Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[zena] 4107 Mandarin

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
    Ik ben wel eens benieuwd of iemand een lijstje heeft met alle oude rollen met daarbij het aantal grammen kruit. Dan kan je vergelijken. Als ik dit namelijk zo zie staan lijkt jet alsof de nieuwe rollen allemaal meer kruit bevatten en dus harder knallen tov de oude rollen��������
    De oude rollen in België mochten maximaal 250gram bevatten.
    Wat er exact in de Mandarin, de Hindoe 3000 en 4000 zat weet ik niet precies.
    www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk bericht
      De oude rollen in België mochten maximaal 250gram bevatten.
      Wat er exact in de Mandarin, de Hindoe 3000 en 4000 zat weet ik niet precies.
      Dat betekend dat sommige rollen nu dus 2x zoveel kruit hebben en soms zelfs meer dan 2x. Deze rollen moeten dan aanzienlijk harder knallen. Wellicht dat de filmpjes die er nu zijn niet de realiteit aangeven. Ik vond namelijk de oude rollen allemaal al super goed laat staan als er nog meer kruit in zit!

      Iemand die toevallig volgende week een straatfilm wilt maken 😜 Hahahah ipv in het bos

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
        Ik ben wel eens benieuwd of iemand een lijstje heeft met alle oude rollen met daarbij het aantal grammen kruit. Dan kan je vergelijken. Als ik dit namelijk zo zie staan lijkt jet alsof de nieuwe rollen allemaal meer kruit bevatten en dus harder knallen tov de oude rollen��������
        Euh... ja, dat is een beter idee. Diameter zegt namelijk niet zoveel Beetje domme vraag achteraf.
        Wie zoekt zal vinden

        Comment


          #19
          Max gram was zoals gezegd 250 gram, alle matten hadden 250 gram of minder behalve de 100k, vandaar dat die ook uit 3 delen bestond.
          Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door 3fire3boy3 Bekijk bericht
            Max gram was zoals gezegd 250 gram, alle matten hadden 250 gram of minder behalve de 100k, vandaar dat die ook uit 3 delen bestond.
            Ik denk dat de mandarin gewoon een prima rol is! Als ik de fotos bekijk zijn ze volgens mij ook van groot formaat. De lengte is volgens mij wel rond de 10meter

            Comment


              #21
              Wat een top mat was dit! Deze ging duidelijk harder dan zijn voorganger, de Mandarin 2000. In mijn beleving was ie ook luider dan een goede Chainthunder die we vroegah hadden. En dat plastic is natuurlijk ook een uitkomst voor een natte ondergrond!

              Comment


                #22
                Verschillende matten waaronder bex gehad maar deze mandarin is verre van slecht.
                Voor de secondentellers...het zijn 2 mandarins achterelkaar geknoopt waarvan 1 1/2 is gefilmd.

                Comment


                  #23
                  vond ik ook zeer goed maar of ze werkelijk tegen het geweld van de bex rollen op kunnen
                  denk het zeker niet dat was gewoon asso

                  Maar dat was een andere tijd

                  Comment


                    #24
                    lekker matje! het was weer een genot voor me gehoor

                    Kruitkoorts !

                    Comment


                      #25
                      Als ik het goed begrijp bestaat deze rol uit meerdere stukken die dubbelgelaagd liggen. Zou het mogelijk zijn om deze uit elkaar te halen en vervolgens enkelgelaagd in elkaar fe zetten, en op het einde een goed stuk als het orgineel te laten. Zo heeft de mat een opbouwend tempo, duurt hij langer en heeft hij een soort van eindbom.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door mordor Bekijk bericht
                        Verschillende matten waaronder bex gehad maar deze mandarin is verre van slecht.
                        Voor de secondentellers...het zijn 2 mandarins achterelkaar geknoopt waarvan 1 1/2 is gefilmd.
                        Hij klinkt anders niet slecht

                        Comment


                          #27
                          Lekkere mat met felle knallen. Had hem dit jaar voor het eerst. Of ik er nog een keer 85 euro voor neer leg weet ik nog niet. Misschien een keer de 100k rol uit proberen.

                          -FireworksHolland-

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
                            Lekkere mat met felle knallen. Had hem dit jaar voor het eerst. Of ik er nog een keer 85 euro voor neer leg weet ik nog niet. Misschien een keer de 100k rol uit proberen.

                            Dit zijn natuurlijk DE artikelen om gebruik te maken van de Zena actie 50% korting of 2e gratis.

                            De 100k rol was bij zena de bunker dit jaar al in november niet (meer) beschikbaar

                            Comment


                              #29
                              Ziet er goed ut maar met alle nieuwe matten zelfde als hindoe en overige rollen ze gaan allemaal te snel voor dat geld

                              Comment


                                #30
                                Ik vind een goed tempo juist essentieel voor het geweld.

                                Comment

                                Working...
                                X