Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcentrum Brabant

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Bedankt voor je reactie. Wat een teleurstellend nieuws! Ik hoop dat er in de toekomst toch nog een oplossing komt, zodat Vuurwerk Crntrum Brabant kan blijven bestaan!

    Comment


      #77
      Echt jammer dat het zo loopt Pascal, zowel voor ons als voor jou. Hopelijk gaat het volgend jaar wel lukken om door te gaan met VCB.
      Laatst aangepast door roadrunner; 3 January 2020, 15:29.

      Comment


        #78
        Wist het natuurlijk al maar toch erg jammer afgelopen jaren toch fijn geholpen door jullie. Hopelijk volgend jaar weer jullie te zien.

        Comment


          #79
          Jammer..dacht net me favoriete winkel gevonden te hebben..bedankt voor de goede service en hoop dat jullie snel weer een nieuwe nog betere locatie zullen vinden.

          Comment


            #80
            Ik vind dit oprecht heel jammer. Vorig jaar heb ik goed kunnen schakelen met Pascal waarbij communicatie altijd heel transparant was en er werd meegedacht in oplossingen.
            Beste Pascal, ik hoop dat je ergens anders iets gaat vinden zodat je ons als freaks weer kan gaan bedienen, ik lees veel positieve reacties omtrent jullie service. Het opbouwen van een basis lijkt me dus geen probleem!

            Comment


              #81
              dat is echt jammer, afgelopen jaar voor het eerst daar gekocht. super service en zeer goede prijzen en goed geholpen door de heren daar.
              hopelijk volgend jaar wel weer van de partij.

              Comment


                #82
                Dit is zeer jammer . Jullie waren een van de betere winkels zo niet de beste in brabant zeker als ik ga kijken hoe jullie communiceren met de klanten maar ook een heerlijk assortiment met mooie prijzen .
                Ik wens jullie het aller beste en hoop dat VCB volgend jaar weer van de partij is verdienen jullie wel

                Comment


                  #83
                  We zijn inmiddels 2 maanden verder. Ben benieuwd de shop dit jaar (op een andere manier) wel open gaat
                  Ik heb een kort lontje.......

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                    We zijn inmiddels 2 maanden verder. Ben benieuwd de shop dit jaar (op een andere manier) wel open gaat
                    Had idd dezelfde vraag . Heb deze winkel dit afgelopen jaar wel echt gemist

                    Comment


                      #85
                      Ik mag hopen dat de shop dit jaar open gaat, anders is er toch iets anders aan de hand, denk ik.

                      En dan bedoel ik met "open gaat", dat ze met knalgekke freakacties komen, als goedmakertje voor ons, als vaste klant.
                      Zo in mijn sas met sas..

                      Comment

                      Working...
                      X