Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 28 van 28
  1. #16
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinn6 Bekijk bericht
    Hi TryMike,

    Het was inderdaad gekkenhuis gisteren. Door een softwarestoring kwamen de afhaalbonnen er niet goed uit, liep het vol met mensen en ontstond er chaos. Wat vervelend dat je 2.5 uur hebt moeten wachten, de maximale tijden die ik te horen heb gekregen waren 1 uur. Gelukkig hadden we later in de middag alles weer onder controle en loopt sindsdien (vandaag dus ook) alles weer soepel. Sorry voor het ongemak!

    Fijne jaarwisseling,

    Groeten Robin
    Bedankt voor je reactie Robin, dat waardeer ik. Ik vermoedde al zoiets. Niets aan te doen en vandaag kom ik gewoon weer even langs. Succes vandaag!

    Edit: vandaag langs geweest. Binnen 2 minuten stond ik weer buiten. Top!
    Laatst gewijzigd door TryMike; 29 december 2017 om 21:46

  2. Deze gebruiker waardeert TryMike voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Hi robin

    Bedankt voor je reactie! Snap dat eea anders kan lopen. Ik zal mij zeker terugzien in de winkel!
    Fijne jaarwisseling

  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2018
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Het was de 28ste inderdaad niet overal gezellig in de tent. Wij waren er om 11:00 en zijn uiteindelijk om 13:15 weggegaan met onze bestelling.

    Op zich hebben we ons tijdens het wachten wel vermaakt, wat gekletst met andere klanten en gelachen om de gefrustreerde klanten die alleen maar bezig waren met schelden, zich beklagen over het wachten en de doorloop te blokkeren. Ik vond de dames trouwens niet persé onvriendelijk, ze leken alleen een beetje overdonderd door de chaos had ik het idee. Bepaalde figuren(klanten) waren ook behoorlijk aso in hun gedrag naar het personeel toe naar mijn mening.

    Rond 12:45 begonnen we te twijfelen of ons nummer nou net wel of niet voorbij was gekomen, dus zelf ook maar even een kijkje gaan nemen. Daar stonden nog wat meer mensen met grote bestellingen al een tijd te wachten. Hulde aan de gozer die het initiatief nam en de bonnen van klanten die al lang stonden te wachten aanpakte om die er eerst doorheen te krijgen. Ook aan de rest van het team trouwens, de orderpickers zullen het wel een paar dagen gevoeld hebben denk ik

  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    87
    Thanks
    133
    56 waarderingen in 23 posts
    Ik had geen problemen. Was er rond 7:00 en was er 7:10 weer weg. Van mij kant goed geholpen!

  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2018
    Berichten
    4
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Hier ook geen probleem, was er rond 7:30 ongeveer. Het ging prima, inladen en weer weg.

  7. #21
    VWC-Lid mania4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2009
    Berichten
    380
    Thanks
    125
    296 waarderingen in 107 posts
    Hoi Robin,

    Gaan jullie dit jaar meer pangu en evolution verkopen in jullie vestigingen?

  8. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Afgelopen jaar 1 bestelling gehaald op 31 dec. Daar waar vorig jaar een lange wachtrijd was dit jaar perfect geregeld! Binnen 10 m was ik weer weg hier. Super!

  9. #23
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.062 waarderingen in 3.425 posts
    Gisterochtend net als meerdere forumleden een rondje Pijnacker gedaan. Want zoals we allemaal wel weten heeft de Vuurwerkbunker een erg groot assortiment met verschillende soorten categorie 1 vuurwerk. Niet alleen de bulkverpakkingen fonteinen en crackling ballen, maar ook het kwalitatief hoogwaardige spul van Funke. Ik was dan ook enthousiast toen ik het nieuws hoorde dat de Luftheulers hier verkrijgbaar zijn. Meteen in de auto gesprongen en eenmaal aangekomen in Pijnacker toch maar besloten om nog wat extra Luftheulers mee te nemen (aangezien ik ze deel met een maat). Bij de servicebalie werd ik uiterst vriendelijk geholpen en wat extra's meenemen was geen enkel probleem. Wel moest er even een medewerker worden geroepen die de spullen in de bunker kon pakken. Was allemaal maar een kleine moeite gaven ze aan, maar wat mij betreft een groot gebaar. Tot mijn verrassing kwam hij niet alleen met wat extra luftheulers de showroom inlopen, maar had hij ook een aantal doosjes 3" Colour Conics meegenomen. Deze stonden al op het wensenlijstje van mij en een maat, dus heb ik deze uiteraard niet laten liggen. Nogmaals bedankt voor de moeite en snel nog even een laatste blik geworpen op de showroom. Die is inmiddels aangepast om extra veel ruimte te creëren voor de cat. 1 artikelen. Dat is ook wel nodig vanwege het aanbod en het animo van de klanten, want er werd gretig cat. 1 ingeslagen door flink wat mensen. Naast de 3" Colour Conics heeft de Vuurwerkbunker inmiddels nog meer artikelen van Zena/Original Fireworks. Zo hebben ze nu ook een cat. 1 meterpakket, maar ook de nieuwe party poppers/confetti cannons en flink wat merchandise, waaronder handschoenen, mutsen, vesten, mokken en de bekende torches. Erg leuk gedaan en ondanks dat het verbod natuurlijk nog zwaar klote is, kan ik het wel waarderen dat men ook hier weer het onderste uit de kan haalt om een top assortiment aan te kunnen bieden van veel verschillende cat. 1 artikelen. En dat we dan ook nog eens wat toppers van Funke en Original Fireworks, allen met NL beschrijving, kunnen kopen is erg fijn. Nogmaals dank voor de goede service, zowel door Robin en Tobias als de mensen van de servicebalie.

    Naam: 20201128_104610[1].jpg
Bekeken: 683
Grootte: 581,1 KB

    Naam: Screenshot_20201129-114052_Gallery.jpg
Bekeken: 665
Grootte: 413,1 KB

    Naam: Screenshot_20201129-114058_Gallery.jpg
Bekeken: 655
Grootte: 471,7 KB

    Naam: Screenshot_20201129-114106_Gallery.jpg
Bekeken: 662
Grootte: 431,4 KB

    Naam: Screenshot_20201129-114125_Gallery.jpg
Bekeken: 673
Grootte: 430,5 KB

    Naam: Screenshot_20201129-114114_Gallery.jpg
Bekeken: 659
Grootte: 379,9 KB

    Naam: Screenshot_20201129-114117_Gallery.jpg
Bekeken: 670
Grootte: 434,1 KB

    Naam: Screenshot_20201129-114121_Gallery.jpg
Bekeken: 660
Grootte: 333,8 KB

    Naam: Screenshot_20201129-114138_Gallery.jpg
Bekeken: 671
Grootte: 330,7 KB
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 3 december 2020 om 12:54
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze 12 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  11. #24
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Weer even langs geweest en wat we dit jaar moeten missen aan NL productie...!

    Naam: klein_20201201_102024.jpg
Bekeken: 536
Grootte: 152,2 KB
    Eind goed, Knal goed!

  12. Deze gebruiker waardeert Black Dragon voor het bericht:


  13. #25
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Ik zou op de 18e een bestelling op komen halen, echter heeft de lockdown roet in het eten gegooid voor de winkels. Is er al bekend hoe de Vuurwerkbunker de bestellingen gaat uitleveren of wordt alles geannuleerd?
    "I came in like a crackling ball."

  14. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Berichten
    176
    Thanks
    6
    108 waarderingen in 55 posts
    Volgens de website kunnen reeds geplaatste bestellingen bij het PostNL-punt in de hal afgehaald worden.

  15. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Berichten
    170
    Thanks
    24
    49 waarderingen in 29 posts
    Zojuist thuis gekomen van mijn bezoek bij de vuurwerkbunker. Mijn bestelling uit 2020 bestond uit 2x special 4 en 1x special 1 en 3. Na een redelijke tijd staan wachten werd mijn bestelling omgeroepen maar kreeg ik de teleurstelling dat er blijkbaar verkeerd geteld is en dat ze mij maar 1x de special 4 konden leveren. Er was geen andere optie aanwezig en veel andere artikelen waren ook al uitverkocht. Dus de enige optie was geld terug storten.

    Het is schandalig dat een bestelling uit 2020 niet eens compleet kan worden uitgeleverd. De prijs van die specials is natuurlijk als adviesprijs bijna verdubbeld en blijkbaar hebben ze mijn 2de box voor de huidige prijs verkocht. Blijkbaar hebben er morgen volgens de dame ook mensen pech met hun bestelling.

    Al met al een vreemde gang van zaken.

  16. #28
    VWC-Lid Jeroom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2016
    Berichten
    121
    Thanks
    204
    205 waarderingen in 64 posts
    Allereerst hartelijk dank aan Robin en Tobias voor al jullie inzet en het regelen van mijn bestelling!
    Het personeel in de tent was supervriendelijk, maar het ontbrak een beetje productkennis, wat natuurlijk begrijpelijk is. Nu kwam het volgens mij allemaal neer op één persoon wanneer er een product ontbrak bij een bestelling en hij liep zich dus het apezuur.

    Hopelijk gaan jullie door met de freakacties komend jaar en kan er weer een tijdsblok voor de freaks gemaakt worden. De chagrijnige huismoeders waren onuitstaanbaar

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •