Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wicked Whistle

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb deze gewonnen bij de win Actie en ik verwachte er niks van maar het is een leuke cake alleen de prijs van 35€ vindt ik wel te veel.

    Maar zo meerdere tegelijk geeft wel een extraatje, ik heb hem op film dus zal hem spoedig uploaden.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
      Wat mij betreft topper van de avond. Aankomend jaar maar eens een karton bestellen

      FILM
      Wow, deze is mooier en beter uitgevoerd dan ik in gedachten had! Eens kijken of die in de buurt ergens voor een leuke prijs te krijgen is. Zet er ook nu 3 op de lijst als goede kanshebber.

      Off topic: Vraagje, welke camera gebruik je? Mooie kleuren weergave!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
        Off topic: Vraagje, welke camera gebruik je? Mooie kleuren weergave!
        Panasonic GH5

        Comment


          Mijn gewonnen prijs van vwt, leuke cake maar zelf zou ik deze niet snel kopen voor dat geld.

          Comment




            Klein showtje geschoten 6x wicked whistle met daar achter aan 2x the ultimate en hoor/zie de reactie van de mensen in de straat

            Comment


              Blijft zo geweldig product dit he, lekker snel en mooie kleuren, 2 tegelijk afgestoken.
              Hoor ook op het einde die buisjes weer vallen:

              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                Hij was inderdaad een stuk gaver in het echt. Die fluit was nog serieus hard en scheller dan ik verwacht had.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  Blijft echt een geweldige mooie cake hoor, die tips kleuren zo prachtig op. Helaas niet gehad, maar de films maken veel goed.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Dit jaar weer aangeschaft, ondanks het debacle van vorig jaar... Maar gelukkig had ik dit jaar wel de goede versie! 6x tegelijk geschoten in de finale van de show, wat een geweld en kleurenspektakel! Nu snap ik de hype van vorig jaar pas écht goed . Komend jaar minimaal weer per 6.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Weet iemand zo nog van afgelopen jaar wat je met een beetje freakkorting voor zo'n bak betaald? 35 euro is namelijk behoorlijk wat voor deze bak volgens mij.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                        Weet iemand zo nog van afgelopen jaar wat je met een beetje freakkorting voor zo'n bak betaald? 35 euro is namelijk behoorlijk wat voor deze bak volgens mij.
                        10e goedkoper dag ik !
                        Kruitkoorts !

                        Comment


                          Vorig jaar er 1 van geschoten, Dit jaar 6 stuks van dit pareltje verwerkt in de show !

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image00036.jpg
Vertoningen:2
Grootte:198,1 KB
ID:	1571548

                          van af 10:26 min

                          Attached Files
                          Kruitkoorts !

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door baskalli Bekijk bericht
                            10e goedkoper dag ik !
                            Ik had hem voor 22,50 in Haulerwijk.

                            Comment


                              Hij is heel snel maar o zo gaaf.

                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment


                                Heeft iemand een idee of je de Wicked Whistle kunt doorlonten (m.a.w. zit er een reserve lont aan)?

                                Comment

                                Working...
                                X