Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Afgelast] [Demo] Valk Vuurwerk Nijverdal 9 december 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    tsja het weer in december , zoals Jan Pellenboer het ooit zo mooi kon verwoorden het kan vriezen en hert kan dooien

    Comment


      #47
      Spijtig maar niets aan te doen helaas. Erg benieuwd naar enkele producten maar dan gaan we de 31ste meemaken hoe deze presteren.

      Comment


        #48
        Aaah zonde dit, zat er echt op te wachten:( Werden mooie producten geschoten

        Comment


          #49
          Vnv is het zeker droog in nijverdal
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            #50
            Kan iemand mij vertellen of de primal instinct er ook daadwerkelijk was? Misschien iemand van valk?
            Lees net in een ander topic dat iemand hem niet binnenkreeg omdat ze te laat in het land zouden zijn, maar daar zelf niks over gehoord namelijk.

            Comment


              #51
              Erg jammer, helaas is de natuur niet te voorspellen

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                Erg jammer, helaas is de natuur niet te voorspellen
                Was begin van de middag al te zien dat het vanaf nu droog zou zijn
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                  Was begin van de middag al te zien dat het vanaf nu droog zou zijn
                  Ik ben nu in nijverdal en het sneeuwd hier al geruime tijd heel hard. Dus weet niet hoe je daar bij komt.

                  Een show heeft veel tijd nodig om voor te bereiden. Dat moet je ook niet vergeten.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                    Ik ben nu in nijverdal en het sneeuwd hier al geruime tijd heel hard. Dus weet niet hoe je daar bij komt.

                    Een show heeft veel tijd nodig om voor te bereiden. Dat moet je ook niet vergeten.
                    Gek, ik woon vlakbij, en sneeuwt de laatste uren niet meer . In die sneeuwmuur van vanmiddag is opbouwen ook niks nee. Jammer. Gelukkig volgende week in holten vlakbij nieuwe kans.
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment

                    Working...
                    X