Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PXB2419 Salute 54 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Dit is zeker een zeer acceptabele prijs, misschien dat Loots daar ook wel heen kan
    Nou nou, kom op Pieter!

    Helaas zal Loots in Baarle niet de opslagcapaciteit van een een of andere gemiddelde Megastore in Duitsland hebben met een soepele opslagwetgeving denk ik wat meeweegt in de prijs natuurlijk.

    Wel een goed idee voor HQ Fireworks denk ik. Je weet wel, wat tegenwoordig zo'n beetje de Megastore van Loots in Hoogstraten is. Kunnen ze mooi nog extra onderscheiden van de Nederlandse knalblokjes.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
      Helaas zal Loots in Baarle niet de opslagcapaciteit van een een of andere gemiddelde Megastore in Duitsland hebben met een soepele opslagwetgeving denk ik wat meeweegt in de prijs natuurlijk.
      Ik denk dat hij dat net niet gaat halen hahaha

      Maar ik moet wel toegeven dat hij elk jaar wel weer wat leuks naar voren weet te toveren.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Gave cake, topic eens doorgelezen maar Piromax heeft de NL markt allang betreden hoor.
        Cakes zoals de Arrow, Ring en Pyro Zone waren afgelopen jaar al vollop te koop hier in de stad.
        Laten we hopen dat er (ooit) zo'n mooi knalblokje doorheen glipt, het begin is er..

        Comment


          #19
          Hoeve in een karton?
          ☞M~PYRO☞

          Comment


            #20
            Zitten per 4 in een karton

            Comment


              #21
              Nog een videoke van deze topper!

              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

              Comment


                #22
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  #23


                  Filmpje van Pyrostuff
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #24
                    Heerlijk rammer, echt ondergewaardeerd eigenlijk, hier meermaals gehad!

                    Comment


                      #25
                      Volgens de gene van het filmpje zijn de salutes niet zo hard meer dus ik zou dit product dan lekker vergeten. Ik heb een paar jaar geleden deze gehad en toen waren de salutes zelfs iets harder dan de Piromax Titanium Salute ( oude batch ook, nieuwe blijkt daarvan dus ook minder te zijn ). Volgens hem nu een stuk minder.

                      Comment

                      Working...
                      X