Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jackhammer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zit er nog steeds zo’n los plankje bij voor onder de waaier, zoals bij de eerste versie?
    Heeft u misschien een vuurtje?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
      Zit er nog steeds zo’n los plankje bij voor onder de waaier, zoals bij de eerste versie?
      Er zit een lange plank onder alle 4 de cakes. Wat mij betreft had er nog een plankje extra onder de waaier moeten zitten. Hij zit nu lager dan de andere cakes, waardoor de inhoud van de tubes aan de zijkant tegen de tubes van de cake ernaast schiet. De stijghoogte en directie wordt hierdoor beïnvloed.

      Ik zal dus een (extra) plankje onder de waaier moeten maken.
      -FireworksHolland-

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
        Deze bij Loots meegenomen vandaag. De lonten lijken al best goed door verbonden. Misschien dat ik er voor de zekerheid nog wat snellont tussen plak. Het verbaasde me dat deze niet in een kooi zat zoals andere boxen die ik haalde wel zaten.
        Grappig, ik ben vanmiddag ook bij Loots geweest. Was gezellig druk, ook veel vaders die met hun kinderen vast stookspul haalden. Goed om te zien dat het echt leeft nog bij veel mensen!!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Peter333 Bekijk bericht
          Grappig, ik ben vanmiddag ook bij Loots geweest. Was gezellig druk, ook veel vaders die met hun kinderen vast stookspul haalden. Goed om te zien dat het echt leeft nog bij veel mensen!!
          Was jij de persoon die toevallig 4 keer moest lopen met spullen?

          De jackhammer ging erg hard bij Loots. En ja, veel ouders met kinderen die boodschappen kwamen doen
          -FireworksHolland-

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
            Was jij de persoon die toevallig 4 keer moest lopen met spullen?

            De jackhammer ging erg hard bij Loots. En ja, veel ouders met kinderen die boodschappen kwamen doen
            Haha nee ik heb enkel het ecchi assortiment opgehaald bij loots. Heb nog een aantal compounds staan dus paar losse cakes erbij altijd goed. Ja was lekker druk voor de vrijdag.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
              Blijft een gave box inderdaad met vooral een heerlijke waaier erbij die het nét ff anders maakt dan de Transbomber.

              Ja precies die waaier en meerdere kleuren

              Comment


                Echt een top ding. Ik was even bang dat er vertraging tussen de cakes zou zitten. Maar dit was geen probleem. Aanrader deze box.

                -FireworksHolland-

                Comment


                  Zo dan. Fijne video!

                  Comment


                    Deze was weer fantastisch!! Filmpje zal ik nog uploaden. Maar echt mooie chaos.

                    Heb wel de waaier wat verhoogd met een plankje zodat ie niet tegen de andere cakes aan zou komen. Ook heb ik snellont toegevoegd om de vertragingen tegen te gaan.

                    Comment


                      Deze was echt veel beter dan ik had verwacht. Echt een ramblokje met grote boeketten, dikke burst en een mooi opbouwend tempo. Echt een niveau mooier en beter dan de Transbomber waar hij op gebaseerd is. Mede door de waaier was hij indrukwekkender maar ook de kleuren die er nog aan toegevoegd zijn en de grotere boeketten. Ik vond 'm niks onder doen voor de premium cakeboxen van Salon Roger en dat zegt al veel.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Deze was echt veel beter dan ik had verwacht. Echt een ramblokje met grote boeketten, dikke burst en een mooi opbouwend tempo. Echt een niveau mooier en beter dan de Transbomber waar hij op gebaseerd is. Mede door de waaier was hij indrukwekkender maar ook de kleuren die er nog aan toegevoegd zijn en de grotere boeketten. Ik vond 'm niks onder doen voor de premium cakeboxen van Salon Roger en dat zegt al veel.

                        Vind t maar een rommelig geheel. Het geweldige filmen helpt ook niet bij het totaal plaatje

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                          Het geweldige filmen helpt ook niet bij het totaal plaatje
                          Ben benieuwd of je ooit een keer wat nuttigs te melden hebt in plaats van die gebrekkig Nederlandse negatieve kreten die je dagelijks post

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                            Vind t maar een rommelig geheel. Het geweldige filmen helpt ook niet bij het totaal plaatje

                            Wat denk je dan? Een Steven Spielberg productie? Ik vind het juist heel sfeervol zulke beelden. Precies zoals met O&N strak onder je eigen vuurwerk staan genieten!

                            Comment


                              Wat een box, die gekleurde dahlia's tussen de crackling valt mij nu pas op. Toch maar een keer bestellen dan

                              Comment


                                Wat blijft dit toch een rammer. Volgend jaar zeker weer in de collectie.
                                -FireworksHolland-

                                Comment

                                Working...
                                X