Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Berichten
    38
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Demo 14-12-07 Dordrecht (2stuks)

    op 14 December zijn er 2 Demo's in Dordrecht.

    1 van VTC. (vrije tijds centrum)
    en 1 van tuincentrum PAP.

    Het enige probleem is dat ze beiden binnen een uur zijn en op verschillende lokaties.

    PAP 19:30
    VTC 20:00

    VTC Demo: is aan de Noordendijk bij het sportpark bij Oranje-Wit.
    info is te vinden op deze site:http://www.vtcturbo.nl/vuurwerk.php

    PAP Demo: is aan de Provinciale Weg bij het sportcomplex van vv OMC.
    info is te vinden op hun site:http://www.tuincentrumpap.nl/
    Bij deze demonstratie ontvangen de eerste 250 bezoekers een baseball-cap van Diamond Collection en een bon voor een gratis
    fontein ( 200 gram ) nr 20 uit de folder.
    (ik gok dat die fontien is bij aankoop vuurwerk voor een X bedrag)


    VTC geeft voor de 2e maal hun Demo (parkeren is hier makkelijker)
    PAP voor hun 3e maal (als ik eht goed heb) (kom vroeg als je met de auto gaat! het komen op, en vooral GAAN van het parkeer terrein duurt lang!)

    Ik ga in iedergeval 1 van deze 2 bezoeken. voor mij wederom een thuiswedstrijd.
    Ik neem folders mee voor hen die willen ruilen!

    Groet,
    UpUpGame
    Laatst gewijzigd door UpUpGame; 14 december 2007 om 16:42

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Hier de website van VTC:
    http://www.vtcturbo.nl/vuurwerk.php

    Tijdens een demo vindt er een spectaculaire gratis verloting plaats

    De maximaal toegestane kilo's voor een vuurwerkdemonstratie zal deze avond worden afgestoken.

    De gehele avond kan men de Kerst en Oud-Nieuw sfeer proeven met: Gluhwein en broodjes hamburger van Henk Versteeg Versspecialiteiten en Oliebollen van Echte Bakker Korteweg.

    VTC Turbo is Lesli dealer

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Vorig jaar werd deze demo ook met de nodige superlatieven aangekondigd.
    Nou, het was (erg) druk, gezellig, maar niet overdreven spektaculair. Maar wel interessant als je de cakes van Lesli IN ENKELVOUD wilt zien.
    Dat verhaal over maximaal toegestane aantal kilo's vraag ik me af; er zijn aanzienlijk grotere demo's in Nederland.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Berichten
    38
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Vorig jaar werd deze demo ook met de nodige superlatieven aangekondigd.
    Nou, het was (erg) druk, gezellig, maar niet overdreven spektaculair. Maar wel interessant als je de cakes van Lesli IN ENKELVOUD wilt zien.
    Dat verhaal over maximaal toegestane aantal kilo's vraag ik me af; er zijn aanzienlijk grotere demo's in Nederland.
    VTC schoot vorigjaar voor het eerst.
    kan me herinneren dat het eerste jaar van PAP ook diep triest was.
    dus ik geef VTC de kans zich te verbeteren

  5. #5
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Tijdens een demo vindt er een spectaculaire gratis verloting plaats
    Die verloting zijn niet vuurwerkgeralateerd. Je kan volgen mij rijlessen winnen en dat soort ongein.
    Ik kijk uit naar deze demo. Vooral naar de "nieuwe" Camuro King. Maar ook naar de andere nieuwkomers (For Your Eyes Only, Stormchaser, Apocalypto etc.) van dit jaar. Mij lijkt het wel interessant om een soort mini-meetinkje te organiseren bij de ingan van het sportveld, pm me maar als je zin hebt/als je ook gaat.
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  6. #6
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Ik zit opeens heel erg te twijfelen naar welke demo ik zal gaan. Ik heb namelijk bij beide winkels bestellingen geplaatst. Ik ben ook wel een beetje benieuwd naar de nieuwe Beko producten. Want deze zijn voor mij nieuw ze werden hier namelijk nooit in de buurt verkocht en bijvoorbeeld de Supreme lijkt me ook echt een topper. Als er nog meer mensen naar de demo van PAP gaan wil ik daar wel een meetinkje organiseren.

    PS: Gaan jullie niet naar een van deze demo's??
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Ik zat er ook aan te denken om naar PAP te gaan.
    Maar ik weet het nog niet zeker, ligt eraan naar welke show vrienden van mij gaan en of hun nog gaan

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Berichten
    38
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Eerst naar PAP om 19:30
    daarna ff snel met de auto naar VTC.
    dat moet mischien net lukken want de lokaties liggen vlak bij elkaar.

  9. #9
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UpUpGame Bekijk bericht
    Eerst naar PAP om 19:30
    daarna ff snel met de auto naar VTC.
    dat moet mischien net lukken want de lokaties liggen vlak bij elkaar.
    VTC begint wat later dus je haalt die 500-grams cakes denk ik wel.
    Anders kunnen we misschien meeten?? Svenovic komt waarschijnlijk ook.
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  10. #10
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Nounou, ik ben weer naar ze allebei geweest

    Ik zal de schietlijsten maar niet posten aangezien deze lang zijn en 2 in een avond met alle recensies lukt me gewoon niet.

    Bovendien ga ik straks ook nog stappen, maar ik doe dit voor VWC.

    Ik heb bij PAP gemeet met UpUpGame. Dat was heel gezellig en nog ff gepraat over vuurwerk enzo, maar door een alcoholcontrole haalde hij het maar net

    Maar ik geef alleen de recensie van de 500-grams Mercurius producten omdat daar nog erg weinig info over is.

    Palm: Mooi grote boeketten met een redelijke burstknal. Van echte palmen was wel sprake, maar ze waren niet erg dominant. Goed, maar niet de beste (€39,95)

    Blink: Wow, wat een geweldige cake is dit zeg. Mooie grote willows met goede crackling. Ook is hij zeer langdurig en vind ik het een absolute topper en hij staat dan ook op mijn lijstje (€53,95)

    Ti Chry's: De beste cake van de avond. Wat een chaos. Crackling vanaf de grond tot aan 50 meter hoogte in een ontzettend tempo. Alleen 20 seconde voor 80 euro.. tja.. vind ik toch net iets te duur. (€79,95)

    PS: Bovendien moet ik nog even kwijt dat ik het erg jammer vond dat de producten van BEKO niet werden geshowd. Ik keek nemelijk toch wel uit naar de Supreme

    Dan nu naar de demo van VTC en daar de hoogtepunten uit.

    Apocalypto: Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. De boeketten vielen een beetje tegen en de willows waren niet echt geweldig. Voor de prijs is hij wel te doen, maar mocht je een klein budget hebben zou ik je toch de Panter aanraden.

    Stormchaser: Uit het filmpje van Lesli kon je weinig wijs worden over deze cake, maar ik heb hem nu dan toch in het echt gezien. Ook dit vond ik niet helemaal super. De boeketten waren wel mooi, maar niet echt van ..aah..

    Camuro King: En dan de cake waar ik het meest naar heb uitgekeken deze avond: de Camuro King. Was hij met het vertraagde effect nou echt zoveel slechter? Nee. Ik vond hem nog steeds top. De prijs van 65 euro is hij ook nog steeds waard en de boeketten kunnen iets meer impact maken omdat er niet meteen een ander boeket over heengaat.

    Na deze demo heb ik toch wel mijn lijstje voor het NL vuurwerk kunnen maken.

    Ook geef ik nog even de complimenten aan VTC omdat ze een geweldige show hebben gemaakt en echt een grote vooruitgang op vorig jaar. Ik vond hem zelfs iets beter dan die van PAP..
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Pff, ik had nog net het laatste kunnen zien van pap.
    Als ik eerlijk mag zijn zag het er behoorlijk eentonig uit.
    Niet echt heel veel verschillende effecten.
    Ook vond ik het wel jammer dat er 3 potten tegelijk werden geschoten, zo krijg je geen goed totaal beeld.
    Opzich waren de kleuren van de potten wel mooi.
    Maar ik was naar een paar vrienden gereden, en we zeiden allemaal van ''was dit het?''

    Ik zelf heb niet kunnen horen welke potten werden geschoten, want ik ben maar even omgereden en ging op de dijk staan.
    Jammer dat ik jullie niet heb ontmoet, had mij ook wel leuk geleken.
    Maar door die massa kwam ik echt niet

    Daarna wilde ik eigenlijk nog naar VTC gaan, maar dacht dat de show ook bijna afgelopen was..
    Maar dat had ik dus verkeerd gedacht, om 10 voor 9 was pas de finale geloof ik.

    Mja, volgend jaar weer een nieuwe kans!

  12. #12
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenovic Bekijk bericht
    Pff, ik had nog net het laatste kunnen zien van pap.
    Als ik eerlijk mag zijn zag het er behoorlijk eentonig uit.
    Niet echt heel veel verschillende effecten.
    Ook vond ik het wel jammer dat er 3 potten tegelijk werden geschoten, zo krijg je geen goed totaal beeld.
    Opzich waren de kleuren van de potten wel mooi.
    Maar ik was naar een paar vrienden gereden, en we zeiden allemaal van ''was dit het?''

    Ik zelf heb niet kunnen horen welke potten werden geschoten, want ik ben maar even omgereden en ging op de dijk staan.
    Jammer dat ik jullie niet heb ontmoet, had mij ook wel leuk geleken.
    Maar door die massa kwam ik echt niet

    Daarna wilde ik eigenlijk nog naar VTC gaan, maar dacht dat de show ook bijna afgelopen was..
    Maar dat had ik dus verkeerd gedacht, om 10 voor 9 was pas de finale geloof ik.

    Mja, volgend jaar weer een nieuwe kans!
    Aan het einde van PAP werd inderdaad Crown geschoten en dat is erg eentonig. Maar in de finale zag je af en toe van die dikke Willows langskomen hea? Dat zis van de Blink, die was erg goed .
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Berichten
    38
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Was gezellig even gemeet te hebben Bigspender
    moeten we vaker doen

    Kan persoonlijk niet anders zeggen dat ik het echt een TOP demonstratie vond die PAP heeft gegeven.

    alles electrisch ontstoken en dus zeer gelijkmatig.
    ze hebben echt veel vuurwerk weggeschoten. ook van de 500grammers alles 3x.

    en dan de show aan het eind....geweldig! deze maand 5 Demo's consumenten vuurwerk bezocht.... en deze stak er echt met kop en schouders bovenuit.
    natuurlijk blijf ik van mening dat de prijzen erg hoog zijn in NL, maar dat zal mischien wel altijd zo blijven....

    Na alle hectiek op de parkeerplaats bij PAP als een gek naar VTC gereden.
    (Bigspender was er op de fiets eerder dan ik met de auto haha.)
    Hij zei dat net de 1e potjes aan gingen toen ik aankwam rjiden.
    bij VTC nog even een heerlijke oliebol en broodje hamburger op tijdens het genieten van de demo die veel beter was dan vorigjaar. (mijn complimenten)

    nu snel naar mijn werk.....nachtdienst
    Laatst gewijzigd door UpUpGame; 14 december 2007 om 22:43

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Credits to Big Spender voor zijn verslag. Scheelt mij een hoop werk, want ik ben het eigenlijk helemaal met hem eens.
    De demo van Pap vond ik teleurstellend. Wel mooi dat ie elektrisch werd geschoten, maar de schietlijst was allesbehalve imponerend, wat mij betreft.
    Van Mercurius helaas alleen enkele cakes uit de Superior Collection gezien (Palm, Blink en Ti Chrys). Niet slecht, maar voor hun prijs en effect kun je absoluut betere cakes kopen. De Ti Chrys bijvoorbeeld, bijna 80 euro, daar koop je dus 5 x de 25'S Crackling Chry voor bij Alpeco. Discussie gesloten, wat mij betreft.
    Daarna kwam de Diamond Professional serie, en die viel me, net als in Rijswijk, weer tegen. Big Spender maakt er geen woorden aan vuil, ik snap waarom.
    Gevolgd door wederom een keus uit de Crown Selection, en die heb ik na alle demo's die ik heb gezien, nu ook inderdaad echt wel gezien. Doe mij maar gewoon de Super 4, want daar krijg ik nooit genoeg van. Wel leuk overigens om de "oudjes" Cross Fire en Reflex weer eens te zien.
    De finale heb ik niet eens afgewacht; ben snel naar de demo van de concurrent gegaan.

    Bij VTC deze keer alle cakes in tweevoud in plaats van enkel. Vond ik eigenlijk jammer, want het blijft vertroebelend werken. Vele cakes van Lesli passeerden de revue. Ik wil aan de keus van Big Spender nog toevoegen dat de El Nino mij wederom is opgevallen door de combinatie fontein en luchteffecten, en de werkelijk bijzonder harde bursts. Aanrader hoor!
    De Titania heb ik dit jaar inmiddels een keer of vier gezien, en iedere keer valt me op dat deze cake zo mooi gelijkmatig verloopt. Dit in tegenstelling tot een aantal jaren geleden, zo weet ik uit ervaring. Hij is dus wel verbeterd in de loop der tijd. Als je van het gouden brocade-effect houdt moet je deze zeker in je achterhoofd houden.
    Tot slot opnieuw een eervolle vermelding voor de gratis artikelen. Night Blitz, Nitro, Mystery Mines en Giant Surprise, in volgorde van rapportcijfer. Vooral de Giant Surprise, met de gekende kleurencombinatie blauw/goud, en ook harde bursts, vond ik beter dan menige "reguliere" cake van Lesli.

    Beide shows heb ik uit de hand gefilmd met de nog steeds geleende camera. Gezien de temperatuur werd het wel steeds moeilijker om de camera vast te houden, dus naarmate het later werd zullen de opnames ongetwijfeld slechter zijn geworden. Zodra ik weet hoe ik jullie de films kan laten zien zal ik er een paar uploaden.

    Zelf heb ik nu wel zo'n beetje genoeg Broekhoff en Lesli gezien; voor mij wordt het nu hoog tijd voor Wolff. Ik verwacht daar persoonlijk toch meer van.
    Laatst gewijzigd door cass; 14 december 2007 om 23:03

  15. #15
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Ik wil aan de keus van Big Spender nog toevoegen dat de El Nino mij wederom is opgevallen door de combinatie fontein en luchteffecten, en de werkelijk bijzonder harde bursts. Aanrader hoor!
    Volgens mij werd die redelijk vroeg geschoten en zag ik die vanaf mijn fietsje met bevriezende tenen. Dat vond ik ook echt een toppertje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    voor mij wordt het nu hoog tijd voor Wolff. Ik verwacht daar persoonlijk toch meer van.
    Naar welke demo ga je, misschien kunnen we daar een keertje meeten..

    Verder nog de complimenten aan je Cass voor jou verslag. 2 is altijd beter dan 1 zeg ik maar zo.
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •