Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 44
  1. #16
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.269
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Beide! Daat maakt de hobby zo leuk! Straatfilms en ervaringen delen over artikelen die vorig jaar een succes bleken te zijn en deze te bestellen in freakacties! Vooral producten die vorig seizoen weinig tot niet aan bod zijn gekomen op fora en die na 1 januari masaal werden aangeschaft vanwege succesvolle ervaringen met O&N!

    Wat betreft de nieuwe artikelen, wil ik best een gok wagen als het op boxen aankomt! Bij het zien van de demofilms wordt je vanzelf enthousiast, zelfs als je weet dat het samples zijn! We laten ons vaak meeslepen in de hype en de euforie! Toch ben ik bereid om 2 a 3 nieuwe boxen aan te schaffen zonder enige garantie! Dit is ook budget technisch want boxen zijn nou eenmaal prijzig! Ook koop ik altijd wel een aantal nieuwe cakes! Vaak cakes die onder de 25 eur zitten! Zo had ik de Dreamscape serie van Evo op de gok gekocht! Bleken uitermate goeie kwaliteitscakes te zijn en prijstechnisch zeer betaalbaar! Duurdere cakes koop ik dan afgeprijsd in de vroege acties die zich met oud en nieuw bewezen hebben!

    Met de Transbomber was ik terughoudend en pisste ik naast de pot! Met bijv Carat of Gold 2 jaar geleden, had ik een flopper in huis! Het is niet altijd winnen maar soms ook verliezen! Dat hoort er ook allemaal bij! Maar als ik terugkijk heb ik altijd weer een voldaan gevoel en ben over het algemeen tevreden met de collectie in zijn geheel!
    Eind goed, Knal goed!

  2. Deze 14 gebruikers waarderen Black Dragon voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Helemaal mee eens Black Dragon! Zo zit het mee en soms tegen! Ik snap soms dat het moeilijk kiezen is, maar bij twijfel zoek je de topic van het product op vuurwerkcrew en je wordt op je wenken bedient met alle info en filmpjes van onze vuurwerk vrienden hier. Kun je het je dan jezelf achteraf kwalijk nemen als het dan tegenvalt? Ik denk het niet, want alle info had je tot je beschikking

  4. #18
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Mooi omschreven Black Dragon

  5. #19
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.289
    Thanks
    5.343
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Je slaat de spijker op zijn kop, Black dragon. Kan me helemaal vinden in jouw verhaal.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #20
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Heel goed gezegd Black Dragon. Zo koop ik ook mijn spullen. Lekker op de gok nieuwe spullen bestellen.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.152
    Thanks
    1.618
    598 waarderingen in 306 posts
    Ik wilde hierover een poll/stelling starten, maar zag toen dit topic.
    Erg leuk om door te lezen en heel herkenbaar!

    Zelf ga ik wat meer op save, zij het door bekende toppers aan te schaffen, of door nieuwe producten van Leveranciers die ik inmiddels echt vertrouw in kwaliteit.
    Laatst gewijzigd door thermite; 27 maart 2019 om 09:02

  8. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Ik ga het dit jaar 50/50 doen. Sowieso een aantal bekende toppers en verder wachten tot de nieuwe producten er zijn. De prijzen zijn in het najaar ook nog wel prima te doen.

  9. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    607
    Thanks
    243
    297 waarderingen in 186 posts
    Toppers of floppers, voor mij nogal subjectief begrippen aangezien het deels met smaak te maken heeft. En op "zeker" spelen werkt ook niet altijd, het ene jaar is het andere jaar niet. Wel heb ik op basis van straatfilmpjes een beter beeld van wat je krijgt. Budget is voor mij de motivatie "oud" in te kopen. En met zogenaamde floppers kun je als je ze in meervoud schiet vaak nog hele leuke dingen doen.

    Ik ben de freaks die wel het budget hebben om nieuwe producten te schieten dankbaar! Dat is voeding voor mijn wishlist voor het jaar erop.

  10. #24
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Ik heb mijn budget zo'n beetje helemaal aan toppers van vorig jaar besteed, maar goed mocht er echt iets moois nieuws zijn kan dat budget vast een beetje verhoogd worden. Ik merk wel dat ik van bijna alles meerdere straatfilms heb bekeken, geeft toch een beter beeld dan een demo (zeker als er 2 producten tegelijk geschoten worden). Zelf ben ik al aan het kijken om ook straatfilms te maken van met name producten waar weinig/geen films over zijn, alleen heb ik niet echt een goede camera voor handen.

  11. #25
    VWC-Lid pyro2002's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2017
    Berichten
    273
    Thanks
    522
    277 waarderingen in 82 posts
    ik bestel niks als er geen straat filmpje van heb, voor iemand met een klein budget is het het risico gewoon niet waard.

  12. Deze gebruiker waardeert pyro2002 voor het bericht:


  13. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    90% 'oud' hier. Eigenlijk om het punt dat ik geen demo's bezoek en de productomschrijving vaak niets zegt. Als er dan een filmpje is, is het een china film. No thanks...
    Nou moet ik zeggen dat ik sommige relatief unieke dingen wel nieuw gekocht heb, zoals de Evo Show Tails. Simpelweg omdat tail-only single shots bijna niet te krijgen zijn en Evolution een prima reputatie heeft.

    Maar het meeste zijn oudere producten. Niet eens zozeer de toppers, want dat is smaakgebonden. Maar wel producten die al langer meedraaien. En ook voor die geldt; soms valt het mee, soms valt het tegen.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  14. #27
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    953
    Thanks
    1.622
    708 waarderingen in 371 posts
    Er is 1 importeur waar ik nu zonder enige aarzeling de nieuwe boxen durf te kopen (Evolution Fireworks). Afgelopen jaar heb ik o.a. Acatenango, The Branco en Mega Willows gekocht en de evo tails, Eccentric shots en de Blushing Crosettes. Allemaal geweldige nieuwkomers.

    Ook bij Pangu had ik het vertrouwen wel, maar aangezien zij afgelopen jaar niets nieuws uitgebracht hebben en ik ook niet weet of ze nu nog bij dezelde fabriek laten produceren ben ik nu wel iets terughoudener en wacht ik eerst de diverse filmpjes en demo's wel af. De chinafilms zijn sowieso veelbelovend.

    Bij de rest van de importeurs wacht ik sowieso eerst de straatfilmpjes af (te vaak een flopper meegemaakt en lekker gemaakt door opgevoerde samples).
    Daarnaast is het ook altijd maar afwachten of een batch nog hetzelfde presteert als jaren daarvoor dus een topper is ook met zekerheid niet altijd een topper (geldt ook voor cakes).

    Ik heb n.a.v. de straatfilm van 2019 nu al wel een Angry Red Hornet van Rubro besteld.
    I love Mines

  15. #28
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Afgelopen 2/3 jaar toch een aantal nieuwe artikelen miskopen gehad.
    Van Wolff bijvoorbeeld de Tracer die niet floot, maar die heb ik gelukkig kunnen omruilen bij mijn vuurwerk dealer. (Dutch Fireworks)
    Maar afgelopen jaar was de open fire van Wolff compleet waardeloos en die had ik als prijs uitgezocht bij Breda vuurwerk.
    Ik laat de Open fire nu drogen, hopelijk komt het spinning effect er water beter uit.

    En zo viel de Pryzm van vuurwerk totaal mij afgelopen oud en nieuw tegen.
    En de 1.2" Golden Willow Spitting Blue van Zena.

    Ik zeg ieder jaar ik wacht even een jaartje.
    Maar toch doen, maar ik ga het voor aankomend oud en nieuw niet te gaan doen.
    (Maar die Funke cakes waren zo mooi en die blue night fire...)
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  16. #29
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    ligt helemaal aan de importeur en hoe geloofwaardig de demo video is. Een demo video die 100% over de top is en een importeur die vaak teleur heeft gesteld zal ik never iets op de gok kopen. Zitten helaas zelfs importeurs bij die ik niet eens vertrouw met oud spul wat zich al bewezen heeft.
    365 days a year pyromaniac

  17. #30
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    ligt helemaal aan de importeur en hoe geloofwaardig de demo video is. Een demo video die 100% over de top is en een importeur die vaak teleur heeft gesteld zal ik never iets op de gok kopen. Zitten helaas zelfs importeurs bij die ik niet eens vertrouw met oud spul wat zich al bewezen heeft.
    En zelfs dat is een gok, want worden genoeg samples geschoten die 100% wel productie waardig zijn echter alsnog 'verkeerd' geproduceerd worden in massa productie.
    https://www.houtse-bazar.nl

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •