Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Echt een fantastische bak op film. Hoop deze ook nog tegen te komen want dit effect is prachtig. Heb ook niets gezien dat vergelijkbaar is helaas. Echt zonde dat de 1.2 blokken uitlopen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
      Echt een fantastische bak op film. Hoop deze ook nog tegen te komen want dit effect is prachtig. Heb ook niets gezien dat vergelijkbaar is helaas. Echt zonde dat de 1.2 blokken uitlopen.
      De Prisma Willow van Bonfireworks lijkt er nog aardig wat op.

      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        Prachtige doos op bovenstaande film, muk hebbn!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Patronenvuurwerk Bekijk bericht
          Jammer dat dit uitloop is.

          Prachtige video van deze geweldige box. Ontzettend blij nog 2 exemplaren te hebben, maar wat zonde dat hij niet meer verkrijgbaar is. Écht een topper!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Geweldige bak. Eens zien of deze nog te scoren is, anders ga ik voor de Prisma Willow box van Bonfireworks.
            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

            Comment


              Had er nog 1 staan, deze keer maar geschoten. Leuke doos!

              Comment


                Deze box nog 2x verwerkt in onze 0:00 show, batch 2019 als ik het mij niet vergis. Ook hier weer ontzettend van genoten, hij werd 2x geschoten in combinatie met een andere box, maar deze haal je er toch wel zo uit. Prachtige box, grote effecten en het goud kruipt mooi weg. Ontzettend zonde dat ook deze topper eruit gaat.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Is te zien als 3e product in onze show vanaf 1:25 in combinatie met de X-treme Tsunami van Surex.

                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    --> Vuurwerkevents.nl <--

                    Comment



                      opzicht geen verkeerde box, viel alleen in het niets na de topper kingstown hangover.
                      mist de eerste 2 schoten.

                      Comment


                        Blij dat ik deze nog heb kunnen bemachtigen voor 80€ eerder in november gewoon een goede box met krachtige burst
                        The final ignition

                        Comment


                          Demo Huisman Vuurwerk.
                          https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Neotrixx Bekijk bericht

                            opzicht geen verkeerde box, viel alleen in het niets na de topper kingstown hangover.
                            mist de eerste 2 schoten.
                            Is ook een totaal andere box... En het kan zijn dat Lesli weer heeft lopen prutsen met de batches. Al zouden het alleen oude moeten zijn...


                            Bij mij staat deze per 6 in de finale dit jaar... ben benieuwd. 4 van de 6 voor 75 euro per stuk kunnen kopen. Dus ik mag niet klagen.

                            Comment


                              Op de valreep nog besloten deze te halen toen ik hoorde dat de winkel in de buurt er nog 1 had.
                              Mooie bak, alleen die wind...

                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                Zijn er vervangers/omlabelingen voor deze?

                                Comment

                                Working...
                                X