Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 36

Discussie: Gepakt met vuurwerk

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L@rs Bekijk bericht
    “Rotje”

    Nee thnx iedereen, dan weet ik dat ik geen gezeik krijg met mijn studie want daar heb ik wel z’n goedgeorganiseerde verklaring nodig.
    De politie zei dat trouwens wel. Dat niemand mij hierdoor wilde aan nemen.
    Tegenwoordig moet de politie zichbij bedienen van bangmakerij. Kijk maar eens naar dat afschrikken van mensen die uit polen bestellen

  2. Deze 10 gebruikers waarderen Matii voor het bericht:


  3. #17
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Het al dan niet afgeven van een Verklaring Omtrent Gedrag is afhankelijk van het vergrijp en het beroep.

    Zo is rijden onder invloed een reden om géén vog te geven voor taxi chauffeur of ander personenvervoer, terwijl het voor een leraar geen bezwaar is.

    Illegaal vuurwerk / het modificeren van vuurwerk zou bijvoorbeeld wel van invloed kunnen zijn bij politie / defensie (wet wapens en munitie)

    Bij twijfel kun je hier meer info vinden...

    http://https://watdevog.nl
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze 11 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  5. #18
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Ik denk dat je hier te maken had met een dreigementagent, waarschijnlijk probeerde hij je vooral bang te maken zodat je het niet nog een keer zou doen, want het lijkt me sterk dat dit op je strafblad komt.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  6. Deze 9 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  7. #19
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Door koters zoals jij wordt er nog minder draagvlak gecreerd voor het behouden van consumentenvuurwerk.

  8. Deze 11 gebruikers waarderen TCDD voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  9. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Hollandia
    Berichten
    220
    Thanks
    81
    96 waarderingen in 49 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Door koters zoals jij wordt er nog minder draagvlak gecreerd voor het behouden van consumentenvuurwerk.
    Beetje de moraalridder hier uithangen. Die jongen is 16 en heeft 3 'rotjes' afgestoken.. Waar praten we over? Was jij vroeger zo braaf dan?

    Maar zoals vaker aangegeven in dit topic zou ik me nergens zorgen over maken.

  10. Deze 18 gebruikers waarderen kauwboy voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  11. #21
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kauwboy Bekijk bericht
    Beetje de moraalridder hier uithangen. Die jongen is 16 en heeft 3 'rotjes' afgestoken.. Waar praten we over? Was jij vroeger zo braaf dan?

    Maar zoals vaker aangegeven in dit topic zou ik me nergens zorgen over maken.
    Ja vroeger was ik braaf en stak ik pas 31 dec af. Waar we over praten is waarschijnlijk dat mensen hier last van hebben gehad en hier een melding van is gemaakt. Als er maar genoeg van dit sort ongein in Oktober al gebeurd hebben we over 2 jaar meer gezeik. Hou je je gewoon aan de regels.

    En het feit dat rotjes tussen haakjes staat doet mij iets vermoeden maar zal het niet hardop zeggen.

  12. Deze 10 gebruikers waarderen TCDD voor het bericht:


  13. #22
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
    Het al dan niet afgeven van een Verklaring Omtrent Gedrag is afhankelijk van het vergrijp en het beroep.

    Zo is rijden onder invloed een reden om géén vog te geven voor taxi chauffeur of ander personenvervoer, terwijl het voor een leraar geen bezwaar is.

    Illegaal vuurwerk / het modificeren van vuurwerk zou bijvoorbeeld wel van invloed kunnen zijn bij politie / defensie (wet wapens en munitie)

    Bij twijfel kun je hier meer info vinden...

    http://https://watdevog.nl
    Om nog verder hierop in te gaan.

    In bepaalde landen, sturen ze je gewoon terug als je een te veel op je kerfstok hebt.
    Maar dan heb je geen rotje afgestoken en ga je in de richting van inbraak en beroving.

    En als je een wapenvergunning aan wil vragen.
    En dan spreek ik puur voor de sport.
    Als je lid wilt worden van een (kleiduiven) schietclub dan moet je ook een VOG meenemen.

    Ook Scouting vraagt naar je VOG, maar dat is op het vlak dat je geen pedofiel verleden hebt.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  14. Deze 9 gebruikers waarderen the cigarman voor het bericht:


  15. #23
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Door koters zoals jij wordt er nog minder draagvlak gecreerd voor het behouden van consumentenvuurwerk.
    Beste, volgens mij kunt u beter niet meer reageren in welke vorm dan ook. En degene die jouw bericht liked ook niet meer. Als we hier forum politie gaan spelen en argumenten gaat aanhalen zoals 'creert minder draagvlak' dan heb je niks met vuurwerk in welke vorm dan ook te maken!

    Ik heb het vermoeden dat groenlinks achter deze mensen zit! Dit soort gasten waren eerst niet op dit forum actief en nu alleen maar van dit soort gastjes hiero! Dus ons hier allemaal laten uitspelen... zit groelinks hier achter??

    T zelfde geldt voor cat 1 vuurwerk, is dat in het leven geroepen om vroegtijdig afsteken te stimuleren en zo de weerstand richting vuurwerk te vergroten??

    Kijk TCDD dat zijn nou argumenten en goed onderbouwde thesis ;)

  16. Deze 13 gebruikers waarderen Bombone voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  17. #24
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.062 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht

    Ik heb het vermoeden dat groenlinks achter deze mensen zit! Dit soort gasten waren eerst niet op dit forum actief en nu alleen maar van dit soort gastjes hiero! Dus ons hier allemaal laten uitspelen... zit groelinks hier achter??

    T zelfde geldt voor cat 1 vuurwerk, is dat in het leven geroepen om vroegtijdig afsteken te stimuleren en zo de weerstand richting vuurwerk te vergroten??
    Fireworks don't melt steel beams!

    Ik zet m'n aluhoedje vast op.

    Verder heeft TCDD gewoon gelijk met z'n opmerking hoor. Hoe meer gastjes vroegtijdig 'rotjes' ofwel gewoon nitraten en ander, wellicht nog zwaarder spul afsteken, hoe meer mensen reden hebben om over vuurwerk te klagen. En ik weet niet hoe jij daar over denkt, maar ik als vuurwerkliefhebber zit daar niet bepaald op te wachten.

  18. Deze 10 gebruikers waarderen MrXtremeFireworks voor het bericht:


  19. #25
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
    Fireworks don't melt steel beams!

    Ik zet m'n aluhoedje vast op.

    Verder heeft TCDD gewoon gelijk met z'n opmerking hoor. Hoe meer gastjes vroegtijdig 'rotjes' ofwel gewoon nitraten en ander, wellicht nog zwaarder spul afsteken, hoe meer mensen reden hebben om over vuurwerk te klagen. En ik weet niet hoe jij daar over denkt, maar ik als vuurwerkliefhebber zit daar niet bepaald op te wachten.
    Nee je vergist je.

    Er werd al vroegtijdig afgestoken toen ik nog 5jaar oud was dat is ruim 20 jaar geleden.
    En zeker richting 31 december ging de ene naar de andere lawinepijl of siercake de lucht in!
    Dat was de tijd dat internet upcomming was er waren toen nauwelijks voorbeeld films dus mensen moesten toen zelf stoken om te weten wat ze hadden gekocht erc. Daarnaast vind ik het sfeerverhogend en hoort het er gewoon bij en is het de laatste jaren sterk afgenomen met vroegtijdig stoken...

    En er wordt steeds geklaagd over vroegtijdig vuurwerk afsteken maar cat 1 werkt dat in de hand dus loop nou niet zo dom te lullen over alluminium hoedjes

    Kijk naar feiten en ervaringen van jezelf en die van een ander en die belichten toch een andere realiteit dan dat jullie voor willen spiegelen!

  20. Deze 12 gebruikers waarderen Bombone voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  21. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Nee je vergist je.

    Er werd al vroegtijdig afgestoken toen ik nog 5jaar oud was dat is ruim 20 jaar geleden.
    En zeker richting 31 december ging de ene naar de andere lawinepijl of siercake de lucht in!
    Dat was de tijd dat internet upcomming was er waren toen nauwelijks voorbeeld films dus mensen moesten toen zelf stoken om te weten wat ze hadden gekocht erc. Daarnaast vind ik het sfeerverhogend en hoort het er gewoon bij en is het de laatste jaren sterk afgenomen met vroegtijdig stoken...

    En er wordt steeds geklaagd over vroegtijdig vuurwerk afsteken maar cat 1 werkt dat in de hand dus loop nou niet zo dom te lullen over alluminium hoedjes

    Kijk naar feiten en ervaringen van jezelf en die van een ander en die belichten toch een andere realiteit dan dat jullie voor willen spiegelen!
    ik snap je betoog niet helemaal.

    Het ging hier niet om cat 1 vuurwerk (ik neem aan dat hij dat anders wel had gezegd) dus is het vroegtijdig afsteken gewoon verboden en kan men hier overlast van ondervinden. Dat zijn gewoon feiten.

  22. Deze 11 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  23. #27
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Nou gezellig hier dit is alleen wel sfeerverlagend.

  24. Deze 9 gebruikers waarderen chappie voor het bericht:


  25. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Nee je vergist je.

    Er werd al vroegtijdig afgestoken toen ik nog 5jaar oud was dat is ruim 20 jaar geleden.
    En zeker richting 31 december ging de ene naar de andere lawinepijl of siercake de lucht in!
    Dat was de tijd dat internet upcomming was er waren toen nauwelijks voorbeeld films dus mensen moesten toen zelf stoken om te weten wat ze hadden gekocht erc. Daarnaast vind ik het sfeerverhogend en hoort het er gewoon bij en is het de laatste jaren sterk afgenomen met vroegtijdig stoken...

    En er wordt steeds geklaagd over vroegtijdig vuurwerk afsteken maar cat 1 werkt dat in de hand dus loop nou niet zo dom te lullen over alluminium hoedjes

    Kijk naar feiten en ervaringen van jezelf en die van een ander en die belichten toch een andere realiteit dan dat jullie voor willen spiegelen!
    20 jaar geleden... Tsja.. Toen kon er veel meer. Toen zaten we in een periode waarin de betutteling juist los gelaten werd. Nu wordt die juist weer aangehaald en maakt men van alles een probleem. Tijden veranderen helaas.

    En ja, ondanks dat Cat 1 vuurwerk legaal is, ondervinden mensen wel degelijk overlast aan bv de Knetterkegels en meter Knetterlinten van Schuurmans.

    Legaal of niet maakt in deze ook niet uit. Mensen zeiken tegenwoordig graag over alles en dat moet je zo min mogelijk in de hand willen spelen lijkt me.

    (en ja, zelfs ik als freak stoor me aan het vroegtijdig knallen)
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  26. Deze 8 gebruikers waarderen kamikaze voor het bericht:


  27. #29
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    ik snap je betoog niet helemaal.

    Het ging hier niet om cat 1 vuurwerk (ik neem aan dat hij dat anders wel had gezegd) dus is het vroegtijdig afsteken gewoon verboden en kan men hier overlast van ondervinden. Dat zijn gewoon feiten.
    Klopt het gaat hier ook niet om cat 1 maar om rotjes.. in mijn ogen, vrijwel hetzelfde als cat 1 vuurwerk come on.... En natuurlijk kan men hier overlast van ondervinden... Maar dan nog zitten we hier op een vuurwerkforum of op een opvoedingsforum?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    Nou gezellig hier dit is alleen wel sfeerverlagend.
    Jij vindt dit soort discussies sfeerverlagend en daar ben ik het me je eens.. Maar dit is blijkbaar nodig.. Een aantal jaar geleden was dat hier nog niet nodig maar sinds(Ja daar gaan we weer) VWC haar regels op het forum heeft veranderd lijkt het wel of er een blik groenlinksvuurwerkers is opengetrokken en die het blijkbaar nodig vinden hier iedereen de les te lezen en zelf de brave hendrik uit te hangen of ze dat nou zijn of niet... Nee dat werkt sfeerverhogend... Nogmaals we zitten op een vuurwerkforum niet op een politie c.q. opvoedingsforum!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    20 jaar geleden... Tsja.. Toen kon er veel meer. Toen zaten we in een periode waarin de betutteling juist los gelaten werd. Nu wordt die juist weer aangehaald en maakt men van alles een probleem. Tijden veranderen helaas.

    En ja, ondanks dat Cat 1 vuurwerk legaal is, ondervinden mensen wel degelijk overlast aan bv de Knetterkegels en meter Knetterlinten van Schuurmans.

    Legaal of niet maakt in deze ook niet uit. Mensen zeiken tegenwoordig graag over alles en dat moet je zo min mogelijk in de hand willen spelen lijkt me.

    (en ja, zelfs ik als freak stoor me aan het vroegtijdig knallen)
    Ja en dat gaat blijkbaar gepaard met forum leden die het nodig vinden iedereen hier de les te lezen en continue argumenten aan te halen die betrekking hebben op het al dan niet verbieden/aanscherpen van onze traditie.. Ik ben die mensen kotsbeu en dat zullen ze van mij ook wel vinden. Maar weet je ik heb daar vrede mee wat ze van mij vinden. Maar ik zal niet, de 10 jaar dat ik hier zit, me eigen en mijn mede freaks hier de les laten lezen door consu-hippies!!!!Want dan heeft GROENLINKS gewonnen en is hun doel bijna bereikt! De vuurwerkliefhebbers spelen elkaar wel uit!

    En over dat cat 1 nog even, Ik vermoed dat meer mensen last gaan krijgen van cat 1 dan van hier en daar een harde knal..
    Cat 1 wordt per massa aangestoken dat terwijl de illegale spullen vaak stand alone worden afgestoken..

    Kijk naar het resultaat van CAT 1. Hele youtube communities gaan CAT1 stookmeetings houden n andere groepen stoken massa's CAT 1 weg. Dat geeft in mijn ogen zoveeeeel meer draagvlak tegen vuurwerk dan hier en daar een knal. En het grappige is het is nog legaal ook al zoeken ze in mijn ogen de grens op en eigenlijk gaan ze er nog overheen ook.

    Maar zie je mij daar als een soort opvoeder iedereen overtuigen tot verveling aan toe?? Nee ik laat een ieder in de waarde maar ik stoor mij dan wel ontzettend aan die forumridders hier!!!

  28. Deze 10 gebruikers waarderen Bombone voor het bericht:


  29. #30
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
    Fireworks don't melt steel beams!

    Ik zet m'n aluhoedje vast op.

    Verder heeft TCDD gewoon gelijk met z'n opmerking hoor. Hoe meer gastjes vroegtijdig 'rotjes' ofwel gewoon nitraten en ander, wellicht nog zwaarder spul afsteken, hoe meer mensen reden hebben om over vuurwerk te klagen. En ik weet niet hoe jij daar over denkt, maar ik als vuurwerkliefhebber zit daar niet bepaald op te wachten.
    En volgens mij kunnen wij die klachtencijfers met een korrel zout nemen! We weten toch dat GROENLINKS de boel flasht en dat al die cijfers die tegen vuurwerk zijn flink zijn aangedikt! of gaan we nu die cijfers geloven en als argumentatie gebruiken?

  30. Deze 9 gebruikers waarderen Bombone voor het bericht:


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •