Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Thanks
    1.913
    Thanked 3.258 Times in 1.185 Posts
    Beide! Daat maakt de hobby zo leuk! Straatfilms en ervaringen delen over artikelen die vorig jaar een succes bleken te zijn en deze te bestellen in freakacties! Vooral producten die vorig seizoen weinig tot niet aan bod zijn gekomen op fora en die na 1 januari masaal werden aangeschaft vanwege succesvolle ervaringen met O&N!

Wat betreft de nieuwe artikelen, wil ik best een gok wagen als het op boxen aankomt! Bij het zien van de demofilms wordt je vanzelf enthousiast, zelfs als je weet dat het samples zijn! We laten ons vaak meeslepen in de hype en de euforie! Toch ben ik bereid om 2 a 3 nieuwe boxen aan te schaffen zonder enige garantie! Dit is ook budget technisch want boxen zijn nou eenmaal prijzig! Ook koop ik altijd wel een aantal nieuwe cakes! Vaak cakes die onder de 25 eur zitten! Zo had ik de Dreamscape serie van Evo op de gok gekocht! Bleken uitermate goeie kwaliteitscakes te zijn en prijstechnisch zeer betaalbaar! Duurdere cakes koop ik dan afgeprijsd in de vroege acties die zich met oud en nieuw bewezen hebben!

Met de Transbomber was ik terughoudend en pisste ik naast de pot! Met bijv Carat of Gold 2 jaar geleden, had ik een flopper in huis! Het is niet altijd winnen maar soms ook verliezen! Dat hoort er ook allemaal bij! Maar als ik terugkijk heb ik altijd weer een voldaan gevoel en ben over het algemeen tevreden met de collectie in zijn geheel!
    Eind goed, Knal goed!

2. The Following 10 Users Say Thank You to Black Dragon For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    489
    Helemaal mee eens Black Dragon! Zo zit het mee en soms tegen! Ik snap soms dat het moeilijk kiezen is, maar bij twijfel zoek je de topic van het product op vuurwerkcrew en je wordt op je wenken bedient met alle info en filmpjes van onze vuurwerk vrienden hier. Kun je het je dan jezelf achteraf kwalijk nemen als het dan tegenvalt? Ik denk het niet, want alle info had je tot je beschikking

VWC-Lid
    Thanks
    144
    Mooi omschreven Black Dragon

Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Thanks
    3.717
    Thanked 3.105 Times in 1.158 Posts
    Afbeeldingen
    62
    Je slaat de spijker op zijn kop, Black dragon. Kan me helemaal vinden in jouw verhaal.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Thanks
    840
    Thanked 2.562 Times in 1.025 Posts
    Heel goed gezegd Black Dragon. Zo koop ik ook mijn spullen. Lekker op de gok nieuwe spullen bestellen.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

VWC-Lid
    Thanks
    464
    Ik wilde hierover een poll/stelling starten, maar zag toen dit topic.
    Erg leuk om door te lezen en heel herkenbaar!

Zelf ga ik wat meer op save, zij het door bekende toppers aan te schaffen, of door nieuwe producten van Leveranciers die ik inmiddels echt vertrouw in kwaliteit.
    Laatst gewijzigd door thermite; 27 maart 2019 om 09:02

VWC-Lid
    Thanks
    208
    Ik ga het dit jaar 50/50 doen. Sowieso een aantal bekende toppers en verder wachten tot de nieuwe producten er zijn. De prijzen zijn in het najaar ook nog wel prima te doen.

VWC-Lid
    Thanks
    8
    Toppers of floppers, voor mij nogal subjectief begrippen aangezien het deels met smaak te maken heeft. En op "zeker" spelen werkt ook niet altijd, het ene jaar is het andere jaar niet. Wel heb ik op basis van straatfilmpjes een beter beeld van wat je krijgt. Budget is voor mij de motivatie "oud" in te kopen. En met zogenaamde floppers kun je als je ze in meervoud schiet vaak nog hele leuke dingen doen.

Ik ben de freaks die wel het budget hebben om nieuwe producten te schieten dankbaar! Dat is voeding voor mijn wishlist voor het jaar erop.

VWC-Lid
    Thanks
    51
    Ik heb mijn budget zo'n beetje helemaal aan toppers van vorig jaar besteed, maar goed mocht er echt iets moois nieuws zijn kan dat budget vast een beetje verhoogd worden. Ik merk wel dat ik van bijna alles meerdere straatfilms heb bekeken, geeft toch een beter beeld dan een demo (zeker als er 2 producten tegelijk geschoten worden). Zelf ben ik al aan het kijken om ook straatfilms te maken van met name producten waar weinig/geen films over zijn, alleen heb ik niet echt een goede camera voor handen.

VWC-Lid
    Thanks
    322
    ik bestel niks als er geen straat filmpje van heb, voor iemand met een klein budget is het het risico gewoon niet waard.

12. The Following User Says Thank You to pyro2002 For This Useful Post:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten