Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39
  1. #31
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Inderdaad zijn aardig aan de prijs dan. Maar goed wie weet zitten er magische sterren in.
    Jup, brandende sterretjes!


  2. #32
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Jup, brandende sterretjes!

    Wou ze eerst op basis van het filmpje bestellen, maar voor iets meer heb je gewoon 12 valkjes haha dan is de keuze snel gemaakt.

  3. #33
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Bij de demo van Vuurwerk Hol viel dit pakket mij een beetje tegen. Het is allemaal niet slecht, maar 90 euro is echt teveel geld. Daarvoor kun je beter een 19 shots assortiment kopen zoals de Buurt Assortiment, Fairytails etc. De boeketten zijn te klein en te karig gevuld. De kleuren zijn wel mooi helder. Ik verwacht dat dit assortiment meer te vergelijken is met een Mega 6 Star. Een prijs van 70 euro zou ik meer op zijn plaats vinden.

    Laten we lekker link gaan doen!

  4. Deze 2 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik verwacht dat dit assortiment meer te vergelijken is met een Mega 6 Star. Een prijs van 70 euro zou ik meer op zijn plaats vinden.
    Mega 6 is veel beter gevuld. Maar ik vind het op jou film wel mooi. De kleuren en helderheid zien er goed uit. Maar inderdaad prijzig, of zijn wij verwend? Ik zou hier zelf eigenlijk niet meer dan 65 voor betalen. Liever 60, dat is echt aantrekkelijk. 10tje per cake.

  6. #35
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ja de prijs kan zeker wat omlaag,11,2 gram per schot. Maar goed,heb hem dit jaar. Hopelijk bevalt die een beetje. Had juist niet de mega 6 star gehaald,omdat ik dit iets mooier vindt,qua uitwerkingen. En bijna iedereen die al zowat heeft lol. Het ging me vooral om de kleuren,maar dat zit wel goed.
    Light some fireworks, and see who answers.

  7. #36
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Bij de demo van Vuurwerk Hol viel dit pakket mij een beetje tegen. Het is allemaal niet slecht, maar 90 euro is echt teveel geld. Daarvoor kun je beter een 19 shots assortiment kopen zoals de Buurt Assortiment, Fairytails etc. De boeketten zijn te klein en te karig gevuld. De kleuren zijn wel mooi helder. Ik verwacht dat dit assortiment meer te vergelijken is met een Mega 6 Star. Een prijs van 70 euro zou ik meer op zijn plaats vinden.

    Vind hem toch fraai ogen op jouw video. Mooi vormgegeven, een lekker tempo en heldere kleuren. Niet giga of groots, gewoon mooi

  8. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2007
    Locatie
    Liu Yang , overijssel
    Berichten
    381
    Thanks
    33
    456 waarderingen in 153 posts
    Niemand deze set gehad...?

    Ik had hier 2 sets van doorverbonden zoals de labels zaten. En alle 2 tegelijk in een kleine v shake geschoten.. moet zeggen ze deden het echt goed voor de aantal grammen wat deze cakes hadden..
    Zal even kijken of ik ergens een filmpje heb.

  9. Deze gebruiker waardeert okkie voor het bericht:


  10. #38
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik had ook een assortiment,van deze cakes. Een cake,was een flopper. Die met flowercrown en white strobe,terwijl er ook andere kleuren accenten in zouden moeten zitten. Flower crown alla fireworks for all,die kan sowieso beter. Maar goed,dat terzijde.

    Het tempo,was ook wel erg snel,mag wel iets langzamer. Per cake zo'n 13 seconden,2 keer met de ogen knipperen en weg. Heb dan liever 20 a 25 seconden. Niet alles hoeft te rammen en te beuken. Dit zijn sierlijke cakes,rustig van genieten.

    De overige 5 cakes,waren wel dik in orde. Veel mooie kleurtjes gezien. En een mooie dikke lont,op de bovenzijde. Altijd top!

    Aandachtspunten: tijdsduur en hangtime. Kleuren zijn zeker goed,maar vervliegen wel snel. Tempo kan rustiger,zoals eerder aangegeven.

    Mijn eerste indruk,is zeker goed. Maar nog niet van wow. Vandaar ook mijn kritiek.
    Light some fireworks, and see who answers.

  11. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 oktober 2009
    Berichten
    126
    Thanks
    11
    219 waarderingen in 39 posts
    Mijn pa had ze, kleuren inderdaad mooi, effectgrootte te klein en veel te snel. Nee, deze laat ik wel liggen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •