Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jackhammer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Rambak!!

    Hier ziet ie er echt dik uit! Lijk me een stuk gevulder dan de Transbomber en dan met meerdere shapes. Ik zou alleen zelf ff de vertragingen fiksen, dat maakt 'm toch wat beter. Maar voor de freakprijzen waar je deze voor ziet dus echt een aanrader!

    Comment




      Hierbij een vergelijking met de Transbomber!

      Beide x2 geschoten, eerst zie je de Transbomber daarna de Jackhammer.

      Oordeel zelf!
      Klapchi

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht


        Hierbij een vergelijking met de Transbomber!

        Beide x2 geschoten, eerst zie je de Transbomber daarna de Jackhammer.

        Oordeel zelf!
        Vind niet dat je er veel over kan zeggen met betrekking tot dit filmpje?

        Welke maakte meer indruk op jou? volgens mij ontloopt het elkaar niet veel en zijn het beide lekkere rambakken.

        Comment


          Eerlijk te zijn, zal je met Transbomber het publiek echt gek maken. Maar vind de jackhammer sierlijker.

          Kan eigenlijk niet kiezen...
          Klapchi

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
            Eerlijk te zijn, zal je met Transbomber het publiek echt gek maken. Maar vind de jackhammer sierlijker.

            Kan eigenlijk niet kiezen...
            Spijker op zn kop!

            De transbomber is sneller en heftiger... 2x verwerken in je finale van de avond en het publiek gaat uit zn dak...

            De jackhammer heeft ook wat! Als je portomonee het toelaat gewoon allebei nemen!

            Comment


              Heel fijn deze vergelijking zo zeg, bedankt!
              Het maakt elkaar niet veel zo te zien, maar het brede schieten van de Jackhammer is wel erg dik erbij.

              Wat mij betreft is het een keuze op basis van je budget, maar zelf zou ik op dit moment naar deze Jackhammer neigen, omdat ik al zoveel Transbomber gezien heb inmiddels.

              Comment


                Ik heb ze ook allebij geschoten, de vertraging tussen de cakes bij jackhammer was irritant lang helaas. Voor mij geen jackhammer meer. De transbomber daarintegen dikke bak hoor.

                Comment


                  Kruitkoorts !

                  Comment


                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      Deze geweldige box besteld voor aankomend jaar maar irriteer mij toch aan al die pauzes op de filmpjes.
                      Is dat zelf nog iets te verhelpen zodat de vertraging/pauze wat minder is?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
                        Deze geweldige box besteld voor aankomend jaar maar irriteer mij toch aan al die pauzes op de filmpjes.
                        Is dat zelf nog iets te verhelpen zodat de vertraging/pauze wat minder is?
                        Als je een beetje handig bent, is dat makkelijk op te lossen. Maar modificeren mag niet

                        Comment


                          Echt een gruwelijke cakebox. Die crackling tails maken zo'n bijzonder knerpend geluid dat heb ik nog in geen enkele andere crackling cake gezien/gehoord. De kleurtjes erdoor maken het helemaal af. Jammer van de pauzes maar verder een regelrechte topper!

                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            Die jackhammer blijft dik inderdaad joh!

                            Comment


                              Wat gek dat er dit seizoen zo weinig over deze box gesproken wordt! Komt dat misschien omdat ie nog maar weinig in de freakacties wordt aangeboden? Het ene jaar raakt men niet uitgepraat over deze compound, en het volgende jaar lijkt men hem vergeten.

                              Stefan en ik hadden deze in de straat staan. Echt een hele vette bak!! De crackling gaat door merg en been. De pauzes tussen de afzonderlijke cakes vind ik wel dodelijk. Dat haalt het tempo er volledig uit. Maar desondanks was dit een hele dikke bak!

                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                Zéker niet vergeten deze bak, komt dit jaar wederom in de straat.

                                Comment

                                Working...
                                X