Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 199
  1. #121
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    605
    Thanks
    240
    297 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Wat is een beetje de freakprijs hiervoor? Zie hem nu staan voor 95 euro, maar dat vind ik niet echt een schappelijke freakprijs.
    Vorig jaar zag je die voor aanzienlijk scherpere prijzen staan dan nu (meen hem zelfs voor 65 euro te hebben gezien). In het noorden van het land voor 80 euro.

  2. #122
    VWC-Lid Patronenvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    374
    Thanks
    170
    250 waarderingen in 95 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Wat is een beetje de freakprijs hiervoor? Zie hem nu staan voor 95 euro, maar dat vind ik niet echt een schappelijke freakprijs.
    Heb hem dit jaar voor 70 euro geloof ik. Vorig jaar voor 69. Staat er nu op voor 80.
    Vind zelf 95 wel prijzig voor een actie. Maar misschien hebben ze beperkte voorraad nu. Hij is overigens wel heel vet!

  3. #123
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Wat is een beetje de freakprijs hiervoor? Zie hem nu staan voor 95 euro, maar dat vind ik niet echt een schappelijke freakprijs.
    Dé geschikte freakprijs hiervoor is uiteindelijk het bedrag dat je er zelf voor over hebt. €95 is een prima prijs, maar zoals al eerder vermeld, hij is her en der goedkoper aangeboden afgelopen seizoen. Mocht de prijs komen te liggen rond de €85 zou ik niet nadenken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #124
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Dé geschikte freakprijs hiervoor is uiteindelijk het bedrag dat je er zelf voor over hebt. €95 is een prima prijs, maar zoals al eerder vermeld, hij is her en der goedkoper aangeboden afgelopen seizoen. Mocht de prijs komen te liggen rond de €85 zou ik niet nadenken.
    thanks djaimy, en voor je reactie in der hammer topic. Ik hou mn ogen open

  5. #125
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    210
    113 waarderingen in 76 posts
    Vorig jaar ging deze bij mij op in de mist.. Laatste blok wat de lucht in ging. €95 euro is nog steeds wel een schappelijke prijs voor deze bak.

  6. #126
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Oef deze is toch ook een topper zeg! Drie jaar achter elkaar gehad. Afgelopen jaar niet, nu maar even kijken of ik deze nog voor een mooie prijs op de kop kan tikken.

  7. Deze gebruiker waardeert Marc_87 voor het bericht:


  8. #127
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
    Oef deze is toch ook een topper zeg! Drie jaar achter elkaar gehad. Afgelopen jaar niet, nu maar even kijken of ik deze nog voor een mooie prijs op de kop kan tikken.
    Zonde man, die hadden wij onlangs in Huissen bij onze Openingsaanbiedingen zitten voor een zeer strakke prijs!!

    Als je interesse hebt, stuur maar een PM. Dan kijken we ff wat we nog voor je kunnen regelen!
    www.huismanvuurwerk.nl

  9. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  10. #128
    VWC-Lid Roald's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2015
    Berichten
    970
    Thanks
    156
    860 waarderingen in 351 posts
    Is deze eruit bij vwt?

  11. #129
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
    Is deze eruit bij vwt?
    Helaas wel. Idem voor de Spinnerz 2 Colorz en Titanium Brocade Blue...
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  12. #130
    VWC-Lid Roald's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2015
    Berichten
    970
    Thanks
    156
    860 waarderingen in 351 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Helaas wel. Idem voor de Spinnerz 2 Colorz en Titanium Brocade Blue...
    Onbegrijpelijk dat die eruit zijn, kwalitatief gewoon top van de nederlandse boxxen. Wat zou de reden zijn?

  13. #131
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Ik heb geen idee wat de reden is. Vind het ook zonde! Waren/zijn echt topbakken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. #132
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
    Onbegrijpelijk dat die eruit zijn, kwalitatief gewoon top van de nederlandse boxxen. Wat zou de reden zijn?
    Over de hele linie zie je bij alle importeurs dat de nadruk op kleiner kaliber en meer schoten is komen te liggen. Ik kan me zo voorstellen dat daarvan meer wordt verkocht in december. Dit jaar is volgens mij een spectaculair aantal nieuwe compounds op de markt gekomen, maar bitter weinig daarvan is 30mm. Geen fijne ontwikkeling wat mij betreft.
    Well, that depends...

  15. #133
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.473
    Thanks
    3.719
    1.166 waarderingen in 546 posts
    Ja helaas wel, blijkbaar ziet de consument toch graag wat meer variatie voor zijn geld? Samen met de Spinnerz 2 colorz en de Titanium Brocade 2 Blue zijn dit toch boxen met een enkel effect.

  16. #134
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
    Ja helaas wel, blijkbaar ziet de consument toch graag wat meer variatie voor zijn geld? Samen met de Spinnerz 2 colorz en de Titanium Brocade 2 Blue zijn dit toch boxen met een enkel effect.
    Nou ja, als ik naar mn eigen omgeving kijk, zullen de meeste ook sneller bijvoorbeeld de Mix It Up of Massive Blinkerz kopen. Zoals je zegt vanwege de variatie, maar vooral ook omdat je tevens 100 schoten hebt voor een goedkopere prijs. Die hoeven echt niet een 30mm bak te hebben, als de kwaliteit van de goedkopere box maar 'goed genoeg' is.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  17. Deze gebruiker waardeert Beastmode voor het bericht:


  18. #135
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Nou ja, als ik naar mn eigen omgeving kijk, zullen de meeste ook sneller bijvoorbeeld de Mix It Up of Massive Blinkerz kopen. Zoals je zegt vanwege de variatie, maar vooral ook omdat je tevens 100 schoten hebt voor een goedkopere prijs. Die hoeven echt niet een 30mm bak te hebben, als de kwaliteit van de goedkopere box maar 'goed genoeg' is.
    Het verschil tussen 25mm en 30mm is niet heel erg groot in Nederland, dus ik denk dat je als importeur zijnde liever een 144 shots 25mm 2KG compound verkoopt dan een 100 shots 30mm 2KG compound. In dit geval verkoopt meer schoten natuurlijk veel beter en de gewone consument / semi liefhebber zal het verschil tussen 25mm en 30mm amper merken, mits goed uitgevoerd natuurlijk. Beetje spelen met de stijghoogte doet ook al een hoop.

    Je merkt dat de importeurs daar sinds een paar jaar steeds meer op in spelen. Net zoiets als de Special bakken van Katan. Je denkt al snel dat het super goedkoop is, maar je vergeet dan al snel dat het maar 100 schoten met 25mm is.

Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •