Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evolution update 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Alle producten zijn binnen en worden al vollop verdeeld onder de verkooppunten.

    Gr
    Evolution Fireworks
    Jeeeeeehhhhhh!!! Goed nieuws, bedankt voor dit bericht.

    Comment


      #47
      Dat is natuurlijk heel goed nieuws. Geen stress voor ons maar ook voor de mensen bij Evolution en de wederverkopers een fijne gedachte om alles op tijd binnen te hebben zodat men in alle rust ook de bestellingen en losse verkoop kunnen voorbereiden.

      Comment


        #48
        Super goed nieuws! Heb er echt heel erg veel zin in, zal er voor zorgen dat ze een goed onderkomen krijgen
        Laatst aangepast door Komkommer; 22 December 2017, 18:28.

        Comment


          #49
          Ergens begin ik het wel typerend te vinden dat Evolution het wederom goed geregeld heeft

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
            Ergens begin ik het wel typerend te vinden dat Evolution het wederom goed geregeld heeft
            Net als Heron, Lesli, GBV/WECO enz etc die ook alles al binnen hebben, bedoel je?

            Dat er enkel van een paar importeurs bekend is dat een paar containers vertraging hebben, maar de rest niet zozeer een podium zoekt om hun succes te verkondigen, schijnt het beeld een beetje te vertekenen hè.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
              Ergens begin ik het wel typerend te vinden dat Evolution het wederom goed geregeld heeft
              Gewoon de beste importeur van Nederland.
              Van vuurwerk liefhebbers voor vuurwerk liefhebbers.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Net als Heron, Lesli, GBV/WECO enz etc die ook alles al binnen hebben, bedoel je?

                Dat er enkel van een paar importeurs bekend is dat een paar containers vertraging hebben, maar de rest niet zozeer een podium zoekt om hun succes te verkondigen, schijnt het beeld een beetje te vertekenen hè.
                Wij zoeken niet zozeer een podium.
                Maar vinden informatie voorziening heel belangrijk.

                Gr
                Evolution Fireworks
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Net als Heron, Lesli, GBV/WECO enz etc die ook alles al binnen hebben, bedoel je?

                  Dat er enkel van een paar importeurs bekend is dat een paar containers vertraging hebben, maar de rest niet zozeer een podium zoekt om hun succes te verkondigen, schijnt het beeld een beetje te vertekenen hè.
                  Dat slaat natuurlijk nergens op, als er problemen zijn of de producten zijn niet als gewenst is Marchel de eerste die erover post. Evolution is juist altijd heel transparent in alle berichtgeving, daar hoort goed nieuws net zozeer bij als slecht nieuws.

                  Comment


                    #54
                    Ik zeg toch nergens dat zijn transparantie slecht is? Ik zeg dat het een vertekend beeld geeft omdat andere importeurs hier niet elke scheet melden

                    Comment


                      #55
                      Eens met Richardus. Transparantie is uiteraard fijn, maar Mav zijn punt is natuurlijk een beetje onzinnig

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                        Wij zoeken niet zozeer een podium.
                        Maar vinden informatie voorziening heel belangrijk.

                        Gr
                        Evolution Fireworks
                        Ach, ik houd van kruidige woordkeuze, dat weet je toch. Ik vermoed dat mijn punt je ook wel duidelijk is.

                        En je bent ook niet de enige hè; Hayo opende er zelfs een heel topic voor "wij hebben alles al wél binnen hoor" haha

                        Comment


                          #57
                          Nu maar weer gewoon ontopic?

                          Ik kan me als importeur ook indenken dat je na zulke berichten nadenkt of je niet beter afstand kunt nemen van de ‘freaks’.. bekijk het nou even van de positieve kant en trek je voordeel uit zulke berichten en ga niet altijd negatieve kant belichten dat het voor hun eigenwin zou zijn.

                          Hou dat lekker voor je! Want zo verpest je ook een importeur die het graag deelt met alle klanten.
                          Evo is een importeur die zelfs in deze drukke tijd, de moeite neemt om open en eerlijk te communiceren naar alle klanten op een forum, dit zelf n.a.v een vraag van iemand anders!

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            Ik zeg toch nergens dat zijn transparantie slecht is? Ik zeg dat het een vertekend beeld geeft omdat andere importeurs hier niet elke scheet melden
                            En zo werkt het beide kanten op....producten die niet aan de verwachting voldoen, worden door Marchel wel benoemd, maar dat zie je bij andere importeurs weer een stuk minder of niet.

                            Comment


                              #59
                              Omdat die hier op het forum überhaupt niet tot nauwelijks direct actief zijn. Niet zonder reden (zie verleden). Marchel houdt dat als eerste met verve vol.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Omdat die hier op het forum überhaupt niet tot nauwelijks direct actief zijn. Niet zonder reden (zie verleden). Marchel houdt dat als eerste met verve vol.
                                Daar heb je inderdaad een punt. Voorheen waren er een aantal importeurs ook actief op het forum (Royal, Marijn etc.) en daar hoor je anno 2017 helemaal niets meer van. Maar in het geval van Evolution gaat het nog goed. Producten bevallen, wanneer niet word er gelijk wat aan gedaan, openheid en er word geluisterd om volgend jaar weer met nog betere producten te komen. Zo zien wij het graag natuurlijk. Dat is voor mij ook een redenen waardoor ik dit jaar grotendeels vuurwerk van Evolution heb besteld.

                                Comment

                                Working...
                                X