Banner Broekhoff Vuurwerk - Magnumvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 44 van 44
  1. #31
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Allebei. Ik koop altijd wel een aantal producten die ik al vaker heb gehad omdat ik ze geweldig vindt. Daarnaast koop ik ook nieuwe producten. Houd het spannend en verrassend.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Hels dilemma dit, koop ik nu relatief goedkoper zekerheidjes als het gaat om artikelen die zich al hebben bewezen, of wacht ik nog 1 a 2 maanden tot de nieuwe collecties van bijv Rubro, Evo en Pangu wat concreter zijn met het risico dat de prijzen dan alweer wat zijn gestegen.

    Ik kies nu voor een 50/50 verdeling. Wat betreft artikelen die zich al hebben bewezen, ik kies wel vaak voor wat nieuws en laat me daarbij vaak leiden door de ervaringen op het forum en straatfilmpjes op YouTube.

    Stel ik geef nu mijn budget grotendeels of geheel uit... ik weet dat ik de resterende maanden niet mijn hand op de knip kan houden. Ik houd dus bewust ook nog een redelijke buffer aan.

  3. #33
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Ik koop wat ik mooi vind ongeacht oud of nieuw!

  4. #34
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Meer en deel is oudere collectie, mede door de mooie acties in het voorseizoen. Maar ieder jaar zitten er ook zeker wat nieuwe producten in de collectie.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  5. #35
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Het ligt bij mij ook aan welke importeur het is, bij sommige al vaker teleurgesteld met nieuwe producten.

  6. #36
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Vorig jaar voor mijn gevoel teveel nieuw spul waardoor het aantal flops en gevalletjes net niet te hoog zijn uitgevallen. Dit jaar ligt de verhouding ongeveer 70% bestaande items en 30% nieuw

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2015
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    191
    Thanks
    33
    69 waarderingen in 40 posts
    Hangt van de leverancier af. Bij de ene leverancier durft ik het wel aan om nieuwe producten te proberen omdat je weet dat het niet tegen gaat vallen. Maar bij de ander is het in het verleden tegengevallen dus neem ik de gok niet en wacht ik een jaartje.

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2019
    Berichten
    40
    Thanks
    5
    9 waarderingen in 7 posts
    Met cafferata ben ik sowieso wel klaar vorig jaar die wtf box en paar jaar geleden " grote " potjes gekochy met het effect van een duitse vuurpijl, cafferata valt dus niet te vertrouwen als het gaat om demo vs productie

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    ik koop vuurwerkmania nieuw is altijd goed!

  10. #40
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.037
    Thanks
    1.306
    850 waarderingen in 342 posts
    Max 2 nieuwe producten die op verschillende demo's al geschoten zijn en waarover op fora veel gesproken wordt. Dan is de kans groot dat deze niet tegenvalt. Nadeel is dan wel dat je de volle prijs betaalt vanwege laat bestellen.

    Verder zoveel mogelijk bestaande producten die ik ook live gezien heb in het verleden. Ik kan mijn geld maar 1 keer uitgeven en wil dan ook alleen wat ik voor mijzelf het mooiste vind.

    In het verleden nogal eens wat producten gehad die toch minder presteerden dan vooraf gedacht.
    Laatst gewijzigd door josZie; 28 december 2019 om 16:51
    -Step outside the box to see the real picture-

  11. #41
    VWC-Lid starmine's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Berichten
    75
    Thanks
    64
    75 waarderingen in 24 posts
    Voor mij ongeveer 80% oud, 20% nieuw (m.u.v. dit jaar met de grote single shots )

  12. #42
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
    Het ligt bij mij ook aan welke importeur het is, bij sommige al vaker teleurgesteld met nieuwe producten.
    Dat ja. Bij het ene merk heb je er vooraf wat meer vertrouwen in dan bij een ander.
    Het soort product en de prijs spelen ook mee.

    Dit jaar bijv de Geisterblitz, die durfde ik wel aan. En dat was een regelrechte topper!
    Bij de Katan Special No#4 had ik wat meer moeite, tot ik em voor een leuke prijs zag. En bleek achteraf iets minder dan initieel voorgesteld, maar nog steeds prima prijs voor kwaliteit.
    Serieuze compounds wil ik wel eerst 'bewezen' zien. Bij "normale" cakes heb ik dat wat minder.

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    Ik koop alleen producten die zich al bewezen hebben, zonder uitzondering. Ik heb echt een hekel aan teleurstellingen zoals we die maar al te vaak zien tegenwoordig met verschil tussen demo en productie...

  14. #44
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.070
    Thanks
    3.490
    7.029 waarderingen in 1.557 posts
    Ook producten die zich bewezen hebben, kunnen soms met een nieuwe batch ook tegenvallen. Ik neem de gok met nieuwe producten de laatste jaren steeds meer merk ik.
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •