Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Berichten
    38
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Demo 12-12-07 Dordrecht PROLINE !

    Tuincentrum de Staartploeg in Dordrecht aan de Stevensweg geeft 12December een Vuurwerkdemo.
    http://www.staartploeg.nl/

    Ze zijn dealer van onderandere:GBV, ProLine, Excellent en Asian style.

    in de krant staat dat dat ze ook de 500Grams cakes schieten. (hoop van Proline)

    dus het zal dan best een goed stukje demo worden.
    Ik weet wel dat het hun 1e keer is dat ze een demo avond geven.
    dit is hun 3e verkoopjaar.


    Ik ga er zowiezo heen. is voor mij een thuiswedstrijd
    Ik neem mijn dubbele folders maar weer mee voor diegene die willen ruilen
    Laatst gewijzigd door UpUpGame; 8 december 2007 om 17:33

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Ik ben hier sowieso aanwezig!
    Lekker dicht bij huis, en mijn moeder werkt ook bij de Staartploeg
    Ze schieten inderdaad de 500 grams potten van Proline.

    Verder heb ik al 3 folders van hun

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Berichten
    38
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Oke mensen. vandaag is de demo !
    niet vergeten ;)
    als er iemand gaat stuur me even een PM
    wellicht kunnen we afspreken daar.

  4. #4
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Heej, ik ben er net geweest en moet zeggen: Top showtje hoor.

    Dit is de afsteekvolgorde:

    Cakes/Fonteinen:
    Vulcano Fountain
    Etna on Fire
    Purple Sky
    Yellow Sky
    Royal
    Yellow Cabs (TOPPER!!)
    Thunder Salvo
    Howling Ghost
    Thundergold Brocade
    Sunny Oasis
    Excellent Hart
    Excellent Firemix
    Colourfull Flash
    Best of Seven Rows (TOPPER!!)
    Mega Steps
    Fire Barrel (TOPPER!!)
    Golden Walls
    Step by Step
    Quick Sptep
    Golden Glory
    Screeming Cake (SAAI! 3MIN HETZELFDE)
    Salvo Cabs (TOPPER!!)
    Multi Colour Lines
    Maxi Colour

    Pakketten:
    Silver Star ass.
    Green Star ass.
    Gold Star ass.

    Ik post misschien hierna nog mijn mening bij deze producten.
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Bedankt Big Spender voor je verslag. Ben reuze benieuwd naar jouw bevindingen over de producten. Met name de nieuwe producten (500 grams) van Excellent en Proline.


  6. #6
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Ok, hier komt het:

    Vulcano Fountain: Fontein met mooi effect, maar duurde maar 5-10 seconde, ik ben er dus geen fan van. (€3,75)
    Etna on Fire: Hetzelfde als de Vulcano Fountain, alleen duurde ongeveer 2x zo lang. Dit is naar mijn mening nog steeds te kort. (€4,95)
    Purple Sky: Een cake met acht schoten. Niet veel bijzonders, typische Pro-Line kleuren, los te langzaam voor spektakel. (€5,50)
    Yellow Sky: Hetzelfde als de Purple Sky, alleen twee extra schoten en, zoals de naam al zegt, een andere kleur. (€7,50)
    Royal: Gratis vuurwerk bij een besteding boven de €50. Hiervoor is het wel een leuke cake, maar los is het geen aanrader. (GRATIS)
    Yellow Cabs: Een al veel geroemde cake en stelt ook dit jaar niet teleur. Harde fluit, grote boeketten. Maar ik merkte dat er toch twee schoten een hele andere richting kozen dan naar boven (allebei toevallig naar links), opletten dus! (€20,00)
    Thunder Salvo: Een goede nieuwkomer dit jaar. Zoals de naam al zegt harde knallen en ook nog een een geweldig tempo. Ook zitten er grote boeketten bij, wat dit voor mij de beste knalpot van NL maakt. (€13,00)
    Howling Ghost: Het kleine broertje van de Screeming Cake, voor het geld is het een leuke cake, die net niet te lang duurt en ook nog eens een mooie, harde crackling heeft. (€16,00)
    Thundergold Brocade: De brocade cake van Pro-Line. Mooie grote brocades die de Pharao van Dynasty overtroeft. En met 19 shots ook precies genoeg schoten, maar de prijs he.. (€30,00)
    Sunny Oasis: Een topcake die geen 500 gram heeft: prachtige boeketten en harde knal. Hij is alleen niet echt bijzonder, dus toch een minpuntje (€29,00)
    Excellent Hart: Deze staat op mijn lijstje, prachtig grote effecten met een dikke willow met een crackling hart. Ik vind dat een erg mooi effect en hij is ook goed langdurig. (€55,00)
    Excellent Firemix: Hij is minder dan de Excellent Hart, deze heeft ook niet het bijzondere effect en dus die aah-factor. Goed, maar niet bijzonder. (€52,50)
    Colourfull Flash: Een cake die 49 multicolour peonies wegschiet die bij de burst een verblindend fel licht hebben (flash poeder?!). Bijzonder, maar hierdoor zie je het effect niet goed. (€52,50)
    Best of Seven Rows: De topper van vorig jaar is de topper van dit jaar, 7x 7 schoten in waaiervorm met een ronduit perfect tempo en prachtige finale. Hij staat ook op mijn lijstje. (€60,00)
    Mega Steps: Langdurige cake met grote effecten. Vooral de laatste rij is prachtig (dit is hetzelfde effect als de Excellent Hart). De fonteinen stellen echter niet zo veel voor. (€67,50)
    Fire Barrel: Gigantisch effect met meerdere schietrichtingen, harde knallen, goede crackling. Maar door de prijs weet ik nog niet of ik hem neem. (€82,50)
    Golden Walls: 5x 3 mines met een mooi groot effect á la Sacred World (zonder de boeketten. Leuk als tussendoortje voor je show, maar los niet. (€35,00)
    Step by Step: Destijds een mooi cake, maar hij wordt steeds meer overrompeld door zijn 2 grotere broertjes, de Mega Steps en Quick Step. (€32,50)
    Quick Step: Vorig jaar een topcake, maar hij drijgt dit jaar ondergesneeuwt te worden door zijn grotere broer de Mega Steps. Maar die is dan wel weer wat duurder. (€37,50)
    Golden Glory: Mooi, maar niet erg bijzonder. Het zijn namelijk geen gigantische effecten en voor die prijs kan je beter iets anders kopen (of even doorsparen). (€42,50)
    Screeming Cake: Nu ga ik echt even zeiken, dus als je er niet van houd moet je bij de volgende cake gaan lezen. Hij duur ver over de 3 minuten met een veel te bedroevend tempo en net niet hard genoege crackling. Voor de prijs kan je hem overwegen, maar ik raad je dan toch echt de Crocodile aan van Diamond. (€55,00)
    Salvo Cabs: De topper van dit jaar, steeds 5x shots á la zijn kleine broertjes en dan 5x tegelijk top shots met groot boeket en erg harde knal. Ik vind het dus een combinatie van Thunder Salvo en Yellow Cabs (heb ik ook meteen de naam verklaard. Hij staat op mijn lijstje. (€40,00)
    Multi Colour Lines: Verrassend goed. Mooie grote effecten in een goed tempo en 81 shots, hij stond op mijn lijstje totdat ik de volgende had gezien. (€50,00)
    Maxi Colour: 100 topschoten voor een prijs die lager is dan de Multi Colour Lines. Deze cake heeft alles, van crackling tot harde knal, tot grote boeketten tot toptempo. Hiervan neem ik er 2 mee naar huis. (€47,50).

    Hoop dat jullie er wat aan hebben. Zit trouwens te overwegen om dit in een recensie topic van Pro-Line te zetten. Wat vinden jullie?
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Ik ben er ook geweest.
    Ik dacht ik ga lekker vroeg weg van huis, dan heb ik nog een goede plek...
    Toen ik en mijn neefje daar aankwamen was het akelig stil (waren er dan wel 30min van te voren)
    Ze riepen om persoon 6 & 7 zijn er.
    Gelukkig werd het steeds drukker. Denk uiteindelijk dat er zo'n 100 man waren.
    Niet echt druk dus, ook waren er inderdaad geen kraampjes, maar dat mag de pret niet drukken toch?

    Ik moet zeggen, de potten die ik verwacht had dat die goed zouden zijn, vielen best wel tegen.
    Maar ik vond het een topshow! klasse voor de eerste keer!

    Hier mijn verslag:

    Vulcano Fountain: Leuk fonteintje voor tussendoor, duurde inderdaad best wel kort.

    Etna On Fire: Ongeveer hetzelfde als Vulcano Fountain, alleen duurde die langer.

    Purple sky: Beter dan vorig jaar, boeketten waren voller. (Kan ook zijn dat ik vorig jaar een verkeerde pot had).

    yellow sky: Deze pot viel me tegen, boeketten waren niet mooi vol zoals je op het filmpje ziet.

    Royal: Ook deze pot viel me best wel tegen. Vorig jaar had ik Royal 2x, en ik kan me herinneren dat de boeketten groter waren, alsnog wel een leuke pot om gratis te krijgen.

    Yellow Caps: Vond ik dit keer iets slechter als voorgaande jaren..Soms kwam de gil erg laat. Alsnog een mooie pot die men zeker moet hebben!

    Thunder Salvo: Kleuren waren duidelijker, knallen waren weer heerlijk om naar te luisteren, vooral die echo was geweldig. Dit jaar koop ik hem misschien weer.

    Howling Ghost: Niet te lang, leuke gillers, en leuk effect, als ik geld overhou zal ik deze waarschijnlijk wel kopen.

    Thundergold Brocade: Tja die prijs..Ik Denk dat je beter dan wat meer geld uit kan geven voor Golden Glory, voor de rest natuurlijk geen slechte cake.

    Sunny Oasis: Nog nooit eerder gezien, Ik had er niet heel veel van verwacht. Maar ik kan jullie vertellen, goed is Sunno Oasis zeker!
    Alleen wat BigSpender al zei: De pot is wel eentonig.

    Colourfull Flash: Heldere kleuren, ook wel apart met dat felle licht.

    Best of Seven Rows: Wauw!, dat dacht ik toen ik deze pot zag.
    Voor de rest weinig over te zeggen.

    Mage Steps: Fonteinen: Huh fonteinen?...Kortom, die waren erg kort.
    Verder veel effecten in de pot, ook lange pot (mag ook wel voor de prijs)

    Fire Barrel: Volgens mij was er een constructie fout gemaakt, op het filmpje ging het in een andere volgorde, nu kwamen de laatste schoten als eerste, en de eerste schoten waren er van het begin tot het eind. Neemt niet weg dat het een prachtpot is!

    Golden Walls: Te duur om het een echt leuke pot te vinden. (15 schoten voor €35)
    Om te zien is de pot echter wel een leuke pot, heel apart.
    Gelukkig zat er crackling in de laatste rij.

    Step by Step:

    Quick Step: Dacht voor de show eraan om deze te nemen, toch van gedachte veranderd, alleen de laatste 9 schoten waren mooi, komt denk ik omdat het willows zijn.

    Golden Glory: Begin dacht ik van: is dit nou echt €42,50?
    Gelukkig kwam er halverwege verandering in en werden de boeketten groter.
    Wel leuke pot,

    De pakketten de 3 grootste pakketten uit de show (Green- Silver- en Gold star werden als laatste afgestoken.
    Gold Star schoten ze zelfs 2x af als finale.
    Een waar spektakel!

    De Nieuwe Potten!

    Beginnend met excellent potten:
    Excellent hart: hele mooie pot, de lucht is gewoon vol willows.
    Enige was dat de de boeketten hoog kwamen + dat de vonken bleven branden ook al kwamen ze beneden, daardoor had mijn neefje last van zijn oog.
    Verder een zeer mooie pot!

    Excellent firemix: 4 effecten in 1 pot.
    Bij deze pot heb je een mooie finale, 5 willow schots, waardoor de hele lucht gekleurd is en blijft voor een tijdje.

    ---------------------------------------------------------------------
    Proline potten:
    Screaming cake: zoals Bigspender al aangaf, een te lange pot, kan je beter 3x Howling Ghost kopen.

    Salvo Cabs: mooie pot, beter dan ik had verwacht nadat ik het filmpje er van had gezien.
    Boeketten van de Salvo's waren goed, Alleen de gillen van de cabs waren af en toe wat minder, maar al met al niet om echt van wakker te liggen.

    Multi Color Line: heldere kleuren, en om de 18 schoten steeds 18 schoten met crackling, wat een leuk effect gaf.
    En natuurlijk niet te vergeten de hoge gillers op het einde.
    Top cake!

    Dit was het geloof ik wel.
    Hopelijk hebben jullie er wat aan.
    Let erop: Over smaak valt niet te twisten
    Laatst gewijzigd door svenovic; 13 december 2007 om 16:15

  8. #8
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenovic Bekijk bericht
    Excellent hart: hele mooie pot, de lucht is gewoon vol willows (geloof ik?).
    Enige was dat de de boeketten hoog kwamen + dat de vonken bleven branden ook al kwamen ze beneden, daardoor had mijn neefje last van zijn oog.
    Verder een zeer mooie pot!
    Hah, ja, daar had ik ook last van, maar trouwens bij best veel Pro-Line producten, ook bij de Best of Seven Rows.
    Maarja, we geven de schuld wel aan de wind
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BigSpender Bekijk bericht
    Ok, hier komt het:

    Vulcano Fountain: Fontein met mooi effect, maar duurde maar 5-10 seconde, ik ben er dus geen fan van. (€3,75)
    Etna on Fire: Hetzelfde als de Vulcano Fountain, alleen duurde ongeveer 2x zo lang. Dit is naar mijn mening nog steeds te kort. (€4,95)
    Purple Sky: Een cake met acht schoten. Niet veel bijzonders, typische Pro-Line kleuren, los te langzaam voor spektakel. (€5,50)
    Yellow Sky: Hetzelfde als de Purple Sky, alleen twee extra schoten en, zoals de naam al zegt, een andere kleur. (€7,50)
    Royal: Gratis vuurwerk bij een besteding boven de €50. Hiervoor is het wel een leuke cake, maar los is het geen aanrader. (GRATIS)
    Yellow Cabs: Een al veel geroemde cake en stelt ook dit jaar niet teleur. Harde fluit, grote boeketten. Maar ik merkte dat er toch twee schoten een hele andere richting kozen dan naar boven (allebei toevallig naar links), opletten dus! (€20,00)
    Thunder Salvo: Een goede nieuwkomer dit jaar. Zoals de naam al zegt harde knallen en ook nog een een geweldig tempo. Ook zitten er grote boeketten bij, wat dit voor mij de beste knalpot van NL maakt. (€13,00)
    Howling Ghost: Het kleine broertje van de Screeming Cake, voor het geld is het een leuke cake, die net niet te lang duurt en ook nog eens een mooie, harde crackling heeft. (€16,00)
    Thundergold Brocade: De brocade cake van Pro-Line. Mooie grote brocades die de Pharao van Dynasty overtroeft. En met 19 shots ook precies genoeg schoten, maar de prijs he.. (€30,00)
    Sunny Oasis: Een topcake die geen 500 gram heeft: prachtige boeketten en harde knal. Hij is alleen niet echt bijzonder, dus toch een minpuntje (€29,00)
    Excellent Hart: Deze staat op mijn lijstje, prachtig grote effecten met een dikke willow met een crackling hart. Ik vind dat een erg mooi effect en hij is ook goed langdurig. (€55,00)
    Excellent Firemix: Hij is minder dan de Excellent Hart, deze heeft ook niet het bijzondere effect en dus die aah-factor. Goed, maar niet bijzonder. (€52,50)
    Colourfull Flash: Een cake die 49 multicolour peonies wegschiet die bij de burst een verblindend fel licht hebben (flash poeder?!). Bijzonder, maar hierdoor zie je het effect niet goed. (€52,50)
    Best of Seven Rows: De topper van vorig jaar is de topper van dit jaar, 7x 7 schoten in waaiervorm met een ronduit perfect tempo en prachtige finale. Hij staat ook op mijn lijstje. (€60,00)
    Mega Steps: Langdurige cake met grote effecten. Vooral de laatste rij is prachtig (dit is hetzelfde effect als de Excellent Hart). De fonteinen stellen echter niet zo veel voor. (€67,50)
    Fire Barrel: Gigantisch effect met meerdere schietrichtingen, harde knallen, goede crackling. Maar door de prijs weet ik nog niet of ik hem neem. (€82,50)
    Golden Walls: 5x 3 mines met een mooi groot effect á la Sacred World (zonder de boeketten. Leuk als tussendoortje voor je show, maar los niet. (€35,00)
    Step by Step: Destijds een mooi cake, maar hij wordt steeds meer overrompeld door zijn 2 grotere broertjes, de Mega Steps en Quick Step. (€32,50)
    Quick Step: Vorig jaar een topcake, maar hij drijgt dit jaar ondergesneeuwt te worden door zijn grotere broer de Mega Steps. Maar die is dan wel weer wat duurder. (€37,50)
    Golden Glory: Mooi, maar niet erg bijzonder. Het zijn namelijk geen gigantische effecten en voor die prijs kan je beter iets anders kopen (of even doorsparen). (€42,50)
    Screeming Cake: Nu ga ik echt even zeiken, dus als je er niet van houd moet je bij de volgende cake gaan lezen. Hij duur ver over de 3 minuten met een veel te bedroevend tempo en net niet hard genoege crackling. Voor de prijs kan je hem overwegen, maar ik raad je dan toch echt de Crocodile aan van Diamond. (€55,00)
    Salvo Cabs: De topper van dit jaar, steeds 5x shots á la zijn kleine broertjes en dan 5x tegelijk top shots met groot boeket en erg harde knal. Ik vind het dus een combinatie van Thunder Salvo en Yellow Cabs (heb ik ook meteen de naam verklaard. Hij staat op mijn lijstje. (€40,00)
    Multi Colour Lines: Verrassend goed. Mooie grote effecten in een goed tempo en 81 shots, hij stond op mijn lijstje totdat ik de volgende had gezien. (€50,00)
    Maxi Colour: 100 topschoten voor een prijs die lager is dan de Multi Colour Lines. Deze cake heeft alles, van crackling tot harde knal, tot grote boeketten tot toptempo. Hiervan neem ik er 2 mee naar huis. (€47,50).

    Hoop dat jullie er wat aan hebben. Zit trouwens te overwegen om dit in een recensie topic van Pro-Line te zetten. Wat vinden jullie?

    Prima verslag van de demo Big Spender. Keurig werk.
    Bedankt voor je inspanningen. De meningen/smaken over een cake zullen natuurlijk altijd blijven verschillen maar wat jij hier neer zit is een zeer goede graadmeter voor een ander. Hier hebben we zeker wat aan.
    Wat mij betreft plaats je je bevindingen in een recensie topic van Proline.
    Nogmaals: hartelijk dank.


  10. #10
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Prima verslag van de demo Big Spender. Keurig werk.
    Bedankt voor je inspanningen. De meningen/smaken over een cake zullen natuurlijk altijd blijven verschillen maar wat jij hier neer zit is een zeer goede graadmeter voor een ander. Hier hebben we zeker wat aan.
    Wat mij betreft plaats je je bevindingen in een recensie topic van Proline.
    Nogmaals: hartelijk dank.

    Ik heb mijn ervaringen nu geplaats in het algemene topic van Pro-Line. Of stel je voor dat ik zelf een recensie-topic start?
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Berichten
    38
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik was er uiteraard ook
    nog gemeet met iemand van AVP dus was best gezellig

    van mij niet zo'n gedetaileerd verslag per pot.
    wel over de gehele uitstraling op de demo avond.

    Ik vroeg vertrokken...
    Kom ik daar 35minuten voor aanvang aan....Had het dus flink druk verwacht.
    poort nog op slot.......
    25minuten voor aanvang...... nog steeds geen bezoekers.
    10 minuten voor tijd het terrein opgereden en waren er inmiddels een aantal mensen.
    denk totaal zo'n 50 mensen MAX die naar de demo waren gekomen.

    Geen muziek.... geen oliebollen kraampje of iets.... viel me echt beetje tegen.
    is voor de sfeer 10x beter natuurlijk zo'n beetje gezelligheid erbij.

    Gelukkig kregen we wel een schietlijst uitgereikt.
    Het schieten van de demo verliep netjes.
    duidelijk welk produkt het was.
    Er zaten toch wel 1 of 2 atrikelen bij die echt mooi waren. (en de 2 fonteinen in het begin waren niet echt 10seconden... toch wel stuk langer ;) de 2e fonten was minstens een minuutje. )
    heb stukjes van de demo nog op de filmcamera gezet.
    sja en na afloop even in de kassen gekeken naar de uitgestalde produkten in de vitrine's. netjes en overzichtelijk uitgestalt.

    al met al toch nog een lang verhaal geworden. ;)

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Ik heb mijn verslag afgemaakt.
    Duurde even, maar was gisteren te moe om het af te maken

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •