Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 55
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Denk dat de collectie dit jaar voor 80 procent uit evo bestaat.

    Heerlijk en eerlijk spul leveren jullie.
    En die andere 20% fabriceer je zelf?

  2. #32
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Denk dat de collectie dit jaar voor 80 procent uit evo bestaat.

    Heerlijk en eerlijk spul leveren jullie.
    Dat zoiezo en dan is daarbij een gunstige samenkomst van omstandigheden wat al is genoemd om dit probleem te tackelen. Koop tijdens freak akties het spul van afgelopen jaren. Je weet wat je koopt en dat voor hele goede prijzen bij evo! Sommige prijzen zijn haast te mooi om waar te zijn.
    365 days a year pyromaniac

  3. #33
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    [QUOTE=PYROMANIAC 1975;888362]Het is vrij makkelijk te ondervangen.
    En Let wel.....importeurs zullen echt niet bewust Samples on steroids vragen want je slaat de plank dan gewoon mis.
    Wij hanteren zelf als eis dat als wij samples vragen deze per tube met 1a2 gram minder te produceren...dit zodat de daadwerkelijke productie hetzelfde of zelfs wat beter is


    Dus de China filmpjes van de nieuwe boxen zijn dus samples. Zoals ze in principe ook in de straat moeten presteren. Heb al behoorlijk wat evo spul besteld en dat voor het eerst. Heb er zin an.
    Gr

  4. #34
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    En die andere 20% fabriceer je zelf?
    Andere importeur misschien?

    Nee zonder dollen, Evolution zit erg hoog in de (adviesprijs/volle pond) prijsklasse. Daar krijg je echter zeker alles voor terug en in de freakacties merk je daar overigens niks van. Vindt Evolution en Mania op dit moment voor mij persoonlijk de beste spullen hebben en deze zullen samen het overgrote deel van de collectie beslaan vanaf volgend jaar.

  5. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    En die andere 20% fabriceer je zelf?
    Haha, nee verders wat producten van wolff, royal en rubro.

  7. #36
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Exact dat dus.....

    Maar dat doet dus NIET iedere importeur.....

    Het schijnt soms ook te maken te hebben met Chinezen die toch wel wat indruk willen maken bij de importeur!

    Cursief gedrukt even een citaat van mezelf. Kun jij dit bevestigen Marcel?
    Er bestaan idd van dit soort praktijken om een klant binnen te halen.
    Echter trappen wij daar niet in en hebben dit ook vrij snel door.
    Tevens hebben wij met onze hoofdleverancier de afspraak dat bij onze bezoeken altijd twee demo exemplaren worden geprepareerd waarbij we ter plekke kiezen welke er word getoond en bij geringe twijfel word het tweede exemplaar door onszelf gecheckt op inhoud van de diverse ladingen.

    gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  8. Deze 3 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  9. #37
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    [QUOTE=Jantjebeton1981;888379]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Het is vrij makkelijk te ondervangen.
    En Let wel.....importeurs zullen echt niet bewust Samples on steroids vragen want je slaat de plank dan gewoon mis.
    Wij hanteren zelf als eis dat als wij samples vragen deze per tube met 1a2 gram minder te produceren...dit zodat de daadwerkelijke productie hetzelfde of zelfs wat beter is


    Dus de China filmpjes van de nieuwe boxen zijn dus samples. Zoals ze in principe ook in de straat moeten presteren. Heb al behoorlijk wat evo spul besteld en dat voor het eerst. Heb er zin an.
    Gr
    Dat is juist.
    Momenteel zijn er samples onderweg om hier te testen/schieten/filmen.

    gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  10. Deze gebruiker waardeert PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  11. #38
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Kan me de discussie van vorig jaar nog herinneren na de 1e filmpjes van de Transbomber. Was onmogelijk en op zeker een opgevoerde sample ....
    Toen de 1e productie op een demo met hetzelfde weer als de afgelopen dagen. Iedereen rolde over elkaar heen hier. Uiteindelijk bleek het allemaal toch echt waar te zijn, en presteerde het ding gewoon zoals zou moeten. Dus al die stelligheid over samples lijkt mij gevaarlijk. Zal dus wel altijd een discussie blijven dit. En zoals eerder gezegd: welke producten waren de laatste jaren nu helemaal ruk, terwijl we op een demo van de stoel vielen ?

  12. Deze gebruiker waardeert heho voor het bericht:


  13. #39
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    welke producten waren de laatste jaren nu helemaal ruk, terwijl we op een demo van de stoel vielen ?
    Zoals eerder gezegd, op 1 hand te tellen. Daarom een redelijk overdreven discussie wat mij betreft. Gaat me meer om het feit dat de importeurs hier meer in kunnen doen.

  14. #40
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Helemaal eens heho.

    Er is geen enkele importeur die alle productie het zelfde heeft als de samples. Iedere importeur heeft wel eens een product dat anders is dan de geschoten sample.

    Echter vind ik ze verschillen vaak zo klein dat ik me er totaal niet aan stoor. Heb echt maar een handvol producten gehad die me totaal niet zijn bevallen. Ik reken een importeur dat niet aan, kan gebeuren vind ik.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  16. #41
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Je hebt wel eens dat je op de demo een burst hoort en dan denk je...oei...dat ken niet productie zijn. Maar over het algemeen vind ik de meeste producten ook verder redelijk gelijkwaardig overkomen hoor.

  17. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Opgevoerde samples zie je weleens voorbij komen. Als je echte salutes ziet dan weet je dat dit in ieder dat het product nog aangepast zal worden.

    Waarom samples schieten? Ik heb het antwoord hier al een paar keer voorbij zien komen.
    De productie van de nieuwe producten is nu pas echt in volle gang en bij de meeste importeurs komen deze producten vaak ergens in Oktober maar nog meer in November binnen. Dan ben je dus al te laat voor de winkelier demo's.

    Wat ook belangrijk is om te weten; Een sample is heel vaak niet opgevoerd. Ik zie vaak samples die gewoon het kruit bevatten zoals op de datasheet staat. Het grote probleem is naar mijn mening niet de sample maar de massa productie. In de massa productie werken er tientallen mensen aan 1 product. De 1 wil nog sneller werken dan de ander en soms kunnen ze niet anders omdat er volop druk op de productie staat. Vergeet niet dat er in LiuYang en een aantal steden om LiuYang heen vuurwerk voor de hele wereld word geproduceerd.

  18. Deze 3 gebruikers waarderen Tony voor het bericht:


  19. #43
    VWC-Lid Tokkend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    62
    Thanks
    8
    21 waarderingen in 13 posts

    Vuurwerkmania sprookje

    Ja waar hebben we het eigenlijk over dat is waar en waarom zouden we het er over moeten hebben want dit heet misleiding en daar heb je een daadwerkelijk punt, de collison Thunder bv wat een bos op de demo krijg je heb geleverd het waren gewoonweg flauwe knalletjes en slecht doorlopend.
    We zouden gewoonweg moeten zeggen we gaan naar een andere leverancier kijken en zeker als men steeds per 2 blijven afschieten om het nog extra mooier te maken.

    Waar Vuurwerkmania zo goed in Wil zijn maken ze dit jaar vele fouten en worden producten geleverd die niet getoond zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
    Dat is voor mij de grootste reden waarom ik zelf heel weinig "nieuw" vuurwerk koop, en liever een jaartje wacht. Zodst ik via straat films de uiteindelijke uitwerking kan zien, en niet een hoop geld uitgeef voor een product dat ik denk te kopen

    Wat niet wegneemt dat ik het van Vuurwerkmania erg tof vind dat de freaks bij de winkeliers demo uitgenodigd zijn, voorbeeld voor andere importeurs

  20. #44
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tokkend Bekijk bericht
    Ja waar hebben we het eigenlijk over dat is waar en waarom zouden we het er over moeten hebben want dit heet misleiding en daar heb je een daadwerkelijk punt, de collison Thunder bv wat een bos op de demo krijg je heb geleverd het waren gewoonweg flauwe knalletjes en slecht doorlopend.
    We zouden gewoonweg moeten zeggen we gaan naar een andere leverancier kijken en zeker als men steeds per 2 blijven afschieten om het nog extra mooier te maken.

    Waar Vuurwerkmania zo goed in Wil zijn maken ze dit jaar vele fouten en worden producten geleverd die niet getoond zijn.
    Hou toch eens op. Als een product op een demo te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat ook zo. Doen bijna alle leveranciers.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  21. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Wat is nu echt een product wat in de straat niet overeen kwam met de demo? Ik had vorig jaar de demo's van Vuurwerkmania en Rubro gezien en alle producten stelde mij niet teleur op " the junk " na. In mijn beleving valt het wel mee. Natuurlijk wil de importeur maja regels en wetten he...
    Pryzm van VWT.

    Bij vulcan lieten ze eerts 30mm varianten zien terwijl productie 25mm zou worden

    Zolang ze maar duidelijk communiceren dat het sample materiaal is.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •