Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
    VWC-Lid
    Thanks
    91
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
    Ziet er goed ut maar met alle nieuwe matten zelfde als hindoe en overige rollen ze gaan allemaal te snel voor dat geld
    een goede 100k knald ook binnen 35 sec rond hoor al paar van gehad en ook wel is langzaam meer als 1 min maar dan is de kick er van af

VWC-Lid
    Thanks
    70
    Ja knal vond ik deze lang niet in de buurt komen van de chainthunders. Dat ging toch echt een stuk harder helaas.

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    3.347
    Thanked 3.685 Times in 1.781 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hertogjan Bekijk bericht
    Ja knal vond ik deze lang niet in de buurt komen van de chainthunders. Dat ging toch echt een stuk harder helaas.
    Nou ik vind ze eigenlijk juist vergelijkbaar met een goede ( oude ) chainthunder. Zit geloof ik rond de 1 gram per knaller in, dat heeft er nooit in gezeten bij die Chainthunders ( en ja ik heb de oudere Bonbridge Chainthunders meegemaakt ). De enige goede Chainthunders die Belgie daarna heeft gehad was die Chooet 250 en 500 en die 500sh zwart verpakte uit Polen die Zena had omgelabeld. Mede door het tempo ook, is dit vergelijkbaar met een goede 100K qua luidheid. Oorpijn verzekerd!

VWC-Lid
    Thanks
    70
    Oké, misschien heb ik de pech gehad dan want omgerekend zat er 0.25 gr per knaller in. Er was echt merkbaar verschil kwa intensiteit. Had die manderin denk ik in 2017 gekocht.

Heb altijd chainthunders gehad in het begin van bonbridge, later van pyrostar. 1 jaar ook een choet gehad.
    Dat waren die matten in 4e met zo'n verbinding systeem.

Weet je zeker dat het 1 gr per knaller was? Dit zat voor zo ver ik weet alleen in die goud matten. En de colourfull kingcracker

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten