Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Berkel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wij doen mee met Black Friday vrijdag 24, zaterdag 25 en zondag 26 november en geven 25 % gratis vuurwerk weg ipv 20%. Ook over de cakeboxen !!

    En de Rambam voor maar € 99,95 met een gratis draaizonpakket !

    groetjes, Laura
    Laatst aangepast door vuurwerkberkel; 24 November 2017, 10:04.

    Comment


      #32
      Mooi! Rambam in tha pocket! Bedankt voor de actie!

      Comment


        #33
        Vraagje:
        stel dat ik een klein bedrag wil besteden bij jullie en ik mag daardoor voor €14,- vuurwerk uitzoeken, dan kan ik alleen 4 x een fonteinenset à 2,95 kiezen?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Baron v lunt z sas Bekijk bericht
          Vraagje:
          stel dat ik een klein bedrag wil besteden bij jullie en ik mag daardoor voor €14,- vuurwerk uitzoeken, dan kan ik alleen 4 x een fonteinenset à 2,95 kiezen?
          Beste Baron,

          Daar heb je gelijk in en dit hebben we direct aangepast met 2 extra cakejes.

          Groetjes Laura

          Comment


            #35
            Komt er ook een freakactie?

            Comment


              #36
              Winkelbezoek 17-12-2017

              Gisteren ben ik op bezoek geweest bij Edwin van Vuurwerk Berkel. Edwin kennen jullie vast al van Vuurwerkmagazijn 7Kamp (opening 2007) en Vuurwerkshop Bergschenhoek (opening 2012). Na weer een periode van 5 jaar is Edwin sinds dit jaar de trotse eigenaar van zijn 3e vuurwerkwinkel. Toen ik 's middags aankwam waren ze druk aan het werk in de winkel, maar ik werd uiterst vriendelijk ontvangen en we hebben even lekker bij staan praten.



              Leiding Vuurwerk Berkel
              Laura de dochter van Edwin helpt hem al jaren enthousiast in de winkel en het was nu hoog tijd om zelf de leiding in handen te nemen. Oftewel Vuurwerk Berkel wordt geleid door Laura en zij wordt ondersteund door een collega met al vele jaren ervaring. Samen gaan zij er alles aan doen om er een groot succes van te maken.

              Assortiment
              Het deel van de collectie dat op dit moment grotendeels op voorraad is, komt voort uit voorraden van Vuurwerkmagazijn 7Kamp en Vuurwerkshop Bergschenhoek. Zo zijn de restvoorraden nu opgeslagen in de bunkers in Berkel en daar staan zeker toppers tussen en merendeels oude batches.
              Edwin sprak vol enthousiasme over de nieuwe zaak en ook over de collectie die voor Vuurwerk Berkel is samengesteld. Zo bestaat de collectie uit Pangu, Evolution en Rubro en wordt het assortiment aangevuld met Katan en Vulcan. Ik vind het een mooi en gevarieerd assortiment met reeds bestaande toppers, als de 4Seasons, Colorful City, Skies of Gold, Big Four XL 144 etc., maar ook zeker vele nieuwe! Zo staan de Rambam 2.0 en Serenity ook in de webshop en Vuurwerk Berkel komt zelfs naar buiten met een eigen cakebox.



              Showroom
              De showroom krijgt al steeds meer sfeer en vorm en een deel van de dummies was al voorzien van de prijskaartjes. Echter is het nog wachten op een deel van de dummies en van sommige producten komen er zelfs helemaal geen dummies.




              (PS: DE KLEINE FOTO'S ZIJN KLIKBAAR)

              Cake's neerzetten die al zijn afgestoken tijdens een demo of voorgaande jaarwisseling is echter niet toegestaan. Hier wordt streng op gecontroleerd, omdat de cakes bij een test nog kruit kunnen bevatten. Team Vuurwerk Berkel heeft daarop iets bedacht en de creativiteit de vrije loop gelaten. Zo hebben ze van een aantal artikelen zelf de dummies gemaakt en het resultaat mag er zeker zijn!







              Bunkers
              Vuurwerk Berkel beschikt over 2 bunkers en die voldoen aan de laatste veiligheidseisen. In bunker 1, de bufferbewaarplaats, wordt onverpakt/uitgepakt vuurwerk opgeslagen. De opslagcapaciteit van deze bunker is 2.000 kg.






              Bunker 2 is de bewaarplaats en hier worden de volle kartonnen en cakeboxen opgeslagen. Bunker 2 heeft een opslagcapaciteit van 8.000 kg, dus in totaal mag Vuurwerk Berkel 10.000 kg vuurwerk opslaan.





              Samenwerking
              Zoals bekend zijn er dit jaar problemen omtrent de leveringen die dit jaar deels erg laat binnen komen. Nu Edwin maar liefst over 3 vuurwerkwinkels beschikt, vergt dit heel veel flexibiliteit, planning en vooral doorzettingsvermogen om dit alles logistiek in goede banen te kunnen leiden. Hierbij gaan Vuurwerkmagazijn 7Kamp, Vuurwerkshop Bergschenhoek en Vuurwerk Berkel samenwerken om alles op tijd te kunnen leveren. Zo worden een deel van de bestellingen van Vuurwerkshop Bergschenhoek opgeslagen in de bunker van Vuurwerk Berkel.

              Ook de voorraadstanden van de 3 winkels worden nauwlettend in de gaten gehouden. Dus mocht bij Vuurwerk Berkel 1 product bijna uitverkocht zijn, terwijl er bij één van de 2 andere winkels nog volop voorraad is, dan kan er voor worden gekozen om onderling te leveren om een optimale verkoop te behalen.

              1+1 actie
              Vuurwerk Berkel is vanaf eind september ook al lekker actief op Vuurwerkcrew. Zo werd er door forumleden ook gegist naar de 1+1 actie van de At Random en de Al Azar. Misschien hebben jullie deze al voorbij zien komen op één van bovenstaande foto's. Zo niet, dan zie je hieronder een kleine teaser. Ik ga niet verklappen om welke cakes het gaat. Wel kan ik zeggen dat dit een mooie actie is en gezien de actieprijs zijn dit echt aanraders voor de vooravond om optimaal te genieten!



              Opening showroom
              Zoals eerder vermeld werd er hard gewerkt en was men bezig om de puntjes op de i te zetten in de showroom. Nu kan er nog alleen online worden besteld, maar op 22 december opent Vuurwerk Berkel de deuren en is iedereen van harte welkom in de showroom. Ik wil Edwin en Hanneke bedanken voor het ontvangst en tijd en wens Vuurwerk Berkel en Laura heel veel succes en een goede verkoop!

              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #37
                mooi verslag! Edwin is een topvent! Gun hem een volle winkel en lege bunkers de 30ste!

                Comment


                  #38
                  Heerlijk verslag heb je weer gemaakt Jordi, leest fijn weg.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Beste vuurwerkfreaks,

                    Op vrijdag 14 december geven wij een demo vuurwerkshow met daarna een finale.

                    Wij hopen op goed weer ! Gaan we jullie zien ?

                    Archimedesstraat in Berkel en Rodenrijs naast de Mac.

                    De winkel is daarna geopend tot 22.00 uur..



                    Groetjes Laura
                    Laatst aangepast door Vuurwerkshop7kamp; 11 December 2018, 23:28.
                    Laten we het vooral gezellig houden !

                    Comment


                      #40
                      Is iemand toevallig dit seizoen naar deze winkel geweest? Een vriend van mij kwam langs en had een geinig pakje kleine pijltjes; "Assorted Rockets" van Katan... (Beetje retro look.) Ik vroeg me af of het toevallig uit deze winkel kwam? Want deze winkel is toch ook een verkooppunt van Katan, nietwaar?

                      Als de dagen niet zo voorbij waren gevlogen, was ik er wel effe langs gegaan.

                      Comment


                        #41
                        Hoi Hoi, Dit is geen winkel van Katan, maar valt onder de Vuurwerkmagazijn7kamp BV.

                        Niet aangesloten bij China Red, eigen collectie.

                        Laura van Vriesland
                        Laten we het vooral gezellig houden !

                        Comment


                          #42
                          Nu 2 jaar achtereen hier afgehaald, nadat ik eerder altijd in Capelle haalde bij 7kamp. Goede service, want de vroege voorverkoop / freakactie van 7kamp kan je dus inderdaad in deze shop afhalen.

                          Comment


                            #43
                            Vuurwerkberkel.nl is nu naast Rubro vuurwerk en FW Supply ook China Red dealer geworden.

                            webshop is geopend !
                            Laten we het vooral gezellig houden !

                            Comment

                            Working...
                            X