Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[ASS] Holy moly series

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Je had natuurlijk ook het aanschafbedrag terug kunnen vragen hè

    Comment


      #47
      En waar was dit als ik vragen mag ?

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Je had natuurlijk ook het aanschafbedrag terug kunnen vragen hè
        Dat had ook gekund

        Oorspronkelijk geplaatst door Koneww Bekijk bericht
        En waar was dit als ik vragen mag ?
        Wagenvoort wapenveld

        Comment


          #49
          Had één setje besteld en deze gelukkig ook gekregen. De potjes zijn groter dan ik verwacht had.

          Comment


            #50
            Net bij Vathorst geweest. Had twee setjes besteld maar helaas hadden ze ze niet door lever problemen. Ook zena knetterton XL was niet leverbaar. Ik mocht wat uitzoeken voor het bedrag, maar gezien de winkelprijzen hoger liggen dan de actieprijzen destijds, mijn geld teruggevraagd. Dat kreeg ik ook netjes terug.

            Wel balen, had me flink verheugd hierop. Het leek me mooi vooravond spul.

            Comment


              #51
              Ik heb dit setje nog mooi even weten mee te pakken in de losse verkoop bij Boonen fietsen in Harderwijk

              Comment


                #52
                In Middenmeer de 2 bestelde setjes netjes geleverd gekregen gelukkig. Groter en zwaarder dan verwacht, ben heel benieuwd.

                Comment


                  #53
                  Goeie burst! Spreiding daardoor ook prima, niet giga, en wat mager gevuld maar voor dat geld erg fijn avondstookvoer

                  Comment


                    #54
                    Leuke set cakes! Deze deden het erg goed. Mooie effecten en goeie burst. Vooral voor het geld waar je deze set voor haalde dit jaar is dit een topper. De volle mep zou ik er nooit voor betalen.

                    Comment


                      #55
                      Had 2 sets waarvan ik eentje gebruikte voor 4 tegelijk. Was echt bruut en volgens mij had mijn zus die gefilmd dus er komt later een filmpje

                      Comment


                        #56
                        Ik vond ze prima voor het geld maar voor de hoeveelheid aan kruit matig. Ik had ook die Bunga cake's van Rubro met veel minder kruit en 20mm die net zo goed presteerden

                        Comment


                          #57
                          4 tegelijk

                          Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 16:13.

                          Comment


                            #58
                            Dit was een best prima setje voor een 16 shots. Ik vond ze eerlijk gezegd prima mee kunnen met de funke 16 shots die ik daarvoor schoot. Ja er zat wat verschil in, maar dat zit er qua prijs ook. Voor de aanbiedingsprijs een prima deal geweest!
                            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                              De link verandert zodat de video wel zichtbaar wordt

                              Comment

                              Working...
                              X