebben kan je achteraf nog wat in de brievenbus krijgen, een boete of een verwijzing naar HALT.

                Maar oom agent heeft jullie niet op heterdaad betrapt, je had beter niet kunnen zeggen dat het om vuurwerk ging of juist op cat1 vuurwerk aangezien de agent het alleen had over een brandje.

                Mocht je geen boete of iets dergelijks krijgen dan zal het misschien wel een aantekening zijn, dus wordt je nog een keer gepakt dan zal dat wellicht ook mee tellen.

                Comment


                  #9
                  ben je sowieso nooit staande gehouden met wat dan ook?
                  niks aan de hand.

                  Comment


                    #10
                    Als er geen waarneming van de agent is....
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      Aangezien ze dan al je gegevens hebben kan je achteraf nog wat in de brievenbus krijgen, een boete of een verwijzing naar HALT.

                      Maar oom agent heeft jullie niet op heterdaad betrapt, je had beter niet kunnen zeggen dat het om vuurwerk ging of juist op cat1 vuurwerk aangezien de agent het alleen had over een brandje.

                      Mocht je geen boete of iets dergelijks krijgen dan zal het misschien wel een aantekening zijn, dus wordt je nog een keer gepakt dan zal dat wellicht ook mee tellen.
                      Onzin.

                      Niks aan de hand, hoor je nooit meer iets van.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                        Onzin.

                        Niks aan de hand, hoor je nooit meer iets van.


                        goeie argumentatie ook /s

                        maargoed ik denk ook wel dat het met een sisser afloopt
                        Laatst aangepast door lbanoa; 18 October 2017, 20:08.

                        Comment


                          #13
                          Hier was volgens mij al een topic voor maar dat is volgens mij wat doodgebloed.

                          Dikke onzin, hier krijg je echt geen strafblad voor, als je shells zou hebben geschoten is dat een ander verhaal. Dat heb je echt een heel groot probleem.

                          Herkenbare neiging trouwens om af en toe wat kleins te stoken. Vroeger die ik dat soms ook, met een verjaardag ofzo.

                          Maar aangezien ik twee jaar geleden zo dam was om op nieuwjaarsavond ()nog wat potten wou wegschieten en ik toen gepakt ben. De eerste cake was nog niet uitgeschoten of er stond al politie. en nadat ik er nog genadig vanaf kwam neem ik dat risico niet meer. Zorgt ook voor meer geklaag over vuurwerk natuurlijk.

                          Comment


                            #14
                            Je krijgt alleen een strafblad als je veroordeelt bent in de rechtbank.dat krijg je niet voor een rotje.
                            De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                            Comment


                              #15
                              “Rotje”

                              Nee thnx iedereen, dan weet ik dat ik geen gezeik krijg met mijn studie want daar heb ik wel z’n goedgeorganiseerde verklaring nodig.
                              De politie zei dat trouwens wel. Dat niemand mij hierdoor wilde aan nemen.

                              Comment

                              Working...
                              X