Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sidewinder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sidewinder

    Artikelnummer: 641
    Artikelnaam: Sidewinder
    Bruto Gewicht: … gram
    Netto kruitgewicht: 970 gram
    Aantal schoten: 40 - compound
    Aantal pijlen:
    Effectomschrijving: I. Brocade crown staarten tot gouden blink en brocade crown, blauwe staarten tot blauwe en rode blink.
    II. Brocade crown staarten tot zilveren blink en brocade crown, blauwe staarten tot groene blink met blauwe sterren brocade crown staarten tot rode blink met brocade crown.

    Max. tube diameter: 30
    Tijdsduur: 50 sec
    Kartoneenheid: 4/1
    Adviesprijs: € 59,99
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl





    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 10 September 2023, 10:27. Reden: Prijsupdate 2023
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    dit is gewoon crown collection toch?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door jrvuurwerk Bekijk bericht
      dit is gewoon crown collection toch?
      Klopt staat op t label.

      Comment


        #4
        Prachtige compound hoor voor 49,95.
        Broekhoff heeft een aantal prachtige producten laten zien.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Toppertje dit

            Comment


              #7
              Iemand deze gehad ??
              Knaap!

              Comment


                #8
                Niet gehad, maar wel besteld voor 18/19. Zag hem voorbij komen in dat €10000 vuurwerk filmpje van die Youtuber en daar viel deze echt op!
                Ergens rond 8:25.


                Comment


                  #9
                  Hij is zeker wel goed ja.. Alleen is dat goud van cake nummer 2 toch anders als op de filmpjes hierboven. Maar nog steeds een mooi doossie
                  Knaap!

                  Comment


                    #10
                    Ja, dat wel helaas. Minder dik en ook meer zilverkleurig...

                    Comment


                      #11
                      Dikke bak hoor. Wat een doffe dreunen en megauitwerkingen! Vooral het einde. Wat een klappen. Top!

                      Comment


                        #12
                        Heeft iemand deze gefilmd? Ik heb deze ook geschoten, was dik maar heel anders dan op het filmpje. Ook had deze 2 lontbeschermers met allebei Reservelont erop... Uiteindelijk maar reservelont a aangestoken, maar begon toch met de finale...

                        Comment


                          #13
                          En kan dit topic verplaatst worden? Hoort toch niet onder Thunder Pirate?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                            Heeft iemand deze gefilmd? Ik heb deze ook geschoten, was dik maar heel anders dan op het filmpje. Ook had deze 2 lontbeschermers met allebei Reservelont erop... Uiteindelijk maar reservelont a aangestoken, maar begon toch met de finale...
                            Ik heb deze gefilmd en ik stond versteld van hoe een goed blokje dit is zeg! Ongelofelijk wat een effect grootte! Is inderdaad van Crown Collection...Dus topic graag daarheen verplaatsen
                            Laatst aangepast door chrissie81; 5 December 2019, 08:56.
                            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                            Comment


                              #15
                              Ik blijk hem toch ook gefilmd te hebben. Zal het filmpje hier t.z.t. nog plaatsen. Waren inderdaad grote boeketten, maar omdat ik bij het reservelont begon, was het hem toch net niet... Niet handig als een cake 2 reservelonten heeft en dat reservelont a dan ook nog eens het echte reservelont is en reservelont b dus het hoofdlont was... Achteraf gezien het doosje er ff af moeten halen, maar dat is niet de bedoeling van compound he... Brave burger als ik ben.

                              Comment

                              Working...
                              X