Banner GBV-WECO - St8ment
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 44
  1. #1
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts

    [Stelling] Nieuwe producten; wachten we of wagen we de gok?

    Er is elk jaar, en dit jaar meer dan ooit lijkt het, de discussie over samples vs. productie. Dat de demo's niet altijd een goed beeld geven weet iedereen. Maar hoe ga je hiermee om tijdens het bestellen? Gok je erop, wacht je een jaartje? Loop je alle demo's af, of vertrouw je bepaalde importeurs net iets meer?

    Ik ben erg benieuwd, ook naar de producten die we wel aandurven dit jaar.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Ik gok erop. Als je groot spul wil dan moet je cat4 kopen via de andere weg.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  4. #3
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Ik heb tot nu toe ieder jaar 1 nieuwe box waar ik het op durf te wagen, de rest heeft zich in de loop der jaren al bewezen en ga ik puur uit van de straat filmpjes. Maar ook bestaande producten kunnen als ze uit een andere batch komen volgend jaar tegenvallen. Had ik afgelopen jaar met de Immortal Gold van Rubro. Dit jaar voor het eerst 2 nieuwe boxen besteld, puur op basis van productie film.

  5. #4
    VWC-Lid roelwijngaarden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2007
    Berichten
    400
    Thanks
    537
    1.213 waarderingen in 220 posts
    Mijn wensenlijstje is voor 90% gebaseerd op 'straat' filmpjes die ik door het jaar heen bekijk en tips en advies van mede liefhebbers. Mijn lijstje is dus eigenlijk al klaar voor de nieuwe cake's zich aandienen, nieuwe producten mis ik daarom bijna allemaal. Erg? welnee, boeie; alsof de topcakes van afgelopen jaren opeens minder zijn. En hoe de nieuwe producten presteren? Daar hebben we na oud&nieuw een heel nieuw jaar de tijd voor om te gaan zien op Youtube.
    www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

  6. Deze 4 gebruikers waarderen roelwijngaarden voor het bericht:


  7. #5
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Normaal bestelde ik altijd bewezen producten en een minimaal aantal nieuwe. Dit jaar neem ik de gok en ga voor bijna alles nieuw.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #6
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Als je al rekening houd met het feit dat het altijd wat minder kan zijn dan op een demo valt het allemaal reuze mee. Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echte miskopen heb gehad.
    Dus ook dit jaar ga ik nieuwe boxen bestellen en ook spul wat zich reeds bewezen heeft. Maar ook dat is geen garantie.
    December Will Be Magic Again!!

  9. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Ergens is dat toch ook de charme van het kopen van een nieuw product? Ik had dat vorig jaar met de Transbomber. Je ziet iets wat je niet verwacht en dan sta je gewoon extra te genieten! Zeker als de hele buurt dan vol bewondering naar jou kijkt haha dat is een lekker gevoel kan ik je zeggen

  10. #8
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Meestal bestel ik al bewezen producten. Niet alleen door angst dat het tegenvalt maar ook door de vaak nog betere prijs in de vroege vogel verkopen. Dat zijn 2 plus punten en die wegen wat mij betreft wel op tegen het feit dat je niet het nieuwste van het nieuwste hebt.

  11. #9
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Ik ben door het zoeken naar een mooie cakebox op deze site terecht gekomen. Heb vroeg in het jaar al wat besteld wat natuurlijk bewezen producten zijn. Voor dit jaar heb ik wel de red maroon en winternight op het lijstje staan. Mss dat ik ook nog naar wat demo's ga, dit heb ik eerder nooit gedaan.

  12. #10
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
    Ik ben door het zoeken naar een mooie cakebox op deze site terecht gekomen. Heb vroeg in het jaar al wat besteld wat natuurlijk bewezen producten zijn. Voor dit jaar heb ik wel de red maroon en winternight op het lijstje staan. Mss dat ik ook nog naar wat demo's ga, dit heb ik eerder nooit gedaan.
    Welkom! Je zit op de goede plek wat dat betreft. Ikzelf doe al wat langer wat gekker, en zat op het forum van de buren. Toen die een tijdje offline ging vorig jaar heb ik me hier ingeschreven, en ben niet meer weggeweest. Demo's zijn altijd leuk om te bezoeken, alleen al vanwege de geur en het samenzijn met liefhebbers.

  13. #11
    VWC-Lid Tunderking's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2013
    Berichten
    654
    Thanks
    512
    325 waarderingen in 150 posts
    soms koop ik wel eens een pakje thunderkings of knal pijlen als ze nieuw zijn maar eingenlijk koop ik alleen maar bewezen producten.

  14. #12
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ik bestel gewoon wat ik mooi vind, of het nou oud of nieuw is. Ik heb zelden dat ik echt baal van een product, dus ik durf het prima aan om nieuwe spullen te kopen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #13
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Zelf probeer ik altijd op safe te spelen, maar kan het elk jaar niet laten om toch iets nieuws te kopen. Vorig jaar zijn twee van de vier nieuwe producten tegengevallen; de Machine gun box was een totale flop, en mijn Pounding Napalm kwam niet verder dan 1 rij. Die laatste leek een incident, en geef ik dit jaar een tweede kans op basis van de andere beoordelingen.

    Dit jaar kriebelt het vooral bij VuurwerkMania qua nieuwe titels, maar vooralsnog heb ik niets nieuwsbesteld. Nog 6 dagen om daar verandering in te brengen.

  16. #14
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Oud of nieuw maakt mij niet zo veel uit. Ik heb kwa cakes en boxen nog nooit gehad dat iets echt zeer tegenviel. Dus daar vertrouw ik dit jaar ook weer op.

    Heb tot nog toe 1 nieuwe box besteld, en er staan al 3 op de wensenlijst. Nog wel even wachten op wat Wolff gaat doen, zij weten mij elk jaar wel te verrassen met wat moois.

  17. #15
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Ik wil dit jaar gewoon nog 2 a nieuwe boxen erbij en dan klaar.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •